Gjest Vindelspev Skrevet 12. september 2005 #141 Del Skrevet 12. september 2005 Ikke glem duttene da, Seroxata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 12. september 2005 #142 Del Skrevet 12. september 2005 driver kåre jacob og dotten på hele tiden nå da? siden dotten ikke har vært her på en stund ← Fantasien tar jo helt overhånd her jo --------------- Jeg har en teori: Dere har alle fått for lite sex i det siste... Ække bra vet dere, se bare hva som skjedde med Alwa og Sixx. - Ja, til og med Vindelspev... Hun har jo fått ryggvondt ---------------- Smil ..... ellers kan ingen se at du er gal Den logiske tankerekke hører til menneskenes største gleder. Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle. En vesentlig del av et vennskap er munterhet Venner er som solen - de sprer lys og varme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 12. september 2005 #143 Del Skrevet 12. september 2005 God natta Dutten og Dotten! Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. september 2005 #144 Del Skrevet 12. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 12. september 2005 #145 Del Skrevet 12. september 2005 bare hva som skjedde med Alwa og Sixx. Altså..... ...er liksom jeg som forsøker å opprettholde en viss orden og moral her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. september 2005 #146 Del Skrevet 13. september 2005 Altså..... ...er liksom jeg som forsøker å opprettholde en viss orden og moral her da. ← - wups, jeg må ha misforstått :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2005 #147 Del Skrevet 13. september 2005 Dere har alle fått for lite sex i det siste... Ække bra vet dere, se bare hva som skjedde med Alwa og Sixx. Blir jeg brukt som referanse også nå da?? Da er det på tide å bestille flyreise og tørke støv av dotten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. september 2005 #148 Del Skrevet 13. september 2005 Da er det på tide å bestille flyreise og tørke støv av dotten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. september 2005 #149 Del Skrevet 13. september 2005 I'm making TACO I kveld drar Manne-dutten til Stavanger på møte, så da blir jeg og Rampene alene til i morgen kveld. Også har jeg fri i morgen :grine2: Tæk meg en runde i bøkene til de frustrerte i kveld (ja, og de som ikke er fullt så frustrerte også dah ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. september 2005 #150 Del Skrevet 13. september 2005 taco? taco sa du? sender du litt over til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 13. september 2005 #151 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg er ikke så frustrert mer..... Lilla leksaker er tingen Men jeg er i verste tantehumør enda. Føler meg smellfeit, ulekker og oppblåst. *kremt* beklager, dette er jo ikke min dagbok engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. september 2005 #152 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg er ikke så frustrert mer..... Lilla leksaker er tingen Men jeg er i verste tantehumør enda. Føler meg smellfeit, ulekker og oppblåst. *kremt* beklager, dette er jo ikke min dagbok engang.. ← Helt i orden Vindel, klag litt i min du, så kan jeg komme over og hyle ut frustrasjonene når min tante kommer igjen Også regner jeg med at frustrasjonen er borte for attttte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. september 2005 #153 Del Skrevet 13. september 2005 Filler'n dere...dere må ikke rote sånn...nå havna jeg i feil dagbok også. Skulle inn til Alwa og si at jeg er veldig snill som ikke kommenterer at hun tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. september 2005 #154 Del Skrevet 13. september 2005 Filler'n dere...dere må ikke rote sånn...nå havna jeg i feil dagbok også. Skulle inn til Alwa og si at jeg er veldig snill som ikke kommenterer at hun tar feil. ← :klø: :klø: - hva feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 13. september 2005 #155 Del Skrevet 13. september 2005 Du Rainbow, jeg har tenkt på en ting.... Har ikke marsvin tarmgass?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. september 2005 #156 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) ~ Det finnes ikke verre lidelser enn samvittighetsnag, heller ikke mer skadelig. Den har ikke bare psykiske virkninger, den angriper hele levedyktigheten, den har en dyp virkning på almentilstanden ~ Endret 13. september 2005 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. september 2005 #157 Del Skrevet 13. september 2005 Det var det jeg visste! Hva skal man egentlig med all den samvittigheten da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 14. september 2005 #158 Del Skrevet 14. september 2005 Det var det jeg visste! Hva skal man egentlig med all den samvittigheten da?! ← ------------ Apple, cinnamon and raisin. Teen var kjempegod, og nå har jeg det jammen kos dere. Vinden blåser og det duskregner, mens jeg sitter inne i varmt hus og drikker varm, god te og har hele dagen hjemme. Riktignok er rampungene hjemme, men man skal ikke ha det for godt heller Lykke er et blaff. Eller nei, lykke er små blaff du treffer på i livet, og som man aldri kan holde fast på. I går kveld hadde jeg et blaff der jeg følte fullkommen lykke og tilfredshet. Ikke at det skjedde noe spesielt, men det var følelsen som kom over meg.... Jeg forsøkte å holde fast på den, men den var bare innom en liten tur, for å minne meg om hvor godt jeg egentlig har det. - Hvor heldig jeg tross alt er i den store sammenhengen..... Nå er det bare 10 dager til jeg skal dra på marsvinutstilling. Jeg gleder meg sånn, og jeg tror man har godt av å utvide bekjentskapskretsen sånn innimellom. Noen "venner" forsvinner og blir borte gjennom livet, noen blir litt mindre nære, og andre er det for alltid... Jeg har alle typene. Men å bli kjent med nye venner, det er en glede og en gave vil jeg påstå. Mulig jeg ser større på det enn andre, men etter å ha bodd på steder der vi ikke har fått særlig kontakt med naboer eller andre, så er det faktisk ganske flott å kunne få nye venner Vi mennesker trenger noen å snakke med, noen å være sammen med. Å fungere i hverdagen er så mye enklere da. I kveld kommer Mannen hjem igjen fra møtet. Nå har jeg 3,5 uke igjen på jobb. Etter det har jeg sagt nei til mer jobb på en stund, men jeg har inngått avtale om at de kan ringe ved behov. Når Mannen drar til utlandet og blir borte så lenge, så er det enklest og greiest at jeg er hjemme. Egentlig gleder jeg meg til noen mnd som hjemmeværende igjen. Det skal bli godt å styre dagene sine selv og slippe hverdagsstresset. Jeg er litt motivasjonsløs med tanke på jobben. Den er så ubeskrivelig ensidig at jeg blir så inderlig, inderlig lei. Egentlig er jeg litt sint på meg selv, for at jeg ikke klarer å motivere meg selv, men sannheten er at jeg gruer meg til å gå på jobb og mistrives der. Ikke på grunn av kollegaer eller miljø, tvert imot er det derfor jeg har holdt meg flytende så lenge, men selve jobben byr ikke på en eneste utfordring lenger. Å sitte foran en datamaskin hele dagen og skrive..... Jeg ser på disse mnd jeg skal gå hjemme som en mulighet. En mulighet til å ta et oppgjør med meg selv og finne ut hva jeg virkelig vil satse på, og om det er mulig i praksis. Jeg vil ikke fortsette å ha en jobb jeg gruer meg til. Jeg vil ha en jobb som utfordrer meg, og som jeg gleder meg til. Der jeg trives. I tillegg har vi omsider bestemt oss. Det blir husbygging... - i løpet av året satser vi på å finne og kjøpe tomt, så begynner vi arbeidet med en gang snøen forsvinner til våren. Jeg gleder meg til å ta fatt på vårt helt egne hus. Har allerede alle huskatalogene og har forsåvidt plukket ut de aktuelle husene fra de forskjellige leverandører, men jeg må tilstå at jeg og Mannen har fallt for Tyrollerhus De er fantastisk flotte. Kanskje ikke det som er mest "in" lenger, men for oss er dette det ultimate huset - akkurat vår smak.... Sånnsett er det en ekstra gulrot, og når Mannen er utenlands er det virkelig en utfordring og se hvor mye penger jeg klarer å sette til side. Forrige gang han var ute, i 9 mnd, satte jeg av 100 000 kr. Men de forsvant i bil, seng, grill, bryllup.... - Så nå starter vi på scratch. Heldigvis venter vi på en del etterbetalinger av lønn for Mannen, og til neste år får vi tilbakebetalt all skatt utenom statsskatt - siden Mannen da, i løpet av en treårsperiode, har vært utenlands i over et år..... Så, grunnlaget skulle være bra.... Egentlig bør jeg virkelig ta meg selv i nakken og gå i gang med noe husarbeid her, for det ser jammen ikke fint ut her inne nå. Både klesvask, støvsuging og bytte i marsvinbur skulle vært gjort, men jeg kjenner ingen steder at jeg har særlig lyst til noe av det..... -------------------- Det går ikke an å bestemme seg for å være lykkelig. Lykke er den gode bivirkning av andre gode beslutninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. september 2005 #159 Del Skrevet 14. september 2005 oi oi oi du var jo flink til å spare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 14. september 2005 #160 Del Skrevet 14. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå