Gjest seroxata Skrevet 9. november 2005 #561 Del Skrevet 9. november 2005 dumme tisser nåååh!! håper du har det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. november 2005 #562 Del Skrevet 10. november 2005 satser på at du får svar på den jobben i dag og at de ansetter deg! Ellers får du ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. november 2005 #563 Del Skrevet 10. november 2005 LØNNING Og hvilken lønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. november 2005 #564 Del Skrevet 10. november 2005 Knall! Hvordan går det med jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. november 2005 #565 Del Skrevet 10. november 2005 Knall! Hvordan går det med jobben? ← Ååååå. De er så trege. Jeg mener når søknadsfristen gikk ut på mandag, så burde de være ferdig innen nå Damen sa at de ikke begynte å titte på søknadene før i går etter post, fordi de som hadde postlagt søknaden på mandag også måtte være med PØH!!! Venter i spenning!!!! De skal åpne dyrebutikk her på stedet, og med forbehold om at den skal være UTEN sånn digre, ekle edderkopper , så vurderer jeg å ringe eieren hvis jeg får negativt svar fra denne jobben... Kan jo bittelitt om marsvin såh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 10. november 2005 #566 Del Skrevet 10. november 2005 PØH!!! Enig....det er jo helt teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. november 2005 #567 Del Skrevet 10. november 2005 Har ikke alle dyrebutikker tarantellaer nå til dags da? Sukk, jeg kunne også tenkt meg å jobbe deltid i dyrebutikk nå mens jeg studerer. De trenger folk som virkelig har omsorg for og kunnskap om hva de forskjellige trenger. Må jo gjøre det beste ut av en dårlig situasjon (nei, jeg synes ikke noe om dyr i butikk på den måten det gjøres mange steder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. november 2005 #568 Del Skrevet 10. november 2005 Kan du sparke meg bak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. november 2005 #569 Del Skrevet 10. november 2005 Kan du sparke meg bak? ← Jepp!!! *Sparker Vindelspev i rompa* Bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. november 2005 #570 Del Skrevet 10. november 2005 Jepp! Nå skal det leses! Takk! Should I worry that it felt good? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2005 #571 Del Skrevet 10. november 2005 Å jobbe i dyrebutikk må da være perfekt for deg vel? Men jeg krysser fingrene for at du får den jobben du vil ha,uansett hvilken det blir Går det bra med deg og dine ellers? Har ikke snødd inne enda vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. november 2005 #572 Del Skrevet 10. november 2005 Jepp! Nå skal det leses! Takk! Should I worry that it felt good? ← Det var det jeg visste Å jobbe i dyrebutikk må da være perfekt for deg vel? Men jeg krysser fingrene for at du får den jobben du vil ha,uansett hvilken det blir Går det bra med deg og dine ellers? Har ikke snødd inne enda vel? ← Snø :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. november 2005 #573 Del Skrevet 10. november 2005 Å jobbe i dyrebutikk må da være perfekt for deg vel? Men jeg krysser fingrene for at du får den jobben du vil ha,uansett hvilken det blir Sånn på lang sikt så tror jeg det er bedre å satse på den andre. Dyrebutikk er noe jeg syns ville vært supert, men jeg hadde tenkt å bli noe med tiden og da tror jeg muligens den andre er mer relevant på en måte Men bevares, det hadde vært bra kos og jobbe i dyrebutikk noen år :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. november 2005 #574 Del Skrevet 10. november 2005 nei rainbow.. du kan vel ingen ting om marsvin du vell... nå tuller du igjen trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. november 2005 #575 Del Skrevet 10. november 2005 Fillern. Der tok du meg visst............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 10. november 2005 #576 Del Skrevet 10. november 2005 Uff...jeg synes det lukter så vondt i dyrebutikker...at der oppholder jeg meg ikke lenger enn jeg klarer å holde pusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. november 2005 #577 Del Skrevet 10. november 2005 Uff...jeg synes det lukter så vondt i dyrebutikker...at der oppholder jeg meg ikke lenger enn jeg klarer å holde pusten. ← *humre* Godt du ikke er stamgjest hos meg. Eller hva, Rainbow? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. november 2005 #578 Del Skrevet 10. november 2005 *humre* Godt du ikke er stamgjest hos meg. Eller hva, Rainbow? ← Nja, det er kanskje ikke all verdens å komme hit heller da Selv om jeg syns det lukter mest spon og høy her da (og det har visse fordeler når man kjenner eklinger som er allergiske ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 10. november 2005 #579 Del Skrevet 10. november 2005 Godt du ikke er stamgjest hos meg. Har ikke du katter da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. november 2005 #580 Del Skrevet 10. november 2005 Har ikke du katter da? :klø: ← Heh, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå