Gjest Vindelspev Skrevet 8. desember 2005 #761 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan du sparke meg igjen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. desember 2005 #762 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan du sparke meg igjen...? ← Fælt så masse sparking du trenger for tiden da Vindel!!!! *Sparker Vindel ut i den meterhøye snøen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 8. desember 2005 #763 Del Skrevet 8. desember 2005 god helg, senorita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 9. desember 2005 #764 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg liker ikke dette faget. ...og det er ikke meninga at jeg skal være her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 9. desember 2005 #765 Del Skrevet 9. desember 2005 ...og det er ikke meninga at jeg skal være her inne. ← Jeg ser det Vindel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. desember 2005 #766 Del Skrevet 9. desember 2005 ferdig med julegavene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 9. desember 2005 #767 Del Skrevet 9. desember 2005 ferdig med julegavene jeg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. desember 2005 #768 Del Skrevet 9. desember 2005 flink jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 9. desember 2005 #769 Del Skrevet 9. desember 2005 flink jeg... ← Og det makes me..... - Men jeg klarte å gjøre ferdig svigersvinet og oldemor sine i dag da, og i morgen sender jeg de avgårde Kjøpte sengesett til svinet fra meg og Mannen og håndklær fra ungene Passelig upersonlig, men greit nok Oldemor fikk cd med Oslo gospel choir fra guttene og en stor fin duk fra oss. Så har jeg jo gjort unna gaven til en venninnes to unger da, og den er tilogmed sendt. Og studentvenninna fikk med sin når hun var her, så jeg er bittelitt flink da - vet til og med hva Mutters og Fatters skal få fra oss så det er bare å få dratt og kjøpt den liksom Venter og venter og venter på den hersens marsvindama som kniper igjen ungene i all evighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. desember 2005 #770 Del Skrevet 9. desember 2005 til sambo kjøpte jeg en dvd film som het band of brothers eller noe slik filmserie fra 1 el 2 verdensrkig trur jeg har gått på nrk.. kanskje mannen din liker den han og eller den nye play stastion greia..den bærbare fin å ha med ut i "skauen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. desember 2005 #771 Del Skrevet 9. desember 2005 også fikk han også et liverpool skjerf men det er fra Lala (pusen altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 9. desember 2005 #772 Del Skrevet 9. desember 2005 Er det noe Mannen IKKE er, så er det interessert i fotball... Sånnsett er han sjelden rase Playstation, jeg er redd han glemmer meg om han får sånt Filmen; vel... Han er jo grønn mann, kanskje det var en ide.... - fant du den hen? Snill er du, som gir meg tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #773 Del Skrevet 9. desember 2005 Er det noe Mannen IKKE er, så er det interessert i fotball... Sånnsett er han sjelden rase Jeg spurte snuppen om det den kvelden vi traff hverandre, om han var glad i fotball da.Njæææjiiii,han var ikke så interessert i fotball da,heller friidrett. Og jeg ble jo kjempehappy,for hvor ofte får man tak i en mann som ikke liker fotball liksom.Og den samme sommeren var det VM,EM et eller annet i den duren,også ringte jeg midt under en fotballkamp.Da spurte han så søtt og fint om han ikke kunne ringe meg opp igjen etter kampen Håper du får en fin lørdag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. desember 2005 #774 Del Skrevet 10. desember 2005 til sambo kjøpte jeg en dvd film som het band of brothers eller noe slik filmserie fra 1 el 2 verdensrkig trur jeg har gått på nrk.. ← Det gjorde jeg og! Spooky! Særlig fordi det egentlig var en samleboks som ALLE kjøpte i fjor. Vi er sent ute vi. Men tror den er jækla bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. desember 2005 #775 Del Skrevet 10. desember 2005 Jo du skjønner det. Jeg sitter jo oppe fordi jeg skulle LESE! Og derfor sitter jeg her. Så... nettopp derfor sier vi god natt og legger oss, for det er nok LURT! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. desember 2005 #776 Del Skrevet 10. desember 2005 Jo du skjønner det. Jeg sitter jo oppe fordi jeg skulle LESE! Og derfor sitter jeg her. Så... nettopp derfor sier vi god natt og legger oss, for det er nok LURT! Ja! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. desember 2005 #777 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg fant dem på lefdal. Trur den kostet 350 kr eller noe sånt. (han ønsket seg den i år han vindel.,.så det er han som er treig ikke jeg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. desember 2005 #778 Del Skrevet 10. desember 2005 Sjekk ut meg 'a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. desember 2005 #779 Del Skrevet 10. desember 2005 Sjekk ut meg 'a ← Nå var du kjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. desember 2005 #780 Del Skrevet 10. desember 2005 Kjempekjekk Vindel, pass deg så jeg ikke hopper på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå