Gå til innhold

Skal leie ut på Airbnb, har noen spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Vi skal leie ut hytten vår på Airbnb. Jeg er så i tvil om jeg bare skal la klær og slikt ligge i skap og kommoder. 

Har funnet ut hvilke ting jeg skal fjerne som jeg er redd for, men er som sagt i tvil angående klær. 

Hva gjør dere som leier ut, evnt når dere har leid gjennom Airbnb har det vært personlige eiendeler igjen? 

Endret av Slitenmamma
Feil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har berre handdukar, sengekle og slikt liggande. Ingen eigne kle.

Skrevet

Legg alt personlig i et skap du kan låse.

Ikke hyggelig for leieboere at det ligger klær og personlige ting rundt omkring.

Skrevet
1 minutt siden, Tough cookie said:

Ikke hyggelig for leieboere at det ligger klær og personlige ting rundt omkring.

Ikke hyggelig for utleier Heller at leieboere rører utleiers personlige eiendeler 

Skrevet
Flowerlover skrev (2 minutter siden):

Ikke hyggelig for utleier Heller at leieboere rører utleiers personlige eiendeler 

Hvis det er en kommode/skap som leieboeren skal ha tilgang til, så kan det ikke ligge personlige ting som tilhører utleier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rydd vekk/lås inn alt som ikke leieboerne kan ha bruk for. 

Anonymkode: 682d7...ead

Skrevet

Slikt låser du selvfølgelig inn. Når en leier skal en kunne bruke det som ligger tilgjengelig, og du vil vel ikke at alle skal ha tilgang til dine truser?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg setter en symbolsk bit teip over de skap og skuffer som ikke er tilgjengeleg for leietagere.

Man leier ut hjemmet sitt (hytte er samme prinsipp i Airbnb) og trenger ikke tømme det for noe som helst.

De gangene jeg selv har leid har jeg ikke gått inn i andres skap eller skuffer. Men kjøkkenskapene har i varierende grad vært lukket med teip. Jeg synes det er litt synd at man ikke får tilgang på salt, pepper, kaffefilter og sukker feks når man leier i tre dager, men det bestemmer jo utleier selv.

Endret av Rotemor
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...