Adonia Skrevet 31. august 2005 #1 Del Skrevet 31. august 2005 har meldt om adresseendring til folkeregisteret, div bokklubber, netcom, skolen + venner og bekjente. på posten sa de at de fikk automatisk beskjed når jeg sendte til folkeregisteret. er det noen som vet om det gjelder fastlegen også? og er det noen viktige jeg ellers har glemt? redd for at posten min skal bli borte når ettersendinga fra Posten er slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 31. august 2005 #2 Del Skrevet 31. august 2005 Det er ikke mange som får automatisk beskjed når du melder flytting til folkeregisteret, så det er jo genrelt bedre å gi beskjed en gang for mye enn en gang for lite. Si fra til fastelgen din du. Og ikke glem banken. Forsikring, strøm, telefon (vireker ikke som om du har dette, basert på at du ikke nevner noen av dem, du flytter kanskje for første gang til eget?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 31. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 31. august 2005 strøm har jeg inkludert i husleia ja, og har kun mobiltelefon. også skrev jeg faktisk feil, det var banken som sa de fikk automatisk beskjed! kanskje jeg burde sende de en flyttemelding for sikkerhetsskyld? :klø: og til fastlegen, skal jeg sende en flyttemelding til legekontoret da? så vet de vel hvem lege jeg har? første gang jeg flytter for meg selv, så er litt usikker. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #4 Del Skrevet 1. september 2005 og til fastlegen, skal jeg sende en flyttemelding til legekontoret da? så vet de vel hvem lege jeg har? ← Skulle tro det holdt ja. Ellers bør du sende adresseendringer til kommunen dersom kommunale avgifter ikke er inkludert i husleia, renovasjonsfirma dersom kommunen ikke tar dette eller at det ikke er inkludert i leia, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #5 Del Skrevet 1. september 2005 Du må absolutt huske tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå