Gå til innhold

Fungerer portable aircondition greit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på de små aircondition enhetene som kan flyttes, og med trekkspillslange som skal ut gjennom vinduet og som ikke trenger fast montering. Fungerer de ok?

f.eks: https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/inneklima/aircondition/23989/sandstrom-portabel-aircondition-sac07c19e

Skal bruke i et lite anneks på rundt 15m2. Vet at de sikkert er skikkelig upraktiske og ikke like effektive som varmepumpe, men bedre enn ingenting.

Anonymkode: 372cb...c2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En kompis hadde en lignende på et ca ti kvadrat soverom, som var totalt drivhus før han fikk den. Med den holdt han 15 grader på soverommet hele sommeren gjennom. Men det er viktig med gardiner som stenger sola ute for å få det så kaldt.

Anonymkode: dcd54...85f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en portabel airconditon i en leilighet på ca 36 m2, den fungerer fint. Bråker mye og er generelt upraktisk med den slangen, men leiligheten min vender mot vest, så mellom mai og september blir det fort veldig varmt uten. Jeg synes definitivt den er verdt pengene og de upraktiske sidene, for jeg sover veldig dårlig dersom det er varmt. 

Anonymkode: 792a7...695

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har portabel aircondition på soverommet. Blir helt krise varmt på rommet om sommeren, har liksom allerede begynt å bli badstue her i april, men med denne kan jeg endelig sove igjen. Bråker litt de første dagene, men så fort jeg har vent meg til den er det ikke noe problem å sove. Mye bedre med den enn å ligge å ikke få sove fordi du bare svetter

Anonymkode: a95fb...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...