Gjest Rainbow Skrevet 27. november 2005 #701 Del Skrevet 27. november 2005 Mamsen får fnatt når jeg sitter på PCen så det blir lite tid til det mens hun er her Nåja, hun vasket store deler av stua i går og har bakt kake i dag, så jeg får vel finne meg i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 27. november 2005 #702 Del Skrevet 27. november 2005 Kan du sparke meg bak igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 27. november 2005 #703 Del Skrevet 27. november 2005 Pleeeease? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 27. november 2005 #704 Del Skrevet 27. november 2005 *Sparke Vindel HARDT bak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #705 Del Skrevet 27. november 2005 Mamsen får fnatt når jeg sitter på PCen så det blir lite tid til det mens hun er her Nåja, hun vasket store deler av stua i går og har bakt kake i dag, så jeg får vel finne meg i det ← Ja,da går det bra tenker jeg Håper du får en fin start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. november 2005 #706 Del Skrevet 28. november 2005 Joa, det går fint hos meg. I dag vasket Mamsen 2 etg også, så nå har jeg snart vasket til jul her Nå har vi vært på butikken og kjøpt godteri og øl og vin så starten på uka blir nok helmaks skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2005 #707 Del Skrevet 28. november 2005 Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. november 2005 #708 Del Skrevet 28. november 2005 Mmmmmmmm - nystekte bolllllller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. november 2005 #709 Del Skrevet 28. november 2005 heller har mamma vasket til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. november 2005 #710 Del Skrevet 28. november 2005 Ssssjj Ida.... Detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 29. november 2005 #711 Del Skrevet 29. november 2005 Detaljer ← Helt enig...bare detaljer...og derfor kommenterte jeg det ikke.... ...men fytti så lyst jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. november 2005 #712 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Nå snør det igjen Håper det kommer nok til at vi kan ta fram akebrettet. Vesla spør etter det hver dag, særlig siden vi insisterer å at det nå er vinter og ikke høst eller sommer Ha en ypperlig dag, hva er det mor di gjør for noe i dag da? Endret 29. november 2005 av Vimsevips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 29. november 2005 #713 Del Skrevet 29. november 2005 I dag lager hun fårikål Åsså har vi vært ute og handlet, og jeg fant verdens lekreste vinterjakke!!! En flott Alpin marin jakke i rosa :grine2: Den var bare et MÅ HA kjøp. Kostet 999 kr på Kvisgard og jeeeej, endelig har jeg fin fin vinterjakke Så fant jeg en hvit enkel lammeullsgenser med hals og en søt topp Jepp, this is good!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. november 2005 #714 Del Skrevet 29. november 2005 Hmmmm, jeg skjønner at du koser deg. Men når kommer du tilbake til oss egentlig? Naji da, kos deg med mammselammsen din du snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. november 2005 #715 Del Skrevet 30. november 2005 jammen.. fårikål var jo ikke noe godt jo Ser ut til at din lille handletur var vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 30. november 2005 #716 Del Skrevet 30. november 2005 Auuuu ryggen min Ikke at jeg klager på å få huset rundvasket til jul altså, men det innebærer visse arbeidsoppgaver for meg også. Mamsen er flink til å sette folk i jobb og i dag var det visst vindusvask og gardinvask som stod for tur. For ikke å snakke om å tømme sotluka og SKIFTE gardiner - hvilket selvsagt innebærer stryking av nevnte 6 x 2 m stuegardiner..... Men det ble pent.... Også er det veeeeldig godt å sette seg ned når man er ferdig I morgen drar Mamsen, og jeg rekker akkurat kjøre henne på toget, snu og kjøre hit igjen for å hente Studentvenninna på bussen Så skal Studentvenninna være her til mandag. På lørdag kommer Nordlandsdama nedover for å bo hos meg til mandag, vi skal nemlig på årets siste marsvinutstilling på søndag Har faktisk minst to, muligens tre stk som KAN bli champion i løpet av søndagen :grine2: Studentvenninna skal være her og passe Minsten på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 30. november 2005 #717 Del Skrevet 30. november 2005 Du, jeg finner bare kaniner jeg, ikke marsvin. *sukk* Så da må det bli uten dyr på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 30. november 2005 #718 Del Skrevet 30. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 30. november 2005 #719 Del Skrevet 30. november 2005 Døh, jeg var dønn seriøs altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2005 #720 Del Skrevet 30. november 2005 Auuuu ryggen min Ikke at jeg klager på å få huset rundvasket til jul altså, men det innebærer visse arbeidsoppgaver for meg også. Mamsen er flink til å sette folk i jobb og i dag var det visst vindusvask og gardinvask som stod for tur. For ikke å snakke om å tømme sotluka og SKIFTE gardiner - hvilket selvsagt innebærer stryking av nevnte 6 x 2 m stuegardiner..... Nå ble det en anna lyd i pipa nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå