Gå til innhold

bling i øret til gutta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om at gutter har bling i øret?

Er det ikke litt for femi?

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Isabellas
Skrevet

Slik som Usher, og Omarion i B2k? Ja, det er pent bare hvis den ikke blir altfor stor (og så må det helst være ekte og ikke fake da)

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg synes personlig at det er helt forjævlig. Liker ikke gutter som bruker mer smykker og bling enn meg! :forvirret:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

For meg blir det helt feil!

Skrevet

Veldig turn-off. Jamør fotballspillerstilen som noen nevnte her i en annen tråd.

Skrevet

Til ein med den rette stilen er det heilt ok :)

Skrevet

Jeg synes det ser helt jævlig ut... Men det er jo bare min mening da...

Skrevet

Det kommer helt an på gutten... Det er absolutt ikke alle som kler det.

-viXen-

Skrevet

Typen min har diamant i det ene øret, men han har stilen som kler det. Kommer helt ann på hvilken type han er synes jeg :)

Skrevet

jeg synes det er kjempe fint jeg :sikle: men de skal ikke være for store, og det burde være bling på begge ørene

Skrevet (endret)

Som andre har nevnt, til en med rett stil og personlighet, kan det være veldig stilig! Men skal det være skal det være, det er uendelig mye bedre med hull i begge ørene, en i bare ett!

Endret av Milah
Skrevet

Har ikke helt sansen for det.. Uekte saker gir en juggel/wannabe stil, ekte saker blir fort litt "se på meg, jeg er tøff".. Nei, ikke helt for meg dette. Ikke på Usher eller Beckham heller..

Skrevet

Nei det synes jeg ikke er noe fint og spesielt ikke når det blir over the top som Beckham har en tendens til å gjøre.

Skrevet

Nei, det er ikke noe fint og veldig turn-off for min del. Det blir fort veldig femi, selv om resten av stilen og personligheten tilsier noe annet.

Skrevet

Noen kler det kanskje, men veldig få jeg har sett hittil :tunge1:

Som han som sitter i kassen på en daglivare jeg var i, med store firktantede "diamant" øredobber - ikke særlig kledelig, særlig ikke inntil den røde og grønne uniformen :ler:

-windy-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...