Gjest Rainbow Skrevet 10. desember 2005 #781 Del Skrevet 10. desember 2005 Nå har jeg vært flink :grine2: Skiftet i bingen og to bur, og nå er jeg tom for aviser, så det får være med resten Satt på vaskemaskin, støvsugd nede og spilt en omgang Bingo med Guttene Snakket tilogmed med Mannen på msn her i stad så jeg har alt gjort mye jeg Han hadde kjøpt gave til meg I bortvekkistan :klø: Hva i all verden kan det være....... Virker faktisk som om han lengter mer hjem enn jeg lengter etter å få han hjem Jeg trives i grunnen godt alene, med å kunne gjøre som jeg vil jeg Fikk låne en masse filmer hos Studentvenninna, så i forigårs så jeg Chocolate og i går så jeg Silkeridderen Så har jeg Kill Bill I og II, Den røde drage og Twin Peaks serien liggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. desember 2005 #782 Del Skrevet 10. desember 2005 Om kvelden, når jeg slår av lyset og går opp trappa . . . så føler jeg meg så misfornøyd... Jeg vet liksom helt ikke hvorfor engang, det er som om jeg skulle gjort no mer, eller ikke gjort noe, eller gjort noe annet - enn det jeg har gjort i løpet av dagen... Som om jeg hele tiden tenker at i morgen må jeg være flinkere, eller bedre.... Jeg klarer liksom ikke helt ta fatt i hva jeg føler det sånn for. Er det fordi jeg har begynt å røyke igjen, at jeg innerst inne er misfornøyd med meg selv av den grunn... Eller er det at jeg føler meg alene. Eller at jeg ikke har fått gjort alt så bra som jeg gjerne skulle. Flere bur som skulle vært byttet i, flere penger som skulle vært spart... Bedre, sunnere måltid - og ikke minst rutine på måltidene. Dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort husarbeid... Savn, og et ønske om å få livet mitt i en riktig retning i forhold til jobb/utdannelse... Jeg klarer ikke helt å bli klok på meg selv, men jeg er så lei av den følelsen - at jeg ikke har vært flink nok, gjort nok, gjort det bra nok.... Jeg er så lei av å være misfornøyd med meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. desember 2005 #783 Del Skrevet 11. desember 2005 Svært lite produktiv dag i grunnen. Har brukt mesteparten av den, og det føles som om den burde være over selv om kl er bare 1630, til å være sint på meg selv for at jeg sa ja til jobbing i kommende to uker.... Syns det er så leit å si nei igjen etterpå, men jeg må nesten høre med dem om jeg muligens kan ta noe mindre enn jeg i utgangspunktet ble spurt om. Litt av en overgang å skulle opp grytidlig, matpakke og styr og på jobb i morgen tidlig.... Så på Fenomenet med John Travolta i går, fin-fin film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 12. desember 2005 #784 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har ikke tid til denne jobbingen Kom hjem i dag og fant ut at det er lite gøy å stresse og styre sånn som denne dagen ble, og at jeg var utsultet lenge før jeg fikk lagd noe middag.... Jeg skulle IKKE tatt på meg no jobbing nei Jeg har bestemt meg for å dra i morgen som lovt, og så får jeg se. Mulig jeg dropper torsdag og tar man-tirs i neste uke også, men thats it - neste gang sier jeg NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. desember 2005 #785 Del Skrevet 12. desember 2005 er innom og smugtitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. desember 2005 #786 Del Skrevet 13. desember 2005 husk at den første dagen alltid er den verste da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 13. desember 2005 #787 Del Skrevet 13. desember 2005 Innom og sier hei. Håper du finner ut av ting, sånn vakuum er ikke godt å gå i. Du kan jo slå to poster på ønskelista sammen da - posten "spare penger" og "ikke røyke" er jo to fluer i et smekk Håper uken din blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 13. desember 2005 #788 Del Skrevet 13. desember 2005 Utstyret jeg bestilte er MYE forsinka. Men jeg regner med jeg skal rekke det før jul. Må snart ha adressen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #789 Del Skrevet 13. desember 2005 Virker faktisk som om han lengter mer hjem enn jeg lengter etter å få han hjem Jeg trives i grunnen godt alene, med å kunne gjøre som jeg vil jeg Det var det jeg sa jeg,at det kom til å gå kjempefint og tiden mye fortere enn du tror Men jeg regner med du blir ganske sigen i beina når du ser gubbelubben i døra å Håper du får en flott førjulstid Rainbow. Stor bamse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. desember 2005 #790 Del Skrevet 13. desember 2005 Sliten og litt (ok, veldig da..) lei i dag... Det er så pes for tiden, og ungene har slått seg vrange på alle mulige måter Stadig er det mer som skal ordnes og fikses og jeg blir litt sånn, sukk - , på en måte... Jeg er helt nødt til å få det shining her før Gubben kommer hjem, for jeg har tross alt øket marsvinbestanden med det dobbelte, og jeg vil ikke han skal ha noe å plukke på liksom Jeg har sånn delevis fått avtalt at jeg skal komme hele denne uka, også la være i neste uke- heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. desember 2005 #791 Del Skrevet 13. desember 2005 Utstyret jeg bestilte er MYE forsinka. Men jeg regner med jeg skal rekke det før jul. Må snart ha adressen din. ← Ikke stress vennen, det har ingen hast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 13. desember 2005 #792 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvor mange marsvin er vi oppe i nå igrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. desember 2005 #793 Del Skrevet 13. desember 2005 Bare 16. Men jeg har to til salgs.... Men så har jeg bestilt 2-3 stk og venter et kull når som helst da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. desember 2005 #794 Del Skrevet 14. desember 2005 Bare 16. Men jeg har to til salgs.... Men så har jeg bestilt 2-3 stk og venter et kull når som helst da... ← ..skal ikke si det til noen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 14. desember 2005 #795 Del Skrevet 14. desember 2005 ..skal ikke si det til noen jeg ← Tusen takk Ida, du er snill du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 14. desember 2005 #796 Del Skrevet 14. desember 2005 Det var den dagen Har skiftet i bur, støvsuget, hengt bort klær, vasket klær, hengt opp klær, laget pepperkakehus med ungene, ryddet litt og for øvrig skrevet liste over alt jeg har igjen å gjøre..... Det var en skummel liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. desember 2005 #797 Del Skrevet 14. desember 2005 Du er gal, kvinne, gal!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. desember 2005 #798 Del Skrevet 15. desember 2005 ...bare kom hit med lista di du rainbow.. så skal jeg spise den opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 15. desember 2005 #799 Del Skrevet 15. desember 2005 Du kan god være med i kofferten til syden viss du vil reise fra hele styret? Eg er iallefall gla at eg slipper så mye stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 15. desember 2005 #800 Del Skrevet 15. desember 2005 Du er gal, kvinne, gal!!!!! ← Heeeeeeeeeeeeerlig gal, tenk så mye de vettuge går glipp av :grine2: ...bare kom hit med lista di du rainbow.. så skal jeg spise den opp ← Erru sulten Ida Du kan god være med i kofferten til syden viss du vil reise fra hele styret? Eg er iallefall gla at eg slipper så mye stress ← Hørtes forlokkende ut Spidergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå