Gå til innhold

Ventilator integrert i platetopp eller benk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det ser ut til at den tar mye plass på platetoppen. Det er kanskje litt upraktisk hvis man lager mat med mange kasseroller? Vil helst ikke ha i tak eller vegg

Anonymkode: c9115...352

AnonymBruker
Skrevet

ville valgt i platetopp om valget står mellom det og benk. I benken tar den mye plass (tar rom for skapplass, evt må man ha veldig smal koketopp om man skal ha dette på 60cm benk. 

Anonymkode: 315a6...f0a

• Liker 1
Skrevet

Ventilator i koketoppen tar nesten et helt underskap under koketoppen da. Det må man huske på. Tar litt plass på koketoppen også, men med 80 eller 90cm bredde er det relativt ubetydelig

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, newman01 said:

Ventilator i koketoppen tar nesten et helt underskap under koketoppen da. Det må man huske på. Tar litt plass på koketoppen også, men med 80 eller 90cm bredde er det relativt ubetydelig

Tar ikke "nesten hele underskap". Tar en skuff på 10 cm, og 10 cm av bakre vegg. Du får fortsatt to skuffer i underskapet.

Vi har nå platetopp med integrert ventilator, men totale bredde på den er 80 cm. Før hadde vi vanlig platetopp på 60 cm, så det er egentlig akkurat like mye plass..

Anonymkode: 87542...9cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært å kikket på desse og de tar ikke så stor plass i benkeslapet, men du kan da ikke ha ovn under.

Anonymkode: 5fad4...639

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ventilator på koketopp tar for mye plass i skuffe/skap under. Øverste skuff utgår og de to under er ikke så dyp. Vi går for ventilator i taket. 

Anonymkode: 94418...e59

Skrevet

Jeg har ventilator som kommer opp fra benkeplata i bakkant av gassblussene. Motoren7utsug, står på veggen rett utenfor kjøkkenet. Funker utrolig bra, ikke noe mer skalling i vifta når jeg lager mat. Skuffene under er helt normale 90cm og kan trekkes ut til full dybde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...