Pasha Skrevet 13. november 2005 #621 Del Skrevet 13. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2005 #622 Del Skrevet 13. november 2005 Ruller du marsvina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. november 2005 #623 Del Skrevet 13. november 2005 For all del - Marsvin!!! Bob er en kjempeflott kar!!! Langhåret med silkemyk pels. Når den blir badet og fønet that is. Også blir den veldig flokete når han går rundt i buret... Så da må man rulle. Funker sånn HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 13. november 2005 #624 Del Skrevet 13. november 2005 Holy crap for en manke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. november 2005 #625 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg så for meg alle marsvina på rekke og rad med hårruller i pelsen...også lille Bob...som gjorde alt for å komme unna....var til og med villig til å ta et ekstra bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. november 2005 #626 Del Skrevet 13. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 13. november 2005 #627 Del Skrevet 13. november 2005 Bare vent, når vi kommer seilende hjem fra utstillinga med maaaaasssse premier og sløyfer og champion i fleng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. november 2005 #628 Del Skrevet 13. november 2005 Skulle likt å vært tilstede på den badeseansen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 13. november 2005 #629 Del Skrevet 13. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. november 2005 #630 Del Skrevet 13. november 2005 Har lissom litt sånn medfølelse for Bob jeg da...ikke veldig kult å være gutt og sitte til tørk med rosa hårruller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 14. november 2005 #631 Del Skrevet 14. november 2005 Har lissom litt sånn medfølelse for Bob jeg da...ikke veldig kult å være gutt og sitte til tørk med rosa hårruller. ← Rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 14. november 2005 #632 Del Skrevet 14. november 2005 Ønsker deg en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. november 2005 #633 Del Skrevet 14. november 2005 hmm lurer på om bob blir litt usikker på hva han egentlig er for noe jeg.. :klø: "hmm trudde jeg var en gutt jeg.. men mamma setter jo rose hårkrøller på meg.. det må jo bety at jeg er en jente. Er jeg en jente? Er jeg det,,, eller er jeg en gutt,,, SKjønner ikke noe lenger jeg " :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. november 2005 #634 Del Skrevet 14. november 2005 En gjest i denne tråden som synes det var fryktelig fælt at du kaller svigerfar (gjest tror det er svigermor) svigersvinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. november 2005 #635 Del Skrevet 14. november 2005 Eller, vent nå litt. Det kan jo ikke være deg, for du har da vel ikke kalt deg for kristen? :klø: Natta Vindel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #636 Del Skrevet 15. november 2005 Eller, vent nå litt. Det kan jo ikke være deg, for du har da vel ikke kalt deg for kristen? :klø: Natta Vindel. ← Nei, det er ikke Rainbow som den gjesten mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 15. november 2005 #637 Del Skrevet 15. november 2005 En gjest i denne tråden som synes det var fryktelig fælt at du kaller svigerfar (gjest tror det er svigermor) svigersvinet. ← Jau jau. Skjønner noen har fritidsproblemer når de skal skumme rundt i alskens bøker og uffe seg over hvor fryktelige andre dagbokskrivere er Nei, det var nok ikke meg, men det er jo hyggelig å høre at det finnes flere svin der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. november 2005 #638 Del Skrevet 15. november 2005 er nok mange svin ute å går på disse sidene trur jeg... ,,,er nok et lite svin i min bok også muligens.. (hun eksrtemt "hyggelige" nest-sjefen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 15. november 2005 #639 Del Skrevet 15. november 2005 Jammen blåser det kraftig i dag! Nå skal jeg snart senke legemet ned i et godt, varmt bad, barbere legger og bare dulle meg bort. Kl 1130 skal jeg til hudpleieren og nappe bryn og farge bryn og vipper.... Fikk ikke frisørtime før på fredag Ugh. Håret mitt ser ikke utttttt Nei, bad, musikk. Ahhhhhhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 15. november 2005 #640 Del Skrevet 15. november 2005 Håret DITT ser ikke ut....phøy! Gni det inn du! *mumle videre inne i gulrotavkappet sitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå