AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Del Skrevet 21. april 2021 Hvis jeg leier ut en leilighet med ett sett nøkler, kan da leieboer ta kopi av nøkkelen uten at jeg vet det? Aner ikke hvordan slikt fungerer, men er det mulig? Anonymkode: 4c35d...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg har kopiert min egen husnøkkel flere ganger, de spør aldri om hva det er til. Anonymkode: a9600...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Del Skrevet 21. april 2021 Systemnøkler skal man ha tillatelse til for å kopiere. Men man kommer seg fint utenom det og Anonymkode: 6cf71...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 21. april 2021 #4 Del Skrevet 21. april 2021 Det kommer an på type nøkkel. Finnes en type nøkler, der du må komme med legitimasjon for å kopiere nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. april 2021 #5 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Jeg gikk og kopierte et ekstra sett nøkler til inngangsdøren min da jeg kjøpte denne leiligheten jeg bor i nå, og han som lagde nøkkelen spurte ikke om noe. Han lagde dem uten spørsmål eller krav om noe. Det er visse systemnøkler som må spesialbestilles og ikke kan bestilles av enkeltpersoner. Som f.eks nøklene til døren til oppgangen her jeg bor. Dersom jeg trenger en ny sånn, må den spesialbestilles av vaktmesteren hos et eget firma. Ikke en hvilken som helst nøkkelsmed. Endret 21. april 2021 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå