Gå til innhold

Velkommen til Regnbuen

Gjest Rainbow

Anbefalte innlegg

Mamsen får fnatt når jeg sitter på PCen så det blir lite tid til det mens hun er her :sur:

Nåja, hun vasket store deler av stua i går og har bakt kake i dag, så jeg får vel finne meg i det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamsen får fnatt når jeg sitter på PCen så det blir lite tid til det mens hun er her :sur:

Nåja, hun vasket store deler av stua i går og har bakt kake i dag, så jeg får vel finne meg i det :sjarmor:

:ler:

Ja,da går det bra tenker jeg :ler:

Håper du får en fin start på uka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Joa, det går fint hos meg. I dag vasket Mamsen 2 etg også, så nå har jeg snart vasket til jul her :ler:

Nå har vi vært på butikken og kjøpt godteri og øl og vin så starten på uka blir nok helmaks skal du se ;)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå snør det igjen :hoppe:

Håper det kommer nok til at vi kan ta fram akebrettet. Vesla spør etter det hver dag, særlig siden vi insisterer å at det nå er vinter og ikke høst eller sommer ;)

Ha en ypperlig dag, hva er det mor di gjør for noe i dag da?

Endret av Vimsevips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: I dag lager hun fårikål :sjarmor:

Åsså har vi vært ute og handlet, og jeg fant verdens lekreste vinterjakke!!!

En flott Alpin marin jakke i rosa :grine2:

Den var bare et MÅ HA kjøp. Kostet 999 kr på Kvisgard og jeeeej, endelig har jeg fin fin vinterjakke :ler:

Så fant jeg en hvit enkel lammeullsgenser med hals og en søt topp ;)

Jepp, this is good!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auuuu ryggen min :tristbla:

Ikke at jeg klager på å få huset rundvasket til jul altså, men det innebærer visse arbeidsoppgaver for meg også. Mamsen er flink til å sette folk i jobb og i dag var det visst vindusvask og gardinvask som stod for tur. For ikke å snakke om å tømme sotluka og SKIFTE gardiner - hvilket selvsagt innebærer stryking av nevnte 6 x 2 m stuegardiner..... :overrasket:

Men det ble pent....

Også er det veeeeldig godt å sette seg ned når man er ferdig :sjarmor:

I morgen drar Mamsen, og jeg rekker akkurat kjøre henne på toget, snu og kjøre hit igjen for å hente Studentvenninna på bussen :ler:

Så skal Studentvenninna være her til mandag.

På lørdag kommer Nordlandsdama nedover for å bo hos meg til mandag, vi skal nemlig på årets siste marsvinutstilling på søndag ;)

Har faktisk minst to, muligens tre stk som KAN bli champion i løpet av søndagen :grine2:

Studentvenninna skal være her og passe Minsten på søndag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Auuuu ryggen min :tristbla:

Ikke at jeg klager på å få huset rundvasket til jul altså, men det innebærer visse arbeidsoppgaver for meg også. Mamsen er flink til å sette folk i jobb og i dag var det visst vindusvask og gardinvask som stod for tur. For ikke å snakke om å tømme sotluka og SKIFTE gardiner - hvilket selvsagt innebærer stryking av nevnte 6 x 2 m stuegardiner..... :overrasket:

Nå ble det en anna lyd i pipa nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...