AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Finns det noen jobber som har veldig forutsigbare dager? Det sliter på min psyke at jeg aldri kan ha noen forutsigbarhet i jobben og dermed finns ingen rutiner jeg kan planlegge dagen etter. Så da lurer jeg på om det finns noen veldig forutsigbare jobber ,etter deres erfaring og ikke bare synsing. Anonymkode: b4814...ac8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Du virker som en person som er egnet til å ta en vaskejobb. Det er veldig forutsigbar og tryggjobb spesielt i disse koronatider. Det anbefales! Anonymkode: 35991...139 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du virker som en person som er egnet til å ta en vaskejobb. Det er veldig forutsigbar og tryggjobb spesielt i disse koronatider. Det anbefales! Anonymkode: 35991...139 Vel, der bomma du. Jeg HAR en vaskejobb og den er langt fra forutsigbar. Ingen dag er lik og ingenting kan planlegges. Anonymkode: b4814...ac8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Jobbe på kontor som sekretær er ofte forutsigbart. Anonymkode: 982a1...221
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 En jobb i produksjon. Masse produksjon. F.eks av plastiklokk, tau eller annet. Malejobb. Anonymkode: b1fc5...327
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Spørs hva du mener med forutsigbar. Mener du at det er like oppgaver og ikke store endringer? Eller at det er mer forutsigbart i form av at du har mer fritid hvor du kan gjøre det du selv vil? Førstnevnte passer gjerne til lager, butikk, renholder, kundeservice (men samtalene er jo ulik), kontorarbeid, personlig assistent (ulike dager, men samme person og du blir kjent med rutinene). Sistnevnte kan passe til deltidsarbeid. Eller kanskje nattevakt. Da kan du jobbe mindre, men likevel tjene greit og du får ofte noen lengre friperioder. Anonymkode: 8815d...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå