AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Han er mye eldre enn meg . Vi møttes da han var 43-nå blir han 50. jeg ønsker å ha felles adresse, barn og ring på fingeren. Han virker ikke interessert i dette. Det har plaget meg LENGE Og nå eldes han i tillegg. Manboobs, lukter annerledes, og blitt grå i håret... er det slemt av meg å dumpe han ? Hadde han fridd og gitt meg en familie ville jeg ikke vurdert det, men nå føles det så waist.. og det at han eldes gjør det vanskelig å holde fast.. Anonymkode: 3d9d7...ecc
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Syns ikke det er slemt av deg å dumpe. Du dumper han ikke pga han eldes, men pga han ikke kan gi deg fremtiden du ønsker. Anonymkode: 7a54e...2f6 15
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er mye eldre enn meg . Vi møttes da han var 43-nå blir han 50. jeg ønsker å ha felles adresse, barn og ring på fingeren. Han virker ikke interessert i dette. Det har plaget meg LENGE Og nå eldes han i tillegg. Manboobs, lukter annerledes, og blitt grå i håret... er det slemt av meg å dumpe han ? Hadde han fridd og gitt meg en familie ville jeg ikke vurdert det, men nå føles det så waist.. og det at han eldes gjør det vanskelig å holde fast.. Anonymkode: 3d9d7...ecc Det er slemt om du dumper uten å gi en grunn. Mest riktige er vel å snakke om det, si tydelig hva du ønsker. Er han ikke ute etter det samme, eller tar hintet, så dumper du. Da har han fått en sjanse. Tar han ikke den, så må du heller tenke på deg selv og komme deg videre Anonymkode: 14a67...227
Emma_123 Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns ikke det er slemt av deg å dumpe. Du dumper han ikke pga han eldes, men pga han ikke kan gi deg fremtiden du ønsker. Anonymkode: 7a54e...2f6 Enig. Tenk på hvilken fremtid du vil ha. Hva er viktigst for deg i livet? Vil du like en fremtiden uten ring på fingeren og uten barn i lag med ham? 2
GammelKaktus Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Nja, hadde du elsket denne fyren så hadde du vel ikke stilt spørsmålet en gang? Jeg kunne ikke tenkt meg barn når jeg er 50, tror du han ønsker å få barn med deg? Nei, vil du ha barn og familie så er det nok lettere å finne det med en yngre mann. 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (12 minutter siden): Nja, hadde du elsket denne fyren så hadde du vel ikke stilt spørsmålet en gang? Jeg kunne ikke tenkt meg barn når jeg er 50, tror du han ønsker å få barn med deg? Nei, vil du ha barn og familie så er det nok lettere å finne det med en yngre mann. Det er litt det jeg også tenker.. at nå når han er 50 - er sansynligheten liten- og er mindre greit å bli pappa- enn om han var. 43 da vi møttes. det at han skulle utsette/ droppe alt jeg ønsker-gjør at jeg faktisk elsker han mindre ja ... Anonymkode: 3d9d7...ecc 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han er mye eldre enn meg . Vi møttes da han var 43-nå blir han 50. jeg ønsker å ha felles adresse, barn og ring på fingeren. Han virker ikke interessert i dette. Det har plaget meg LENGE Og nå eldes han i tillegg. Manboobs, lukter annerledes, og blitt grå i håret... er det slemt av meg å dumpe han ? Hadde han fridd og gitt meg en familie ville jeg ikke vurdert det, men nå føles det så waist.. og det at han eldes gjør det vanskelig å holde fast.. Anonymkode: 3d9d7...ecc Du burde dumpet for 7 år siden. Dere damer som ønsker dere ring på fingeren og barn, må være strategiske. Nytter ikke å sløse bort år etter år på ørkesløse prosjekter. Og kan man ikke skrive engelsk, så skriv norsk. Waist = midje. Waste = sløse, kaste bort. Anonymkode: 572ef...c36 9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 Han "virker ikke interessert"? Har du ikke avklart med han helt fundamentale ting som det å bo sammen og få barn? Han lar det vel bare slure og gå da, så lenge du lar han gjøre det. Du må stille krav, si "jeg vil vi skal bli gift og starte en familie før du havner i gåstol, nå setter vi oss ned og ser på leilighet med barnerom sammen i dag og slutter med prevensjon når den er klar, ellers så har vi ikke noe fremtid sammen". Dette er ikke slemt, det er viktige ting å være enige om, han kan ikke forvente at du ofrer alle dine drømmer for han. Du trenger ikke si at du synes han har blitt mer uattraktiv, bare hold det for deg selv og tenk på det som noe som hjelper deg med å komme over han. Det at du vil bli gift og ha barn og han ikke vil tilby deg det, er mer enn nok grunn for brudd. Anonymkode: f1736...949 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #9 Skrevet 22. april 2021 De aller fleste forhold tar slutt fordi partene ikke ønsker de samme. Et annet spørsmål du burde stille deg selv er om det er spesielt lurt å avle på en mann på denne alderen. https://nhi.no/familie/barn/barn-av-eldre-fedre/ https://www.aftenposten.no/viten/i/JM58/barn-med-eldre-fedre-har-stoerre-risiko-for-misdannelser Anonymkode: f371d...769 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #10 Skrevet 22. april 2021 Ikke slemt i det hele tatt. Dere er ikke enig i hvordan dere ønsker deres liv. Det er jo enigheten om de grunnleggende verdier som er et minimum for at man i det hele tatt burde være i et forhold. Dersom man ikke ønsker de samme tingene i livet så skjønner jeg ikke hvorfor man skal leve det livet sammen? Han er blitt gammel og forbi den fasen av de ønsker som du har. Det er ikke rettferdig ovenfor deg at han ikke gir deg det. Da skulle han heller vært sammen med en som er i samme båt som han selv. Jeg hadde gått videre fort som faen. Anonymkode: fe7bf...73f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #11 Skrevet 22. april 2021 Hvor gammel er du,ts?❤️ Anonymkode: fe7bf...73f 1
Maleficenta Skrevet 22. april 2021 #12 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han er mye eldre enn meg . Vi møttes da han var 43-nå blir han 50. jeg ønsker å ha felles adresse, barn og ring på fingeren. Han virker ikke interessert i dette. Det har plaget meg LENGE Og nå eldes han i tillegg. Manboobs, lukter annerledes, og blitt grå i håret... er det slemt av meg å dumpe han ? Hadde han fridd og gitt meg en familie ville jeg ikke vurdert det, men nå føles det så waist.. og det at han eldes gjør det vanskelig å holde fast.. Anonymkode: 3d9d7...ecc Er da ikke slemt når grunnen er at dere ønsker ulike ting i et forhold. Og så er det jo noe i ordtaket om at du ikke ksn lære en gammel hund nye triks. Han eldes og er set in his ways. Han kommer ikke til å ombestemme seg 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #13 Skrevet 22. april 2021 Generelt råd til damer som ønsker barn er å finne seg menn som er yngre enn 40. Og som mange av oss prøver å si når det til stadighet er noen som syns at en 15 år eldre mann er helt topp: Det skjer utrolig mye med kroppen mellom 40 og 50 år. Han kjekke, og fortsatt ungdommelige 40-åringen er sannsynligvis noe helt annet 10 år senere. Som TS nå har erfart. Men TS, på 7 år må dere jo ha snakket om dette? Har han tidligere sagt at han ønsker barn og familie for så å trekke seg senere? Uansett, om tiltrekningen er borte, du vil ha barn og ikke han, og dere ikke eier noe sammen som hus så er det da virkelig ingen grunn til å bli. Men snakk med han først, om dere virkelig ikke har gjort det. Anonymkode: bcd3b...f0c 2
Trolltunge Skrevet 22. april 2021 #14 Skrevet 22. april 2021 Det er selvfølgelig helt kurant å dumpe noen fordi man har ulike mål og behov. Iallefall når man ikke lenger føler ting riktig. Jeg synes det er rart at du må spørre om det. Man har alltid lov å forlate noen om man ønsker det. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #15 Skrevet 22. april 2021 Hvis han ikke er interessert i å få barn nå når han er 50, så kommer han aldri til å bli det. Det er selvfølgelig en helt legitim grunn til å gjøre det slutt, du ønsker familie og han ønsker ikke det samme. Kom deg videre så fort som mulig. Anonymkode: 18c2a...1fd 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #16 Skrevet 22. april 2021 Hvor gammel er du, TS? Anonymkode: 6d8bf...9e6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #17 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du burde dumpet for 7 år siden. Dere damer som ønsker dere ring på fingeren og barn, må være strategiske. Nytter ikke å sløse bort år etter år på ørkesløse prosjekter. Anonymkode: 572ef...c36 Enig med denne. Men bedre sent enn aldri I guess... Anonymkode: 224e5...bc4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå