AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Jeg har en sjef som noen ganger kommer med litt snodige kommentarer... i påsken så får vi påskeegg som jo er veldig hyggelig.. så sa hun når hun leverte det personlig til meg "ja...hehe, det er ikke akkurat noe slankemat, men værsågod😄" og nå idag når jeg kom på jobb hadde det blitt bakt kake, så sa hun til meg " jeg vet ikke om det er litt stygt av meg å si det... hehe... men.. det er bakt kake som står der inne, så bare å forkynne deg... bør jeg ha dårlig samvittighet for å si det? hehehe 🙈(med litt sånn flaut utrykk)... jeg bare "neida.... 🤷♀️takk" Jeg er helt normal vektig og har ikke gitt noe utrykk for at jeg slanker meg eller noen ting... jeg er også den slankeste på denne arbeidsplassen, og uansett om jeg ikke hadde vært det, så er det vel litt frekt på en måte? Jeg føler jo liksom at hun sier indirekte at hun syns jeg må slanke meg🤨 men kan ikke skjønne at hun kan mene at jeg bør det.. men jeg begynner å jo tenke 😔 Er det jeg som overtenker det, eller er det merkelig å si sånt? Hva ville du tenkt? Anonymkode: 559b0...e02 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Hmm, skikkelig merkelig oppførsel 😅 Men om du er den slankeste av alle som jobber der så tenker hun kanskje at du er på diett/opptatt av å være sunn? Kanskje hun tenker at det er de som er større som er normale, og at du er veldig tynn? Aner virkelig ikke. Uansett veldig uprofesjonell oppførsel. Hadde nok også reagert på det. Anonymkode: 0a4c3...c8f 5
Aintnofun Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Jeg tenker at hun bare vil ha litt oppmerksomhet rundt det hun har gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Kanskje hun er misunnelig og vil bli så slank selv. Anonymkode: cae78...661 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hmm, skikkelig merkelig oppførsel 😅 Men om du er den slankeste av alle som jobber der så tenker hun kanskje at du er på diett/opptatt av å være sunn? Kanskje hun tenker at det er de som er større som er normale, og at du er veldig tynn? Aner virkelig ikke. Uansett veldig uprofesjonell oppførsel. Hadde nok også reagert på det. Anonymkode: 0a4c3...c8f Jeg vet ikke... jeg har jo lagt på meg litt i korona tidene, men tror ikke det syns så veldig.. er ihvertfall fortsatt helt normal. Var vel kanskje veldig slank før, men er fortsatt det... hun sa aldri sånt før ihvertfall. Anonymkode: 559b0...e02
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Aintnofun skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at hun bare vil ha litt oppmerksomhet rundt det hun har gjort. Den kaka var det ikke hun som bakte, hun bare sa ifra om at dagvakten hadde gjort det. Anonymkode: 559b0...e02
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje hun er misunnelig og vil bli så slank selv. Anonymkode: cae78...661 Hun er en eldre dame på over 60. Jeg er 27. Anonymkode: 559b0...e02
CorvusCorax Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 Hmmm... Så merkelig hun er. Har hun fått det for seg at du slanker deg? Har du kritisert slik type kosthold før? Godis og kaker...? 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 Tipper hun selv har dårlig samvittighet hver gang hun spiser noe søtt, og så tror hun at alle andre og har det på samme måten som henne. Tipper hun er en v de som wr på en evig slankekur. Anonymkode: f9286...2a1 6
kisskissbangbang Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 Tipper hun sier det for å unnskylde seg sjøl litt, fordi hun antar at fordi du er slank så spiser du ikke sånt. Dette handler nok ikke om at hun synes du er tjukk, tvert imot😊 8
Eksplisitt Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 Jeg vet det er mange som har et slikt forhold til usunt mat, at det er helt naturlig å snakke om godteri og kaker på den måten til hvem som helst, uten noen baktanker. Det er gjerne personer som har vært opptatt av å slanke seg, eller som bare får litt dårlig samvittighet. Rett og slett en del av vokabularet, kanskje? 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #12 Skrevet 21. april 2021 Hun prøver (litt for hardt!) å ikke fremstå som glad i søtsaker. Så kløner hun det til på den måten der. "Ja, uff ikke tro at jeg er superopptatt av kaker og usunne saker, men nå står det en kake på pauserommet altså 😬 " Anonymkode: 3bce9...5a4 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #13 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tipper hun selv har dårlig samvittighet hver gang hun spiser noe søtt, og så tror hun at alle andre og har det på samme måten som henne. Tipper hun er en v de som wr på en evig slankekur. Anonymkode: f9286...2a1 Enig i denne. Slankekulturen de over 60 har vært en del av er verre enn dagens. Dette er nok ei som har slanket seg i 40 år og prøver å trives med seg selv uten å ha klart det enda. Husker min mormor på 80 år sa en gang hun så på et bilde av seg selv som 20-åring «tenk, jeg trodde jeg var så stor på den tiden og jeg har slanket meg siden den gang, dere må ikke finne på å gjøre som meg». Anonymkode: 67eb1...fdd 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #14 Skrevet 21. april 2021 Virker som hun unnskylder de dårlige valgene med sukker ! Anonymkode: fa6ab...68b 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 CorvusCorax skrev (26 minutter siden): Hmmm... Så merkelig hun er. Har hun fått det for seg at du slanker deg? Har du kritisert slik type kosthold før? Godis og kaker...? Nei, sier alltid takk tar alltid imot godsaker på jobb med et smil Anonymkode: 559b0...e02
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #16 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun prøver (litt for hardt!) å ikke fremstå som glad i søtsaker. Så kløner hun det til på den måten der. "Ja, uff ikke tro at jeg er superopptatt av kaker og usunne saker, men nå står det en kake på pauserommet altså 😬 " Anonymkode: 3bce9...5a4 Ja.. bare er så merkelig. Noen ganger lurer jeg på om jeg har veldig høy sosial intelligens eller noe. At man ikke hører selv at en sånn kommentar kan høres feil ut syns jeg er merkelig, spesielt 2 ganger. Også tror jeg nok også hun har sett det på kroppsspråket mitt at jeg blir litt betenksom, at hun ikke kan lese det er også veldig rart. Anonymkode: 559b0...e02 1
Hippogriff Skrevet 22. april 2021 #17 Skrevet 22. april 2021 Har stor tro på å tolke folk i beste mening. Og å ikke overanalysere for mye med grublerier i negativ retning.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #18 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): jeg vet ikke om det er litt stygt av meg å si det... hehe... men.. det er bakt kake som står der inne, så bare å forkynne deg... bør jeg ha dårlig samvittighet for å si det? hehehe 🙈(med litt sånn flaut utrykk) Hun snakker egentlig til seg selv. Hun er nok en av disse damene som lever hele livet med et skamfullt forhold til mat, og som snakker om syndige sjokoladekaker. Gjetter at hun er typ. 65 år? Moren min og hennes venninner oppfører seg på samme måte. Null selvinnsikt i at overveksproblemet deres sitter i hodet. Anonymkode: 3dafb...681 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå