Gå til innhold

Han lagde tegning av meg i gave og jeg synes ikke det var noe fint 😕

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bursdag rett før påske og kjæresten hintet om at han hadde ordnet en fin gave til meg. Så jeg var jo selvfølgelig veldig spent og gledet meg. Når dagen kom hadde han med seg en rull innpakket, og inni der lå det... en tegning av meg som han hadde brukt lang tid på. Han satt der forventningsfull og jeg hadde jo ikke hjerte til noe annet enn å skryte av hvor nydelig det var og at det var en utrolig fin gave og takket masse for gaven. Ramme til den rakk ikke frem men var på vei i posten. .

Nå driver han jo å lurer på når og hvor jeg skal henge det opp, for det har jeg nemlig ikke gjort. Og for å være helt ærlig så har jeg heller ikke sett noe særlig på tegningen etter jeg fikk den heller fordi jeg liker det ikke. For det første har han tegnet etter et bilde av meg som jeg hater. Og for det andre så syns jeg ikke tegningen er noe fin. Jeg ser helt snål ut på tegningen, ene øyet er mindre enn det andre og sjeler, nesa har han tegnet mye større enn jeg synes den er og panna mi er dritstor. Blir mer flau enn stolt av å se på det.

Han forventer vel at det skal henges opp i stua eller et sted som synes godt, men uff.... hva gjør jeg? 😕 Skal jeg si at jeg ikke likte det så godt likevel? Føler meg så slem..

Anonymkode: 1eee1...25b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heng det opp på dass isåfall

Anonymkode: 71c0f...7cf

• Liker 3
Skrevet

Det går jo an å si at du ikke vil ha et bilde av deg selv hengende på veggen? Jeg kunne i hvert fall ikke tenkt meg å ha bilder av meg hengt opp på veggen hjemme hos meg selv.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Bare si at du ikke har plass. Du har vel allerede ting hengende på veggen.

Anonymkode: 3dbe8...0e2

Skrevet

Den sneaky måten å gjøre det på, fra en som tegner selv:

Oppmuntre ham til å tegne mer og følge lidenskapen sin, send ham linker til tegnekurs osv. 
Etterhvert som han blir flinkere kommer han til å se selv at tegningen kanskje ikke var helt on point og lage en ny til deg.

(Dette var ikke 100% seriøst ment, men det er mye sannhet i det. Jeg aner ærlig talt ikke hvordan du kan løse problemet på kort sikt uten at han blir litt lei seg. Kanskje bortsett fra det Cloudsinger sier - at du kan skylde på at du ikke vil ha bilder av deg selv på veggen.)

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Herregud problemene man skal lage nå til dags 😂 Hadde seriøst bare hengt det opp om min samboer tegnet meg og var stolt av det, for å gjøre han glad! Også tatt det ned om en stund om jeg kjøpte et nytt bilde som trengte en plass. 

Anonymkode: c3a16...8ac

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vær litt raus da. Ok, så ser du ikke pen ut på bildet/det ligner ikke deg eller hva enn, men kjæresten din har satt seg ned og brukt masse tid på å tegne deg. Det er utrolig søt da.

Anonymkode: c6182...721

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Heng det opp på soverommet. Jeg hadde ikke ville hatt et realistisk bilde av meg selv i stua.. Uansett hvor fint det var 

Anonymkode: 76f55...080

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Si du er redd det skal falme eller noe om du henger det opp så derfor har du det stuet langt bort fra sollyset fordi du er så glad i den tegningen og vil beskytte det.

Anonymkode: 80131...353

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Heng det opp på soverommet? da er det ganske skjult for andre. 

Anonymkode: 8be3b...f55

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo ikke åssen stiø du har hjemme, men er det mulig å henge det diskret et sted? I gangen etc. 

Du kan enten si det med at du ikke vil ha bilde av deg selv på veggen. Eller henge det opp for å gjøre han glad :)

Anonymkode: f1cff...9d7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Heng det opp på dass isåfall

Anonymkode: 71c0f...7cf

😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Heng det opp på soverommet. Jeg hadde ikke ville hatt et realistisk bilde av meg selv i stua.. Uansett hvor fint det var 

Anonymkode: 76f55...080

Ja, tror kanskje det blir til at jeg gjør det. Bare håper ikke han protesterer. Tenker også at andre skal reagere med latter og vitsing hvis de ser det, og såre kjæresten min. Men jeg ser ut som Gollum på tegningen. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, tror kanskje det blir til at jeg gjør det. Bare håper ikke han protesterer. Tenker også at andre skal reagere med latter og vitsing hvis de ser det, og såre kjæresten min. Men jeg ser ut som Gollum på tegningen. 

Soverommet høres ut som beste løsning.

Gi det litt tid, han kommer etterhvert til å se at den ikke er

• Liker 2
Gjest Timeplan
Skrevet

Jeg har så lyst til å se denne tegningen!

Selv hadde jeg nok hengt den på soverommet. 

Skrevet

Jeg ville hengt det opp. Der alle kan se det. Sånn at alle kan se at min mann tar seg tid til å lage en helt unik gave til meg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Herregud problemene man skal lage nå til dags 😂 Hadde seriøst bare hengt det opp om min samboer tegnet meg og var stolt av det, for å gjøre han glad! Også tatt det ned om en stund om jeg kjøpte et nytt bilde som trengte en plass. 

Anonymkode: c3a16...8ac

Tenkte akkurat det samme.

Anonymkode: 1bd75...1a4

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 4
Skrevet

Åå så lyst jeg har til å se tegningen😅 Plis legg den ut? 🤭

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men slapp av da menneske. Det er ikke alle gaver man får som man liker. Jeg  ville aldri sagt til kjæresten at jeg ikke synes tegningen var fin, men takket pent og men hengt det opp på soverommet/annet sted det ikke synes så godt.

Anonymkode: 2194c...a7b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...