Gjest Rainbow Skrevet 5. desember 2005 #741 Del Skrevet 5. desember 2005 Sliten, trett og forkjølet. Og bittelitt skuffet. Gikk ikke så bra med oss denne gangen, men vi kommer nok sterkere tilbake.... Men, jeg hoster og er helt sylta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. desember 2005 #742 Del Skrevet 5. desember 2005 stakkar lille rainbown. lag deg en god kopp tv, legg deg under dyna og se på alt mulig tull på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 5. desember 2005 #743 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå kaster jeg opp også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 5. desember 2005 #744 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #745 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Næmenn huff da vennen Hvis jeg litt med deg, tror du det blir litt bedre da?? Endret 5. desember 2005 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. desember 2005 #746 Del Skrevet 6. desember 2005 God bedring vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 6. desember 2005 #747 Del Skrevet 6. desember 2005 Buhu. Det er bare å innse fakta - det er årets influensa som har inntatt kroppen ja Æsj altså. Er vondt på steder jeg ikke visste jeg hadde og puster som en gærning etter å ha tatt tre skritt. Dott i ørene og kjennes ut som jeg er inni min egen lille bomullsverden Åsså jeg som har så mye å ta tak i da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 6. desember 2005 #748 Del Skrevet 6. desember 2005 Har du noen som hjelper deg med småtteriene da? Barna altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 6. desember 2005 #749 Del Skrevet 6. desember 2005 Har du noen som hjelper deg med småtteriene da? Barna altså. ← Det er litt vanskelig. Studentvenninna har reist og mine foreldre bor ca 4,5 time herfra.... Prøver å få det til å gå rundt, selv om det ikke blir gjort så mye i huset for tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 6. desember 2005 #750 Del Skrevet 6. desember 2005 Isj. Håper du blir frisk snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. desember 2005 #751 Del Skrevet 6. desember 2005 Du må bli frisk , ta vare på deg selv :enig_anim: Gjorde denne susen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. desember 2005 #752 Del Skrevet 6. desember 2005 ..løper over for å passe på småttisene slik at rainbow kan få sovet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 6. desember 2005 #753 Del Skrevet 6. desember 2005 Snille dere er. Er fortsatt helt skutt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2005 #754 Del Skrevet 6. desember 2005 Men du får vel slappet av på dagtid når ungene er på skole og i barnehage vel? Stakkars Rainbow min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. desember 2005 #755 Del Skrevet 7. desember 2005 Å neeeeei. Jeg fikk tlf fra barneavdelingen jeg jobbet på før som spurte om jeg kunne komme og jobbe for dem igjen, men jeg hadde nettopp våknet - stod på badet og ble helt tatt på "senga"... Så sa jeg ja til å jobbe fra halv 9 til 15 fire dager i uka, neste og den etter.... Men det kan jeg vel ikke... Jeg må jo begrense det litt da.. Æsj. Teite meg som ikke kan si nei på en ordentlig måte med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. desember 2005 #756 Del Skrevet 7. desember 2005 Kl kvart over to skal jeg til legen. Har så grusomt vondt i ryggen når jeg hoster Æsj, vi har virkelig fått alt på en gang her nå. Det har seff kommet ett tonn snø også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. desember 2005 #757 Del Skrevet 7. desember 2005 Legen ga meg hostesaft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. desember 2005 #758 Del Skrevet 7. desember 2005 :klø: Hvor er Sixx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. desember 2005 #759 Del Skrevet 7. desember 2005 Er du bedre eg leser på ny eksamen no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. desember 2005 #760 Del Skrevet 8. desember 2005 I dag er jeg heldigvis bittelitt bedre Har levert ungene, måket snø - hvilket det har kommet en halvmeter av - og ryddet litt på kjøkkenet. Satt nettopp på dagens første vaskemaskin, og nå skal jeg til med litt burskifting. Må få skiftet i buret til den ene hoa som venter unger når som helst nå, gjett om jeg gleder meg da :grine2: På mandag, tirsdag og torsdag i kommende to uker skal jeg jobbe fra 8.30 til 14. Jeg er litt delt, på en måte er det koselig å komme tilbake, men jeg hadde egentlig ikke noe lyst til å jobbe nå Men pengene kommer godt med da... I dag er det nøyaktig to uker til Mannen kommer hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå