Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifløge tv2 selv har de kjøpt rettighetene, men siden sesong 2 fremdeles er under innspilling vet de ikke når den kan sendes. Antakelig ikke før etter nyttår sier de........ :(

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Vi får kose oss med Judging Amy så lenge ;)

Skrevet

I usa starter det i slutten av september ;) Da er det jo tilgjengelig på nett dagen etter.

Skrevet
Ifløge tv2 selv har de kjøpt rettighetene, men siden sesong 2 fremdeles er under innspilling vet de ikke når den kan sendes. Antakelig ikke før etter nyttår sier de........  :(

WHAT! :overrasket: Det er kriise!

Skrevet
WHAT!  :overrasket:  Det er kriise!

Ja! Judging Amy er så kjedelig..

Skrevet

TV2 har jo en tendens til å sende en sesong av en serie når de først har begynt, så de sender nok Judging Amy, som en god del av oss koser oss med da, til de er ferdig med den sesongen de nå holder på med, og dermed kommer sikkert fruene en gang over nyttår, vil jeg tippe.

Skrevet

Får satse på dei får igang frustrerte fruer snart.. Syns judging amy er bra og.. men det er jo ingenting so slår frustrerte fruer :klappe:

Skrevet
Får satse på dei får igang frustrerte fruer snart.. Syns judging amy er bra og.. men det er jo ingenting so slår frustrerte fruer  :klappe:

:Nikke:

Ja takk begge deler, sier nå jeg. Men vil ha frustrerte fruer tilbake NÅ!

Skrevet
I usa starter det i slutten av september ;)  Da er det jo tilgjengelig på nett dagen etter.

Men hva betyr det i praksis?! Kjøper man retten til å se en episode (i en liten "boks") eller hvordan foregår det egentlig?

Skrevet
Men hva betyr det i praksis?! Kjøper man retten til å se en episode (i en liten "boks") eller hvordan foregår det egentlig?

Man laster ned :)

Skrevet

Antakeligvis ikke, tipper det er snakk om sånne som deler filer uten helt rettighter her og der... Kanskje man kan "kjøpe rettigheten" også, men det er nok ikke det flertallet gjør når de laster serier...

Jeg har aldri lastet ned og sett srier på den måten jeg da, jeg ser det på tv'n min

Skrevet (endret)

Hm... Ja, siden jeg er av den noe utålmodige typen kan jeg godt tenke meg en tilgang til den linken som serverer meg episodene lenge før våre egne kanaler gjør det...

*venter i spenning, neste episode sendes i USA kommende søndag*

Endret av LilleMy
Skrevet

Jeg koser meg med Amy så lenge, vet jo at fruene kommer tilbake en gang. Verre syns jeg det er med TV3, som bare plutselig uten forvarsel stopper Akutten etter to tre episoder og sender noe urteit........... :forvirret:

Skrevet
Verre syns jeg det er med TV3, som bare plutselig uten forvarsel stopper Akutten etter to tre episoder og sender noe urteit........... :forvirret:

:enig_anim: :sur::kjempesinna:

Det synes jeg også var skikkelig dårlig gjort... Kan ikke holde på å tulle sånn med Akutten-avhengige damer!!

Skrevet

Oops var meg over her. Var visst ikke innlogget....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...