AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Hei. Forbereder dere alltid før analsex? Skyller ampullen for avføringsrester? det eneste jeg synes er ubehagelig med analsex er tanken på at det kan komme spor av avføring på penis😬 Anonymkode: 31a49...2d7 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Hvis jeg vet at jeg skal ja anal, pleier jeg å skylle ja. Og vaske godt utenpå. Det er statistisk veldig liten sjanse for at det ligger noe igjen der, men det kan skje. Men om man er med på leken, må man vel nesten tåle steken... Eller hur? Anonymkode: b566d...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei. Forbereder dere alltid før analsex? Skyller ampullen for avføringsrester? det eneste jeg synes er ubehagelig med analsex er tanken på at det kan komme spor av avføring på penis😬 Anonymkode: 31a49...2d7 Hadde analsex med elsker og han skrytte av meg siden jeg gikk alltid på do før vi hadde analsex. Anonymkode: 5d45e...d42
DaddyDom Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvis jeg vet at jeg skal ja anal, pleier jeg å skylle ja. Og vaske godt utenpå. Det er statistisk veldig liten sjanse for at det ligger noe igjen der, men det kan skje. Men om man er med på leken, må man vel nesten tåle steken... Eller hur? Anonymkode: b566d...bdf Ja ekte menn som ønsker å ha analsex må ha baller nok til å tåle at shit happens. Men alltids veldig fint med en jente som forbereder seg godt
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Ingen forberedelser nei. Anonymkode: f76e7...c54
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 Vi gjør ingen forberedelser. Sex er best spontant. Planlagt sex er turn off. Stort sett er det rent å pent der (dette gjelder begge). Er det ikke rent, holder vi oss unna rumpe stumpen. Anonymkode: ae86c...d0b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 Det er en myte at det alltid er tomt! Jeg sitter på toalettet og stikker fingeren inn med parfyme fri såpe. Tømmer med fingeren. En veldig effektiv måte å tømmes på. Ikke antydning til analrester. Nå liker min nye kjæreste å slikke meg i baken før analsex, så her skal den være skinnende ren😛 Anonymkode: 5cd6c...81b 1
LyseLine Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 Vi har ikke gjort noen spesielle forberedelser, og det har gått helt fint. Har endelig funnet meg en mann som virkelig "kan" analsex (fikk det aldri helt til med eksen av forskjellige grunner), og han har ikke foreslått noe skylling eller noe sånt. Vi hadde faktisk analsex første gang vi lå sammen, og det skjedde jo også spontant, liksom, selv om han tok seg tid for å gjøre meg klar - jeg hadde i hvert fall ikke tenkt at det skulle skje (men var glad for at det gjorde det). Men han går ut på badet og vasker seg etterpå, før vi evt gjør noe annet. Vi har ikke hatt noe uhell eller "uhumskheter," så vidt jeg vet, ihvertfall, men at den bør vaskes før den skal inn andre steder igjen er vel noe de fleste er klar over (eller burde være). 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Jeg har har hatt analsex ett par ganger med to forskjellige. 2 av ca 8 ganger har det endt med møkk. Ene var med feriemage. Utrolig flaut og ubehagelig. Særlig da vi måtte reise fra hotellrom med laken full av avføring. Etter dette har jeg hatt stor problemer med å slappe av ifm analsex. Og jeg er heller ikke så hypp på det at det frister så veldog med et langt rituale i forkant med tarmskylling og skuring heller. Det rituale er rett og slett turn-off for meg. Minner meg på hva som kan skje. Kjenner jeg er litt mislykket på dette området. Føler analsex er forventet i dag. Men sånn er det. Får holde med en sjelden gang i blant. Anonymkode: 7f871...b7c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Om han absolutt skal stikke penisen opp der får han tåle såpass. Har kun sex med menn som er voksne nok til å vite at kvinner går på do de også. Anonymkode: 1dcd0...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå