AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Spør for en venn 🤩 Anonymkode: 33e25...89d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 "Gi deg unger" Har bare et enkelt svar: Finn en mann som faktisk ØNSKER unger selv. Anonymkode: 9ee60...361 12
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Gi deg unger" Har bare et enkelt svar: Finn en mann som faktisk ØNSKER unger selv. Anonymkode: 9ee60...361 Det er bare halve problemet. Resten av problemet er at hun selv må oppføre seg som noen man ønsker å få barn med. Anonymkode: cc00d...2fb 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare halve problemet. Resten av problemet er at hun selv må oppføre seg som noen man ønsker å få barn med. Anonymkode: cc00d...2fb Man skal ikke endre seg bare så noen skal ville ha barn med en. Så nei, ser ikke helt problemet! Da får man få barn på egenhånd. Anonymkode: 9ee60...361
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Det er tusen veier til Rom Anonymkode: 0fa6c...4df
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ... hun selv må oppføre seg som noen man ønsker å få barn med. Anonymkode: cc00d...2fb Det spørs jo helt hva den mannen ønsker i ei kone/barnemor. Anonymkode: 0fa6c...4df
Fiffig Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Det er jo egentlig noe man burde ta opp tidlig, om man ønsker seg et seriøst forhold. Vil man det samme for fremtida? Det er greit å ta en reality-check, og ikke basere seg på at man skal forandre noen.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 Mest trolig klarer du ikke det, før han nærmer seg 50 og plutselig innser at det hadde vært greit med familie. Da er du mest trolig i eldste laget for å få barn😬 Anonymkode: 1024b...e4e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 Hvor gammel er denne typen da? Hvis han er eldre enn 25 og fortsatt ikke vil eller har et tydelig svar, så er sannsynligheten liten for at det vil skje. Kanskje han kan bli overbevist om å bli med på det, men blir da lite trolig verdens beste forelder. Anonymkode: 8b781...197
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Man skal ikke endre seg bare så noen skal ville ha barn med en. Så nei, ser ikke helt problemet! Da får man få barn på egenhånd. Anonymkode: 9ee60...361 Eh, jo! Man skal være en god forelder før man får barn. Om man ikke er det, neivel, da må man enten endre seg eller la være å få barn. Bare tanken om å få barn på egenhånd fordi man ikke vil tilpasse seg, er i det selv en sånn ting som gjør at man faller gjennom hos menn som vil ha barn. Det er en pill råtten holdning, dette med at mor er mer viktig enn ungene. Anonymkode: cc00d...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det spørs jo helt hva den mannen ønsker i ei kone/barnemor. Anonymkode: 0fa6c...4df Egenskapene som mor er nokså universelle; evnen til å sette andre før seg selv (se innlegget over for skrekkeksempel), modenhet, tålmodighet, omsorg. Man kommer langt med det. Anonymkode: cc00d...2fb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #12 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh, jo! Man skal være en god forelder før man får barn. Om man ikke er det, neivel, da må man enten endre seg eller la være å få barn. Bare tanken om å få barn på egenhånd fordi man ikke vil tilpasse seg, er i det selv en sånn ting som gjør at man faller gjennom hos menn som vil ha barn. Det er en pill råtten holdning, dette med at mor er mer viktig enn ungene. Anonymkode: cc00d...2fb 😂 Har jeg skrevet at man ikke skal være en god forelder? Jeg er mamma selv og er helt enig i at man skal være det. Men man skal ikke endre seg for en mann bare for å få han til å ville ha barn med deg, nei. Da har du misforstått! Mange som får barn på egenhånd og gjør en helsikkes god jobb. Også mange med en forelder som har stukket fra barnet og helt ærlig hadde det vært bedre for min egen del om mamma fikk meg på egenhånd enn å vite at min pappa stakk. Det er enda verre! Nå har jeg barn med min samboer altså, men kjenner også noen som fikk barn på egenhånd og de barna har det kjempefint med andre omsorgspersoner i bildet også. De lider absolutt ikke! Med det sagt er det ingen menneskerett å få barn. Men ekstremt mange som har masse kjærlighet å gi et barn, men som ikke har en mann å få det med. Du virker bitter! Anonymkode: 9ee60...361
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #13 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men man skal ikke endre seg for en mann bare for å få han til å ville ha barn med deg, nei. Da har du misforstått! Jeg har aldri sagt det. Anonymkode: cc00d...2fb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #14 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange som får barn på egenhånd og gjør en helsikkes god jobb. Også mange med en forelder som har stukket fra barnet og helt ærlig hadde det vært bedre for min egen del om mamma fikk meg på egenhånd enn å vite at min pappa stakk. Det er enda verre! Bare fordi noe er verre, betyr det ikke at det er bra. Anonymkode: cc00d...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De lider absolutt ikke! Det vet ikke du. Anonymkode: cc00d...2fb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #16 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du virker bitter! Ja. Er det noe å slenge ut? Har vokst opp med en mor som ikke var helt god. Kjenner igjen en når jeg ser en, for å si det sånn. Anonymkode: cc00d...2fb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri sagt det. Anonymkode: cc00d...2fb Når du siterer meg som skriver "Man skal ikke endre seg bare så noen skal ville ha barn med en" og du kommer med at "eh jo" "Man skal være en god forelder før man får barn" så ga jo ikke det helt mening med det jeg skrev. Man blir ikke en god forelder før man får barn heller! Det skjer som regel etter barnet kommer. Noen ønsker bare noen penere eller noen som er annerledes, det betyr ikke at de ikke ville blitt gode mødre. De vil bare ikka ha barn med deg eller barn i det hele tatt! Anonymkode: 9ee60...361
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #18 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Er det noe å slenge ut? Har vokst opp med en mor som ikke var helt god. Kjenner igjen en når jeg ser en, for å si det sånn. Anonymkode: cc00d...2fb Nå vet du ingenting om meg, og ja det lyser lang vei at du er bitter! Ville oppsøkt en psykolog. Anonymkode: 9ee60...361
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #19 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vet ikke du. Anonymkode: cc00d...2fb Jeg vet at barna til mine bekjente ikke lider jo. Altså, du burde snakke med noen! Det er dine holdninger her som er pill råttne som du så fint kalte det! Håper du får orden på deg selv. Anonymkode: 9ee60...361
Flowerlover Skrevet 21. april 2021 #20 Skrevet 21. april 2021 Ts hvor gammel er du? Eller vennen din? "Gi deg unger" altså det er jo ikke bare dine Unger, det vil jo bli mannen sin unge og.🙄😶 om han ikke vil ha eller ikke er klar for barn så ikke tving han. Finn en mann som vil ha barn og det er viktig at dere begge er moden og klar for barn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå