Adonia Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 ja, det lurte jeg på når jeg skal på skole/jobb bruker jeg ikke veldig mye sminke. som regel bruker jeg kun litt pudder, og mascara og eyeliner. noen få ganger litt øyenskygge også. på sommeren ofte enda mindre. føler meg ikke fresh helt uten sminke, men trenger ikke så mye heller. pynter meg heller litt mer til fest. hva med dere?
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Bruker litt concealer, mascara og rouge til vanlig. Noen ganger en nøytral øyeskygge, eyeliner og lipgloss. Men til fest og kveldsbruk bruker jeg mye mere.
Malama Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Det varierer i perioder med meg. For tidn er det en dekkstift sak som jeg bruker i panna, fordi jeg har fått sånne stygge røde urenheter der, (jepp, kviser altså, og jeg klarer ikke helt la være klemme på den heller...) Også øyeskygge. Øyeskyggen jeg bruker er stortsett brun, men er jeg i humør til det kan jeg variere med grønn eller lilla også (bare litt da) Noen ganger blir det macrara også. I perioder da jeg sminker meg mer er det evt lebestift og mer fast bruk av mascara det er snakk om.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 Mascara er absolutt nødvendighet. I tillegg bruker jeg litt concealer under øynene, rouge og litt solpudder.
Gjest Virvel Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 Mascara, hvis jeg har tid og det er behov for det bruker jeg også litt concealer, og gjerne solpudder. Det hender også jeg bruker litt øyenskygge i beige/bruntoner, men det er bare hvis jeg har god tid (noe jeg sjelden har hvis jeg skal på skole eller jobb).
Gjest Isabellas Skrevet 31. august 2005 #6 Skrevet 31. august 2005 Concealer, foundation, rouge mascara og blank eller transparent lipgloss til daglig. Umulig å gå uten!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #7 Skrevet 31. august 2005 hver dag: foundation i kinnene, haken og nesen (trengs ikke i panna som har jevn farge), evnt litt concealer på et par kviser, pudder, 1-2 farger øyenskygge (uansett 1 i globallinjen), eyeliner på øvre og nedre øyelokk, maskara og lipgloss! litt rouge når jeg husker for å definere ansiktsform. skal jeg på fest bruker jeg det samme men kanskje litt sterkere farger på øynene!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #8 Skrevet 31. august 2005 Jeg har gått uten nesten i et halvt år jeg, så er rart å sminke seg igjen Men har akkurat begynt på ny skole, så sminker meg ihvertfall litt nå i begynnelsen. Det går i maskara, bittelitt concealer (er forkjølet og da kommer det noen urenheter), lip gloss og solpudder + en liten klæsj rouge. Før, da jeg jobbet med mennesker hver dag var det hele pakken
Gjest Bøllefrøet Skrevet 31. august 2005 #9 Skrevet 31. august 2005 Til vanlig bruker jeg litt foundation (ikke i hele ansiktet), mascara og eyeliner og evt litt solpudder og øyenskygge.
Gjest Aloha Skrevet 31. august 2005 #10 Skrevet 31. august 2005 Til hverdags bruker jeg noe foundation, litt eyeliner og sort mascara. Gjerne litt solpudder og lipgloss el.l. Til fest bruker jeg omtrent det samme men gjerne øyenskygge i tillegg og mer farge på leppene.
LilleMy Skrevet 31. august 2005 #11 Skrevet 31. august 2005 Kun mascara og lip gloss eller lipliner og lebestift til daglig. Mye mer til fest og dersom jeg av en eller annen grunn pynter meg mer enn ellers.
Arkana Skrevet 31. august 2005 #12 Skrevet 31. august 2005 Til hverdag bruker jeg mascara og litt lipgloss. Trenger ikke så mye, og jeg har virkelig ikke lyst til å se ut som om jeg skal på fest hver dag.
Gjest Odense Skrevet 31. august 2005 #13 Skrevet 31. august 2005 Bruker ganske masse sminke.. Når jeg er på skolen bruker jeg fondation, concealer, solpudder, eyeliner,øyenskygge, rouge og lippgloss... Men går også uten sminke, som når jeg ikke skal noe spess eller når jeg for eks. er på shopping... Jeg sminker meg fordi jeg elsker å pynte meg og har alltid elsket sminke, kjøper masse sminke i perioder..
Gjest @nea Skrevet 31. august 2005 #14 Skrevet 31. august 2005 De dagene jeg er på skola bruker jeg foundation (som blandes med fuktighetskrem), concealer, hvit eyeliner, øyenskygge og maskara. Hvis jeg bare skal rusle hjemme en dag m/ en tur på butikken gidder jeg ikke sminke meg
En som vet Skrevet 31. august 2005 #15 Skrevet 31. august 2005 Jeg bruker vanligvis øyenskygge, maskara, rouge og lipgloss. Hvor mye kviser jeg har går litt i perioder, men bruker ofte foundation hvis jeg ikke føler meg helt fresh... På fest derimot tar jeg den helt ut og bruker MYE sminke:)
Gjest Milah Skrevet 31. august 2005 #16 Skrevet 31. august 2005 Til hverdags bruker jeg bare mascara og rouge.. Noen ganger foundation også, det kommer ann på huden min..
Cassiopeia Skrevet 31. august 2005 #18 Skrevet 31. august 2005 Foundation, mascara og eyeliner, samt lipgloss- som jeg ender om med å gni av etter 5 minutter siden jeg egentlig hater å ha noe på leppene.. Jeg har naturlig røde kinn, så trenger ikke rouge, men skulle virkelig ønske at jeg kunne lære meg å bruke solpudder (har et nesten ubrukt liggende). Jeg er bare livredd for å se ut som om jeg har eksperimentert med 80-talls brunkrem..
vixen Skrevet 31. august 2005 #19 Skrevet 31. august 2005 Mascara er som regel et must, ellers ikke så mye til vanlig. Kanskje eyeliner i blant. -viXen-
Gjest Catwoman Skrevet 31. august 2005 #20 Skrevet 31. august 2005 Ingenting Av og til litt lightening touch under øynene hvis jeg har mørke ringer der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå