LilleMy28 Skrevet 31. august 2005 #1 Del Skrevet 31. august 2005 var inne på ikm-listen for august og registrerte to stk som hadde hatt "juksemens" men var blitt gravide likevel. Jeg lurte bare på hvordan en "juksemens" oppfører seg i forhold til vanlig mens. Er den kortere og mindre eller er den ganske lik? Jeg klarte nemlig å holde meg borte fra testing sist gang fordi jeg fikk mensen, trodde det var et ganske sikkert tegn nemlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruE ii Skrevet 31. august 2005 #2 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde bløninger på forventet dag for mens både nå, og en gang før jeg var gravid. Begge ganger blødde jeg mindre enn vanlig, småblødde litt i 3-4 dager om jeg ikke husker feil. Så man skal aldri være for sikker.... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 1. september 2005 #3 Del Skrevet 1. september 2005 Den er nok både mindre og lettere enn vanlig. Så har du hatt en helt vanlig tante-dag er det ikke noe vits i kaste bort dyre gravitester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 1. september 2005 #4 Del Skrevet 1. september 2005 "Juksemensen" kom på omtrent samme dag som jeg hadde beregnet IKM. Varte kanskje bare en halv dag og så noen få dråper i noen dager etterpå. Jeg spurte legen om dette. Han sa at man kunne få "juksemens" fordi ikke kroppen helt hadde fått med seg at den var blitt gravid, og derfor kunne fortsette å produsere noe mens-liknende i de første månedene. Greit å vite. Jeg var ikke klar over dette, og testet ikke før i ca 6 - 7 uke. Gleden og overraskelsen var STOR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 4. september 2005 #5 Del Skrevet 4. september 2005 Da jeg mistet i uke 7 var jeg fullstendig uforberedt på at jeg var gravid. Grunnen til det var at mensen fortonte seg helt normalt, blødde friskt blod i 4-5 dager. Hadde overhodet ingen mistanke, for ingenting var unormalt. Gikk deretter noen uker før jeg begynte å blø igjen, da aborterte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå