linky Skrevet 1. september 2005 #21 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer så mye. du var aldeles nydelig, og for en flott brudebukett.
Jannibrud Skrevet 1. september 2005 #24 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer Frue!! Du var helt nydelig, og kjolen satt som et skudd. Ikke lett å se at den opprinnelig ikke var sydd i rett størrelse, kjempefin!!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #25 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer så mye fra meg også!!!!!
Gjest Olava Skrevet 1. september 2005 #26 Skrevet 1. september 2005 Huffda, var isst ikke logget inn. Det var altså en gratulasjon fra Corazon
Gjest Bellatrix Skrevet 1. september 2005 #27 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer! Du var kjempefin!
Tinema Skrevet 1. september 2005 #28 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer kjempemasse med vel overstått dag. Du var virkelig en flott brud. Når jeg ser sånne blider, gleder jeg meg veldig selv, bare to dager igjen...
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #29 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer Janne! Du var kjempefin! Gleder meg til å lese rapport!!
Cupcake Skrevet 1. september 2005 #30 Skrevet 1. september 2005 må også fortelle at jeg tok å klipte meg "hockeysveis" igår! Det er nesten som min kjære sier: At nesten alle jenter klipper håret kort etter at de har giftet seg. Det er visst noe han har lagt merke til. Ja, ja... Gratulerer med ny sveis også!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 2. september 2005 #31 Skrevet 2. september 2005 vel kort og kort, fortsatt ca 60 cm bak enda... litt om 27 august dagen: forsov meg! skulle være hos frisøren halv 9, våknet ca kvart på 8. heiv kjole sko slør etc inn i bilen min, som jeg kjørte sjøl innover, dette var "brudebilen" , min gullklump, Ford Capri 79. drakk sjampis og fikk røyke hos frisøren, hu var dritgrei! kjøpte mat til meg, men hadde ikke no serlig lyst på det egentlig... halv 12 var jeg direkte brisen og min forlover ankom og dro kjolen over huet mitt og frisøren skrev "akkurat gift" på bakruta på bilen. vi måtte innom en lekebutikk og vi lo hele veien, to damer i Wromma avgårde med den meldinga bakpå ruta... fikk rulla endel røyk på den korte turen og var egentlig ikke nervøs. kom fram til kirka sto min sønn og pappa og venta, vi hadde rygga opp til kirken. kabom! døra gikk opp og jeg så masse folk! veldig rart, husker ikke sangen vi sang etter pappa hadde bukket og jeg neiet til min kommende . jeg hadde vist gått opp sinnsykt fort, men jeg synes jeg gikk sååå sakte. IKKE NOE Å GRUE SEG TIL! svusj var vi mann og kone, og gikk ned og folk klemte og gratulerte. tok masse bilder og fikk sterner i øyene pga. all blitzen... så dro vi til fotografen og var i nytt studio, det ble klalle bilder tror jeg, jeg showet litt i meste laget, blir jo tilt bare jeg ser et kamera... hihiih... så var det til lokalet og motokk shampis med gullflak i. mingling og middag, og en person ble drittfull og stygg og måtte settet i en taxi, utenom det gikk alt som på skinner! dansa klinedans , ikke vals, så dansa vi vanlig etterpå og hadde fest... en kompis av meg skulle til å betale i baren, da vi sa alt var betalt, fikk han hakeslepp... hihi bryllupskaken ble servert og den var SINNSYK god!!!!!!! info til andre bruder: 6 kaker og en 3 etasjes bryllupskake til ca 60 pers. blir ALFOR MYE!!! bryllupsnatta på hotell var fin, shampis i isbøtte og hele pakka! sovna halv 7 på morgen og ingen hadde tøysa med knekkebrød og slike tulleting på suiten. orker ikke skrive mer akurat nå jeg.... handla 7000; på glassmagasinet igår og stua og kjøkkenet er kaos! takk for alle gratulasjoner!
Lille Ballerina Skrevet 2. september 2005 #32 Skrevet 2. september 2005 GRATULERER Du så virkelig nydelig ut
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2005 #33 Skrevet 2. september 2005 Gratulerer så mye! Den kjolen din var helt fantastisk! En drøm av en brudekjole.. Tør jeg spørre hva den/designeren heter..?
Gjest Gjesten Skrevet 2. september 2005 #34 Skrevet 2. september 2005 (endret) Maggie Sottero, modellen heiter Marion trur eg. Gratulerer Jannemm :icon_smile: Endret 2. september 2005 av attegløyma
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #35 Skrevet 2. september 2005 Hvordan løste det seg mht til toastmaster, Jannemm? Grattis med vel overstått, morro å lese om dagen deres
Gjest Miss.Chanel Skrevet 3. september 2005 #37 Skrevet 3. september 2005 var toastmaster selv jeg, gikk greit alt sammen. har solgt kjolen og den henger til tørk ute nå, skal sendes mandag, men nå oppdaget jeg et bittelitte hull helt nederst på slepet bak ved sømmen... sendte melding til kjøper men har ikke fått svar tror jeg bare legger den ut grisebillig på markedsplassen her. kan jo ikke være noe stort problem å fikse det hullet.
Mrs. K Skrevet 3. september 2005 #38 Skrevet 3. september 2005 Gratulerer! Nydelig kjole og nydelig brud.
Gjest Principessa Skrevet 4. september 2005 #39 Skrevet 4. september 2005 TILLYKKE MED DAGEN SOM VAR!!
Gjest Litjtuppa Skrevet 5. september 2005 #40 Skrevet 5. september 2005 Grattis som fru!! Du var utrolig virkelig kjempefin! Nydelig kjolen din, har lyst på hjertebukett jeg også Kos dere som mann og kone!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå