AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Er det normalt at hjertet ikke dunker like fort og at du ikke får like høy puls når man tenker på kjæresten har snart vært sammen i 2 og 1/2 år. Han er også min første kjæreste Anonymkode: b5160...f54
Romilo Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Ja, tenk så stressende og slitsomt om hjertebank skulle vart i TO ÅR?! 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Helt normalt. Tenk så slitsomt om kan skulle være sprengforelsket hele tiden! Jeg har vært sammen med mannen min i 20 år- lite hjertebank her i gården og mye hverdager. Men vi har lyst på hverandre og blir tent av hverandre (bare ikke like ofte som når man er nyforelska og helst vil bo i senga naken. Men jeg savner ham fortsatt når vi ikke er sammen. Og kjenner en glede over at vi er et par. I tillegg hater jeg trynet hans av og til. Hater rotet og de sure sokkene. Men så lenge samlivet er basert på respekt for hverandre og tross alt inneholder mer pluss enn minus så går det jo greit. Anonymkode: a4acd...e4c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå