Gjest #Spidergirl# Skrevet 15. januar 2006 #961 Del Skrevet 15. januar 2006 Skal du begynne å studere? Håper helga har vært fin då!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 16. januar 2006 #962 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg dro ikke på jobb i dag. Lagde gryterett og ris til middag og handlet inn snop så jeg kan trøstespise iherdig i kveld!!! Ja, og et par dårlige ukeblad og en krimbok for å sjalte ut mest mulig intelligens... I morgen får jeg besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #963 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvem av da? I morgen skal jeg lese, det lover jeg høytidelig her i Rainbows bok, og hun skal sørge for at jeg holder løftet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #964 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvem får du besøk av? Håper dagen din blir fin vaffal,og at du får en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 16. januar 2006 #965 Del Skrevet 16. januar 2006 I morgen skal jeg lese, det lover jeg høytidelig her i Rainbows bok, og hun skal sørge for at jeg holder løftet mitt. ← Ikke si jeg holdes ansvarlig hvis du finner på pek vel Hvem får du besøk av? Håper dagen din blir fin vaffal,og at du får en god natt ← Besøk av en venninne som også driver med marsvin Hun er i tillegg dommer, så jeg har tenkt å utnytte henne på det groveste mens jeg har sjansen :grine2: Blir helt sikkert ok!! Natta ja..... - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 16. januar 2006 #966 Del Skrevet 16. januar 2006 nå ventet jeg at du skulle si du fikk besøk av en italiensk elsker i zorro-drakt der ødela du fantasien min altså håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. januar 2006 #967 Del Skrevet 17. januar 2006 joda.. er det hun får besøk av sexorata.. denne vennninen er bare et skalkeskjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. januar 2006 #968 Del Skrevet 17. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 17. januar 2006 #969 Del Skrevet 17. januar 2006 Pssst... Du må få deg en kjekk spanjol, du også, Rainbow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. januar 2006 #970 Del Skrevet 17. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. januar 2006 #971 Del Skrevet 17. januar 2006 hun har jo soldat jo! ...kommer sikkert noen andre små soldater på besøk når herren er borte og.. de må jo passe på fruen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. januar 2006 #972 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg er spesiell. Veldig. Ikke sånn og forstå at jeg skryter av det, for det er ikke udelt positivt. Men jeg er faktisk stolt av meg selv. Jeg klarer meg. Jeg har kjempet mine slag, og i stor grad alene. De fleste slagene har jeg vunnet. De andre har jeg gått fra med hodet hevet og blikket rettet fremover. Jeg er sterk. Og jeg har mine egne helt spesielle meninger, og utfra dem tar jeg mine valg. Jeg er ikke like stolt av alle valgene, men jeg kan stå for dem alle. De 10 siste årene har gitt livet mitt en helt annen dybde. Jeg har lært veldig mye og fått utrolig mange erfaringer. Jeg er stolt av meg selv. Hvorfor? Kanskje fordi jeg har en Mann som elsker meg. Kanskje fordi jeg har to vakre unger som er glade i meg og som trenger meg. Kanskje fordi jeg har en familie som ser på meg som en positiv ressurs, og som setter pris på meg. Kanskje fordi jeg har en flokk marsvin som har det utrolig godt og som stadig lærer meg nye ting. Eller kanskje det er fordi jeg har kommet lenger, på mange måter, enn jeg trodde jeg skulle. Fordi jeg har tatt tak i meg selv og reist meg opp igjen, selv om jeg syns livet har vært urettferdig og gått videre. Jeg gir aldri fra meg kontrollen. Men det er fordi den er en del av meg, uten den ville jeg ikke være meg selv. Uten den ville jeg ikke være lykkelig. Men jeg er lykkelig. Disse små stundene da jeg kan se meg rundt, se alt som er meg og mitt og vite at jeg har kommet hit selv. Jeg har ikke brukt noen for å nå hit. Jeg har bare vært meg selv og gjort mine egne, og for meg selv, fornuftige valg. Jeg har mine egne synspunkter og setter mine egne grenser... De valg jeg tar har jeg tatt ut fra mine egne standpunkt og så lenge de gir mening for meg selv, er det ikke viktig hva alle andre mener om dem. Jeg er bare meg, og det er evig nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #973 Del Skrevet 17. januar 2006 Jammen er du dyktig! Jeg skulle skrive heldig, men tok meg i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #974 Del Skrevet 17. januar 2006 Jammen er du dyktig! Jeg skulle skrive heldig, men tok meg i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. januar 2006 #975 Del Skrevet 17. januar 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #976 Del Skrevet 17. januar 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. januar 2006 #977 Del Skrevet 17. januar 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. januar 2006 #978 Del Skrevet 17. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. januar 2006 #979 Del Skrevet 17. januar 2006 Åsså jeg som var i det dyyyype hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. januar 2006 #980 Del Skrevet 18. januar 2006 finnes det et dypere hjørne også? hmmmm :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå