Gjest Vindelspev Skrevet 20. oktober 2005 #401 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei på deg! Fondri fondrei! Du er så grei! Jeg digger dee-eg! Nå skal jeg gå og legge mee-eeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. oktober 2005 #402 Del Skrevet 21. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. oktober 2005 #403 Del Skrevet 21. oktober 2005 Gratulerer som bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 21. oktober 2005 #404 Del Skrevet 21. oktober 2005 næææh!! haha, og jeg som trodde du var blitt bestemor til mennesker!! ok, tok jeg litt feil! men weeeyh!!! enda flere små ulldotter, så herlig!! ← - Gammel tror du jeg er egentlig Seroxata :klø: Jeg er lei. Utrolig lei av alt strevet jeg fikk når jeg tok til meg alle disse marsvinene jeg håpte å få omplassert Det er ikke lenger tid til å kose med mine egne marsvin, og alle burene tar sånn plass at jeg har bur overalt. I tillegg har jeg ikke et eneste ledig bur og oppdrive, og mine egne dyr som er bestilt for lenge siden begynner snart å komme - og da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.... Jeg hadde sånn håpet å kunne omplassere disse små og gi dem en ny sjanse, for de er flotte og snille små marsvin, men tiden begynner å renne ut, og av de 8 som kom har jeg fått omplassert to stykker. Når hunnen fikk to unger her i forigårs er de like mange som før, og jeg finner ikke flere som vil ta dem til seg jo :cry: Det er så unødvendig, og jeg blir så sint på folk som tar til seg dyr uten mål og mening og som så bare kvitter seg med dem... De to eldste hannene ser jeg snart ikke noen annen utvei med, enn å dra til veterinæren og avlive dem humant. Jeg har strevd for å finne en annen utvei, men jeg har rett og slett ikke mulighet til å sitte med dem selv særlig mye lenger. På mandag må jeg ta en avgjørelse om hva jeg skal gjøre..... De minste ungene kan jeg levere på dyrebutikken om jeg ikke klarer å selge dem selv, men de tar ikke imot dyr over 8 uker og jeg er så redd de skal ende opp på et lignende sted som det de kom fra. Der folk skaffer dyr og siden ikke tar vare på dem! Men jeg har ikke plass, og på mandag drar Mannen og da er jeg alene også med ungene og alle dyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. oktober 2005 #405 Del Skrevet 21. oktober 2005 Håper at det ordner seg for deg.. og at noen vil ta være på dyra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. oktober 2005 #406 Del Skrevet 21. oktober 2005 huffe:( stakkar marsvin, er helt enig, folk bør tenke seg om to ganger før de skaffer seg dyr! er jo tross alt ikke noe leketøy som en bare hiver når en er lei... æsj, jeg skulle så gjerne tatt imot et par, men det ser litt dårlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 22. oktober 2005 #407 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hoppet du galant over hele sangen min?? Hvor har du annonsert de små hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2005 #408 Del Skrevet 22. oktober 2005 Uff da Rainbow Det ordner seg sikkert. Har du annonsert småtissene på nettsiden din? Det er vel det som er trasig når man driver med oppdrett, å få det ut til folk. Uansett hva du velger å gjøre så var det utrolig snilt av deg å ta de til deg.Og du har jo forsøkt å omplassere dem Håper du får en fin lørdag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 22. oktober 2005 #409 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hoppet du galant over hele sangen min?? Hvor har du annonsert de små hen? ← Det vakke meningen da Vindel, syns sangen din var.... veldig.... sånn du vet, ehm, liksom oppfinnsom!!!! (Gud, som enkelte ord gjemmer seg for meg innimellom ) Uff da Rainbow Det ordner seg sikkert. Har du annonsert småtissene på nettsiden din? Det er vel det som er trasig når man driver med oppdrett, å få det ut til folk. Uansett hva du velger å gjøre så var det utrolig snilt av deg å ta de til deg.Og du har jo forsøkt å omplassere dem Håper du får en fin lørdag snuppa ← Småttingene er annonser på div nettsteder, min egen hjemmeside, hengt opp plakater, avis og ja - You name it Jeg håper å kunne overtale en annen oppdretter til å ta den ene av de voksne hannene, hvis jeg betaler henne litt for å få han kastrert Blir litt bakvendt når man betaler for å få gitt bort dyr, menne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 22. oktober 2005 #410 Del Skrevet 22. oktober 2005 I dag har Mannen bursdag. Jeg kjøpte en MP3 spiller til han i går, han fikk plukke selv - og det var han strålende fornøyd med I dag kjøpte jeg tre røde roser og to stykker Napoleonskake til han. Da ble han så glad atte :grine2: Lat dag i dag. Har bare sløvet på sofaen og spist potetgull og kost meg i hele dag. Sovet middagshvil og .... Mmmmm det er godt å ha sånn dager også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. oktober 2005 #411 Del Skrevet 23. oktober 2005 Du må ha ein riktig god søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 24. oktober 2005 #412 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så dro Mannen. I fem lange mnd blir han borte fra oss... Heldigvis kommer han hjem en tur i jula, men det er så lenge til.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 24. oktober 2005 #413 Del Skrevet 24. oktober 2005 :kys_2: Tenk så deilig når han kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2005 #414 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Neida snuppa, julen er ikke så langt unna Bare se på julemarsipanen som har kommet i butikken, og snart kommer julebrusen også Jeg tror du kommer til å klare deg helt fint jeg. Du er ei tøff dame og vant til å stå på egne bein så dette fikser du Stor stor stor Endret 24. oktober 2005 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 24. oktober 2005 #415 Del Skrevet 24. oktober 2005 :kys_2: Tenk så deilig når han kommer tilbake! ← Neida snuppa, julen er ikke så langt unna Bare se på julemarsipanen som har kommet i butikken, og snart kommer julebrusen også Jeg tror du kommer til å klare deg helt fint jeg. Du er ei tøff dame og vant til å stå på egne bein så dette fikser du Stor stor stor ← Tusen takk altså... Er verst de første dagene liksom, så går det seg til Det ER jo litt deilig å få alt som en vil og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. oktober 2005 #416 Del Skrevet 24. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 24. oktober 2005 #417 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jula er ikke så langt unna, bare 9 uker igjen. Så nå er det bare 7 uker til jeg går ut i permisjon. Kjenner på meg at det skal bli super deilig Men først er det de 2 neste ukene med stress, så er det studietur, og så er det litt småstress igjen på slutten. Tror allikevel dette skal gå ganske så bra, selv om jeg var drittlei hele gravisiteten bare for noen timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 25. oktober 2005 #418 Del Skrevet 25. oktober 2005 Åååååååååå Jeg blir sprø snart!!! Jeg får ikke omplassert noen av marsvina Det er så fullt her, og jeg syns ikke jeg gjør annet enn å skifte i buf og mate og styre med alle de dyrene som er her nå!!! Jeg vil ikke ha alle disse marsvina!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 25. oktober 2005 #419 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har du prøvd, så har du prøvd. Kanskje det er på tide med time hos vet'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. oktober 2005 #420 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei vennen Det er ikke så lenge til jul nå egentlig, idag er det mindre enn 2 måneder igjen til julaften tenk Så det er ikke mange ukene til julenissen kommer hjem med mannen din en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå