Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk gavekort på tatovering i mitt utdrikningslag, og neste helg skal jeg ta tatovering, men hva skal jeg ta????

hadde egentlig lyst på en firfisle men er VELDIG usikker nå, men så tenkte jeg på kinsesiske tegn, kanskje for kjærlighet siden det er i forbindelse med et bryllup, men så kom jeg på kinesisk tegn for vennskap siden jeg har fått det fra de vennene som var med i utdrikningslaget mitt.

Hva synes dere????

Og veit dere om et sted på nettet hvor det er oversikt over forskjellige kinesiske tegn????

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/147164-kinesiske-tegn-tatovering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke kinesisk tegn, men venninnen min har det, jeg har noe annet.

Hvis du ikke vet hva du skal ta, hvorfor ikke vente?

Jeg angrer veldig på min tatovering, den ble tatt i hui og hast. Men jeg angrer jo på en måte uansett, altså jeg skulle ønske jeg var tatoveringsløs ;)

Annonse

Jeg er så glad for at jeg ikke har tatovering! Tenkte på å ta det for noen år siden, men lot være og anger ikke. Syntes tatoveringer var kult da, nå synes jeg 99% av alle tatoveringer er stygge.

Var i samme situasjon som deg og er meget glad for at jeg ikke gjennomførte det fordi jeg ikke var helt sikker på hvilket motiv jeg ville ha. I dag vet jeg at jeg ville ha angra dersom jeg hadde gjennomført det.

Trådstarter, tenk godt gjennom hva slags tatovering du vil ha, og ikke ta den før du er 100% sikker på at det er noe du kan leve med resten av livet. Det er jo så masse motiver der ute, så jeg skjønner det er vanskelig å bestemme seg. :)

Ikke tattover deg før du finner et motiv som skriker ut :"Jeg hører hjemme på kroppen din!"

Det bør ikke være en hastverksgreie å avgjøre noe du skal ha på kroppen for resten av livet. I tillegg kan det kanskje være lurt å tenke litt gjennom plassering? Jeg har to tattoer selv, den ene er stor. Jeg er kjempefornøyd, har aldri angret. Men uansett hvor fornøyd jeg er, så vil det av og til dukke opp settinger hvor det er kjekt å kunne dekke de til så de ikke vises.

Jeg har et kina tegn på armen og fortsatt veldig fornøyd. Hadde egentlig tenkt å tatovere "Verdens sterkeste bjørn" :overrasket: Men heldigvis så ombestemte jeg meg, og valgte heller et lykketegn. Falt helt pladask for tegnet og har ikke angret. Så det er lurt å velge et tegn som virkelig betyr noe for deg og ikke noe som er trendy.

Tatoverte meg i Drammen, Starlight tato, veldig fornøyd som sagt. Den er virkelig en del av meg :)

Tenk litt på hvor den plasseres også. Min kan f.eks skjules med en kortermet genser.

Endret av *Shira*
Jeg har et kina tegn på armen og fortsatt veldig fornøyd. Hadde egentlig tenkt å tatovere "Verdens sterkeste bjørn" :overrasket:  Men heldigvis så ombestemte jeg meg, og valgte heller et lykketegn. Falt helt pladask for tegnet og har ikke angret. Så det er lurt å velge et tegn som virkelig betyr noe for deg og ikke noe som er trendy.

Tatoverte meg i Drammen, Starlight tato, veldig fornøyd som sagt. Den er virkelig en del av meg :)

Tenk litt på hvor den plasseres også. Min kan f.eks skjules med en kortermet genser.

det er her jeg også skal tatovere meg,

hvorfor angrer du??

Angret bare noen dager etter jeg tok den. Det ble gjort litt på sparket. De hadde ikke det tegnet jeg ville ha, så jeg bare valgte noe annet..

Angrer vel egentlig mest fordi den er der den er.. Hadde den vært et annet sted hadde det nok ikke gjort meg noe..

Håper bare jeg får forandret den en dag, for en annen tatovering på samme sted gjør meg ikke noe...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...