Pasha Skrevet 16. desember 2005 #801 Del Skrevet 16. desember 2005 ja,,, jeg er sulten og underernært jeg rainbow. puff så hadde jeg gått ned 1 kg.... (og jeg bør egentlig ikke gjøre sånne ting) kan nok ha sammenheng med svært lite mat om dagen.. blir jo det med så mye jobbing.. og frokost har jeg aldir likt.. Så en stekt liste smaker sikkert godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 16. desember 2005 #802 Del Skrevet 16. desember 2005 (Hvor er Sixx hen ) ← Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 16. desember 2005 #803 Del Skrevet 16. desember 2005 Her ← Hvor HAR du vært?? Jeg har lett overalt etter deg og et øyeblikk trodde jeg kanskje det var meg som var senil her Skal ikke gjøre sånt vet du vel Har du det bra? - Og hvor har du gjort av boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 16. desember 2005 #804 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvor HAR du vært??Jeg har ikke vært her så mye. Jeg har lett overalt etter deg og et øyeblikk trodde jeg kanskje det var meg som var senil her Jamen hvorfor så du ikke i trappegangen da...jeg har jo sittet der og malt stille som en mus. Skal ikke gjøre sånt vet du vel Jamen atte......jeg synes ikke det er så hyggelig på KG lenger. Har du det bra? Jeg lever jo, men veldig sliten....men det har jeg jo vært i over ett år nå. Og hvor har du gjort av boka Den er slettet.....den utviklet seg i en sånn retning at jeg hverken ville lese eller skrive i den mer. ...... Er det sant at det snart er jul? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 16. desember 2005 #805 Del Skrevet 16. desember 2005 ...... Er det sant at det snart er jul? :klø: ← De sier så.... Men du - Ikke bli helt borte for meg da... Jeg liker Sixx jeg Julefri, tror jeg det kalles. Men det er det absolutt ikke... Det er nå hardkjøret starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 16. desember 2005 #806 Del Skrevet 16. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. desember 2005 #807 Del Skrevet 17. desember 2005 Var det ikke i dag jeg skulle vært så flink tro Jeg har fått handlet og vasket en maskin klær... Ellers lite. Snakket masse i tlf og tenkt masse på alt som skal gjøres... Men i morgen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. desember 2005 #808 Del Skrevet 17. desember 2005 bare innom for å ønske god kveld i stua.. nå kommer vel snart gubben hejm og nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. desember 2005 #809 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) HURRA!!!!! I natt kom bebissen!!!! :grine2: Endret 18. desember 2005 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. desember 2005 #810 Del Skrevet 18. desember 2005 Gratulerer som bestemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 18. desember 2005 #811 Del Skrevet 18. desember 2005 Gratulerer, bestis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. desember 2005 #812 Del Skrevet 18. desember 2005 :grine2: :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. desember 2005 #813 Del Skrevet 18. desember 2005 jeg og pus har pyntet treet vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. desember 2005 #814 Del Skrevet 18. desember 2005 Så koselig da Ida Jeg har faktisk vært rimelig flink i dag :grine2: Har ryddet rommet til Gutta Boys og det tar bare utrolig lang tid!!! Jeg tømmer ut ALT, og vasker inni skuffene og skapene før jeg sorterer alt på sine plasser etterpå... Så skiftet jeg på senga til begge to og støvsugde hele 2 etg. Så tok jeg jammen filla fatt og vasket støv over det hele der oppe åsså Nå er jeg dødssliten og veldig happy for at jeg fikk gjort det unna Så skal jeg bade Rampene før de tar kveld, også er det tidlig kveld på meg også kjenner jeg I morgen skal jeg iiiiile rundt etter julegaver på formiddagen, og få sendt den siste som skal sendes. Så må jeg få bestilt time til frisør for Guttene så de blir pene til jul Er helt fasinert over den lille bebissen som kom i natt jeg, sitter bare å ser henført på henne Men hun ER skjønn asså Jeg har kjøpt Lars Monsen, på tvers av Canada, til Mannen fra ungene. Han syns det var gøy å se på det når det gikk på tv, men begynte ikke se det før godt og vel halvveis, så det tror jeg han setter pris på - Hva jeg derimot skal kjøpe fra meg selv Sannsynligvis blir det vel klær Har faktisk tenkt å kjøpe Playstation 2 til Eldstemann. Tipper han blir ganske happy da Nå er det røykepause og "tittehenførtpåmarsvinet"- pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. desember 2005 #815 Del Skrevet 18. desember 2005 ligger ikke lille babyen inne i en hule å sover da? julegave til mannen er ikke lett ente opp med en gave til jeg da sånn laservater fra Black and decker.. som kan måle i kryss.. han så det på tven og ble så fasinert.. og siden vi selger det på jobben ble det jo litt billiger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. desember 2005 #816 Del Skrevet 18. desember 2005 ligger ikke lille babyen inne i en hule å sover da? Nei, h*n hopper rundt med mamsen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. desember 2005 #817 Del Skrevet 18. desember 2005 nå tuller du :klø: babyer skal være inne i hulen sin å sove de.. ...i allefall var mine kaninbabyer det.. (men til slutt hoppet det 7 kaniner rundt inne i buret der (vel i boksen til den ene hesten min.. så det var stor plass) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. desember 2005 #818 Del Skrevet 18. desember 2005 Men babykaniner er ikke det samme som babymarsvin... Og min er den vakreste i hele verden :grine2: Seriøst, marsvin fødes med pels, åpne øyne og evnen til å mumse høy og grønnsaker et par timer etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. desember 2005 #819 Del Skrevet 18. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. desember 2005 #820 Del Skrevet 19. desember 2005 Men babykaniner er ikke det samme som babymarsvin... Og min er den vakreste i hele verden :grine2: Seriøst, marsvin fødes med pels, åpne øyne og evnen til å mumse høy og grønnsaker et par timer etter fødsel ← jammen... får de ikke melk av mammen sin de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå