AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Hei. Har vært sammen med en mann med barn i snart ett år. Vi bor ikke sammen, men henger sammen så og si daglig også når han har barnet 50%. Det var slutt med han og eksen i ca 8mnd før han møtte meg. Hver gang barnet kommer fra mor, sier hun til far at hun spør så mye om meg, og barnet er lei av det. Hun grever om alt fra hva jeg sier, hva jeg har på meg, hva barnet synes om meg osv. også små kommentarer om ting jeg gjør litt annerledes enn henne, men som hun mener er feil. Hun kommer også med kommentarer om utseendet mitt og alderen min til barnet. Barnet liker meg kjempegodt og vi har god kjemi, noe hun er ærlig om til mammaen. Hun ringer å er sint om jeg har vært alene med barnet i en time, noe som sjeldent skjer men hun finner utav det uansett. Jeg snakker utelukkende kun pent om mammaen, aldri sagt et stygt ord, men også fordi jeg ikke har noe stygt å si om henne siden jeg ikke har møtt henne. Jeg har vurdert å sende melding til henne om hun vil møtes, men er usikker på om det gjør det værre... Er ute etter tips til hva jeg kan gjøre, vet mange sier at dette må far ordne opp i. Men han når ikke ut til henne. Så jeg lurer på om det er greit å sende henne melding? Anonymkode: 2ff87...71d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Dette er det eksen din som må ta stilling til. Anonymkode: cc1f8...612 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er det eksen din som må ta stilling til. Anonymkode: cc1f8...612 Tror ikke han har så mye å si i denne saken🙈 Anonymkode: 2ff87...71d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Da tror jeg i så fall at det må komme fra kjæresten din. Tror det fort kan fyre på enda mer, om hun plutselig får en melding helt ut av det blå, om å møtes. Anonymkode: 2303e...309
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da tror jeg i så fall at det må komme fra kjæresten din. Tror det fort kan fyre på enda mer, om hun plutselig får en melding helt ut av det blå, om å møtes. Anonymkode: 2303e...309 Takk for innspill - kan spørre om han ønsker å overbringe det til henne. Men om hun ikke liker det er det fare for at det går utover han mer enn nødvendig😳 tenker bare høyt, for å finne ut noe som er best mulig.. Anonymkode: 2ff87...71d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Gi det tid. Kjærlighetssorg over den oppbrutte familien kan ta lang tid. Snakker av erfaring. Jeg hadde ikke taklet å få en sånn melding fra nye dama til eksen et par år etter det var slutt. Det var sårt i 4 år før det begynte å gi seg. Sorgen kan være kompleks, og bunne i både familien, mannen og barnet. Det er ikke sikkert hun vil ha mannen tilbake. Men plutselig har du tatt den plassen hun brukte å ha. Også muligens i storfamilien? Jeg sørget mye over tapet av svigers i starten. Og jeg sørget mye over at nå var de (eks, dame og barn) en hel familie og jeg var på utsiden. Når barnet var hos meg var det bare meg, en sliten og deprimert mor, mens der var det en lykkelig og forelsket far og stemor som hadde energi til mye gøy. En bedre plass å være rett og slett. Så mitt råd er å gi det tid og fortsett sånn du gjør. Mannen din, derimot, kan ta opp med sin eks at barnet mistrives med å måtte utlevere deg så mye til henne. Anonymkode: 446c2...b8c 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Mitt råd er å være tålmodig. Du hadde nok forstått om du var i hennes posisjon. Hun sørger åpenbart som noen skriver! Er virkelig sårt når familien man hadde og drømte om blir oppløst. Prøv å se det fra hennes perspektiv også! Ikke send melding og la det gå litt tid. 8 mnd etter et brudd med å finne en ny er ikke lenge, så må ha vært hardt for henne. Er nok vanskelig at barna har en ny kvinne i sitt liv, og spesielt har vært alene med barnet under et år inn i forholdet uansett hvor mange timer det er. Som sagt, gi det tid. Mor har det sikkert ikke så lett! Anonymkode: 4ec7f...620 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå