Pasha Skrevet 30. november 2005 #721 Del Skrevet 30. november 2005 ka e det hu vindel dræv på æ planlægt nå du? kaninn og marsvin på ka dø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 30. november 2005 #722 Del Skrevet 30. november 2005 ka e det hu vindel dræv på æ planlægt nå du? kaninn og marsvin på ka dø? ← :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 1. desember 2005 #723 Del Skrevet 1. desember 2005 Um.. tror det var et forsøk på trøndernordnorsk med en dæsj gælisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. desember 2005 #724 Del Skrevet 1. desember 2005 ka e det hu vindel dræv på æ planlægt nå du? kaninn og marsvin på ka dø? ← :klø: ← Hva er det hun vindel driver å planlegger nå da? Kanin og marsvin på hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 1. desember 2005 #725 Del Skrevet 1. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. desember 2005 #726 Del Skrevet 1. desember 2005 Skal si du har mye besøk for tida Kos deg, og lykke til på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #727 Del Skrevet 1. desember 2005 ka e det hu vindel dræv på æ planlægt nå du? kaninn og marsvin på ka dø? ← Når jeg med mi dialekt har store problemer med å skjønne den setningen der så er det på høy tid å kjøpe seg ordbok Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 1. desember 2005 #728 Del Skrevet 1. desember 2005 Besøk 1 dratt. Besøk 2 kommet. Dyrene fortsatt ikke klartgjort til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 1. desember 2005 #729 Del Skrevet 1. desember 2005 hey babe! hvordan går det med deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. desember 2005 #730 Del Skrevet 2. desember 2005 Når jeg med mi dialekt har store problemer med å skjønne den setningen der så er det på høy tid å kjøpe seg ordbok Ida ← ordbok :klø: aldri hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. desember 2005 #731 Del Skrevet 2. desember 2005 I dag døde det ene marsvinet mitt. Hun ble bare 10 mnd på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 2. desember 2005 #732 Del Skrevet 2. desember 2005 Så trist, Rainbow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. desember 2005 #733 Del Skrevet 2. desember 2005 så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. desember 2005 #734 Del Skrevet 2. desember 2005 å så trist Du må prøve å ha ei god helg likevell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. desember 2005 #735 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg gruer så innmari til å fortelle Eldstemann det i morgen. Det var han som døpte henne og han som gledet seg sånn til å ha henne og søstreren hennes på rommet når vi flytter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. desember 2005 #736 Del Skrevet 2. desember 2005 Stakkar deg og dere. Eg husker godt når hunden min døde og mamma fortalte det det var fælt. Barna våre må jo lære at ingenting varer evig, sjølv om det nok er kjempe tøft å måtte være den som må fortelle det. Man er jo klar over at det sårer. Han kommer nok over det sjølv om at det kan ta ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. desember 2005 #737 Del Skrevet 2. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 3. desember 2005 #738 Del Skrevet 3. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. desember 2005 #739 Del Skrevet 3. desember 2005 Det gikk bedre enn forventet å fortelle det til Eldstemann i dag, men han ble ganske lei seg. Nordlandsvenninna kommer ikke likevel, så i morgen kl 0600 må jeg alene nedover til utstillingen. Aner ikke hvor jeg skal kjøre eller noe, så det var kjedelig... Studentvenninna skal være hjemme med Minsten. Håper det går greit. Har fortsatt dyr som skal bades og fikses, så dette har jeg ikke tid til.... I går ble det masse rødvin og champis så formen er heller ikke helt topp idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. desember 2005 #740 Del Skrevet 4. desember 2005 Uff, så kjedelig med marsvinet som døde og at du måtte dra alene i dag.. Gikk det bra? Håper du får en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå