AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Jeg står i et sykt dilemma. Har samboer og barn på 1 år. Nettopp flytta vi og fiksa opp et hus på gården til foreldrene hans for 1 år siden. Heldigvis eier vi ikke huset/gården enda fordi han har et hus fra før vi prøver å selge. Har bodd i det huset i samme bygda i 5 år. Dette er 2 timer fra hjembygda mi. Han har alltid hatt en drøm om å ta over gården til sine foreldre(hobbygård). Jeg var positivt innstilt med en gang, men nå når vi har slått oss til ro merker jeg at jeg ikke kan bo der, mistrives veldig da det er øde, lite sol og lite folk rundt meg. Det gir meg skikkelig angst. Pluss at jeg føler meg så ensom... Samboeren min er ofte ute med sin far bare. Og forholdet er ensomt. Problemet er at jeg har innsett at jeg ønsker å flytte til mi hjembygda fordi jeg trives så dårlig, føler jeg mister meg selv der. Har en gård selv på odel i mi hjembygd der jeg ønsker stort å bo etterhvert om jeg får mulighet. Men må totalrenoveres. Problemet er at han ser mørkt på å flytte og pusse opp et nytt hus og at han må bytte jobb. Samtidig si ifra seg sin odel... Jeg kan ikke bo hos mine foreldre heller om jeg flytter? Det er stusselig med en liten på 1 år :( Vet ikke hva jeg skal gjøre... Må si vennekretsen og det sosiale betyr mye for meg i hjembygda mi... Begynner å stresse med hva som er lurt ettersom mini må begynne i bhg til høsten og jeg må få jobb. Har forresten også fått tilbud om vikar i gamle hjembygda, men kan ikke takke ja før jeg vet om jeg kan flytte... Anonymkode: 5689b...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå