Pasha Skrevet 4. januar 2006 #881 Del Skrevet 4. januar 2006 huff så lenge mannen din er borte vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. januar 2006 #882 Del Skrevet 4. januar 2006 forklaring på damvasker i min lille gule nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 5. januar 2006 #883 Del Skrevet 5. januar 2006 Aha, thanks Ida Hjemme. Alene. Eller egentlig ikke, de to ungene har vært syke, så de blir hjemme til over helga - er så teit når det er masse kuldegrader også blir de enda sykere og det tar enda lenger tid før de blir friske Har vært flink. Skiftet i alle burene og gitt dyrene litt medusin i farta Dog, vært kjedelig. Skikkelig daff for tiden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. januar 2006 #884 Del Skrevet 5. januar 2006 det er du ikke alene om men jeg har i allefall høstet juletreet da.. men eskene med pynten og treet står midt i stuen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #885 Del Skrevet 5. januar 2006 Kok deg en kopp med varm te i kveld, tull deg inn i et teppe og sett deg i sofaen og kos deg skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 5. januar 2006 #886 Del Skrevet 5. januar 2006 Kok deg en kopp med varm te i kveld, tull deg inn i et teppe og sett deg i sofaen og kos deg skikkelig ← Digger rådene dine Alwa Psst Ida; Jeg tok ned allll julepynten før Mannen dro så han kunne kaste det opp på loftet jeg Jeg er kjempeglad i jula, men når det er over så er det over og da blir jeg ikke fort nok kvitt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #887 Del Skrevet 5. januar 2006 Thanks Doc Phoenix Spydigpetra Hva fyller du dagene med for tiden, utenom barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. januar 2006 #888 Del Skrevet 5. januar 2006 med pelsdottene vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 5. januar 2006 #889 Del Skrevet 5. januar 2006 Syns du er ganske lite på MSN nå som jeg har fått webkameraet mitt opp og i orden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 5. januar 2006 #890 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er noe dramatisk gæernt med den hersens msn min Noen ganger tror jeg alt er i orden og at alle ser meg, men når jeg snakker til noen svare dem aldri Så finner jeg ut at de ikke ser meg i det hele tatt Ekle msn, i kveld kommer jeg ikke engang PÅ, får ikke logge inn Også har Mannen dratt og det sies jo så mye om å laste ned ny versjon, og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #891 Del Skrevet 5. januar 2006 Digger rådene dine Alwa Ja,jeg er blitt rene eksperten på å ta det med ro Sove godt og drømme søtt. Don`t let the bedbugs bite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2006 #892 Del Skrevet 6. januar 2006 den nye versjonen er i allefall veldig fin og ikke noe problem å laste ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 6. januar 2006 #893 Del Skrevet 6. januar 2006 Hm. I dag virker msn tilsynelatende greit igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #894 Del Skrevet 6. januar 2006 Hallaaaa vennen Jeg har ikke lagt inn msn på Ibooken min jeg.Det var kanskje en tanke? :klø: Håper du får en flotters daffedag snuppa, og en gooooooood heeeeeelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 6. januar 2006 #895 Del Skrevet 6. januar 2006 Hm, det har visst blitt en vane å smøre meg noen blingser og sette meg foran data'en når jeg får ungene i seng - Gud så herlig når stillheten senker seg og jeg har kvelden for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2006 #896 Del Skrevet 6. januar 2006 men jeg kan ikke bake rainbow.. blir bare harde boller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #897 Del Skrevet 6. januar 2006 Åh, tenker det er deilig med fred når man har fått ungene i seng, ja! Antar at jeg foreløpig ikke har peiling på hvilken luksus det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2006 #898 Del Skrevet 6. januar 2006 når jeg hørte min kjære lille niese våken tidlig tidlig 1 nyttårsdag (hadde ikke klokke.. men tidlig var det) så skjønte jeg hvilken luksus jeg lever i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. januar 2006 #899 Del Skrevet 7. januar 2006 Godt du har skjønt det Ida.... Ungene ser ingen grunn til å sove noe lenger på en lørdag enn en hvilken som helst dag, så helg eller ikke helg Du får komme en helg på besøk Phoenix, så ser du nok lyset før du drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. januar 2006 #900 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjenner meg veldig igjen i det du sier om jula...jeg er utrolig julete...elsker å pynte og stelle til jul..men når januar kommer kan jeg rett og slett ikke få den ut fort nok! Bestisen min kaller meg sesonghysterisk....Hun synes jeg har wayyyy too much av all slags høytidspynt...Men hun har bare 1 ussel adventsstake..og er kanskje ikke den rette til å bedømme mengde! Hvor lenge blir mannen borte nå da Rainbow? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå