Gjest seroxata Skrevet 31. desember 2005 #861 Del Skrevet 31. desember 2005 godt nyttår snuppa!!!! sitter her hjemme på selveste dagen jeg, kjeder meg, og kunne egentlig vært på gøy fest, men neeida! håper du koser deg glugg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 1. januar 2006 #862 Del Skrevet 1. januar 2006 Ikke akkurat det Seroxata Minsten ble selvsagt dårligere i går kveld og ved 22 tiden måtte vi en tur på legevakten. Oppkast, diare, feber rundt de 40 og snørr og slimhoste. Legen på sin side var en grundig sjel og ca 22.30 dro vi hjematt. Det var sannsynlig bare virus, men vi måtte bare ta kontakt igjen... Så. Hjemme ble både Minsten og Storebror fullstendig sprø. Hadde de kunnet, hadde de klatret opp veggene. Mannen sendte opp de siste rakettene vi hadde kjøpt, foran verandadøra, og jeg og ungene stod i døra og dødde av røykforgiftning... Ungene ble faktisk ikke roligere av dette, så vi tok frem alvorsstemmen og fortalte at det faktisk var kvelden. Noen spiste, andre spydde, også var ungene i seng. Da var imidlertid hvitvinen min sur og jeg var litt sur sjøl, og mesteparten av feststemningen var i allefall long gone.... Så jeg la meg, og lå i senga når kl var 00 og hørte folk gå amok utenfor med rakettene. Ja ja, tenkte jeg, mon tro hvordan dette året skal bli..... Så det var ikke akkurat non fest her heller nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. januar 2006 #863 Del Skrevet 1. januar 2006 får håpe at det nye året blir bedere enn hvordan det gamle sluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 1. januar 2006 #864 Del Skrevet 1. januar 2006 auda, hørtes ikke ut som noe overfantastisk morro feiring nei håper de neste dagene blir mye, mye bedre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. januar 2006 #865 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg... Jeg bare suller rundt og får ikke gjort noe. Tenker tusen planer om hva jeg skulle fått gjort, men det blir med tanken. Jeg merker selv at jeg skyver Mannen unna meg.. At jeg ofte glefser og er sint og sur. Jeg vet ikke hvorfor. Ikke helt... Om to dager drar han, og jeg vet ikke engang om jeg er glad eller lei meg... Det gjør vondt, fordi jeg vet jeg er glad i han, men jeg klarer liksom ikke helt å ... hente det frem.. Så går jeg rundt med dårlig samvittighet, og det gjør jo ingenting bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #866 Del Skrevet 2. januar 2006 Spøkelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 2. januar 2006 #867 Del Skrevet 2. januar 2006 Kanskje du er lei deg for at han drar, og samtidig glad, og underbevisstheten din reagerer med irritasjon? Har ofte hatt det sånn, jeg.. Som en slags forsvarsmekanisme.. Hvorfor det triste ansiktet i dagboka mi? Si forresten til Mannen at han ikke må akseptere innkommende webcamsamtaler fra folk (les: meg) som tror at når det står at Rainbow er online på MSN så er det faktisk Rainbow som sitter der, og ikke Mannen... Følte meg kjempelur i går, kan du hilse og si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. januar 2006 #868 Del Skrevet 2. januar 2006 Spøkelser? ← Kanskje du er lei deg for at han drar, og samtidig glad, og underbevisstheten din reagerer med irritasjon? Har ofte hatt det sånn, jeg.. Som en slags forsvarsmekanisme.. Hvorfor det triste ansiktet i dagboka mi? Si forresten til Mannen at han ikke må akseptere innkommende webcamsamtaler fra folk (les: meg) som tror at når det står at Rainbow er online på MSN så er det faktisk Rainbow som sitter der, og ikke Mannen... Følte meg kjempelur i går, kan du hilse og si. ← Kanskje det..... Jeg er sikkert bare dum.. Igjen..... I går forresten Hakke sagt no om noe han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 2. januar 2006 #869 Del Skrevet 2. januar 2006 Vel, jeg ba ham hilse deg fra meg, og det sa han at han skulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 2. januar 2006 #870 Del Skrevet 2. januar 2006 Og du er ikke dum. Jeg leste et sitat i dag som passet akkurat nå: It's not what you are called, but what you answer to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. januar 2006 #871 Del Skrevet 2. januar 2006 Og du er ikke dum. Jeg leste et sitat i dag som passet akkurat nå: It's not what you are called, but what you answer to. ← :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. januar 2006 #872 Del Skrevet 3. januar 2006 Når jeg ser ut ser jeg kulden. Jeg tuller ikke, jeg ser den faktisk. Den sniker seg omkring hushjørnene og lurer der ute. Kanskje det var den som traff meg og at jeg i et ubevoktet øyeblikk lot den slippe inn.... Kanskje det er den som gjør meg så kald... Frossen. Jeg flyr ikke lenger. Landingen var ikke planlagt, men den var ikke spesielt hard. Det var som om jeg visste den måtte komme. Jeg kryper sammen. Gjemmer meg bort fra alt. Fra alle. Jeg er. Men det er ikke alltid jeg vil være........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 3. januar 2006 #873 Del Skrevet 3. januar 2006 Tusen takk for lykke ønskningene, og godt nytt år! Her er alt bare bra, og vi koser oss alle 4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 4. januar 2006 #874 Del Skrevet 4. januar 2006 Tusen takk for lykke ønskningene, og godt nytt år! Her er alt bare bra, og vi koser oss alle 4! ← Hyggelig å se deg igjen Vips - og grattis nok en gang med jenta ---o0o---0o0--- Jau jau. I dag drar Mannen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #875 Del Skrevet 4. januar 2006 Du går og bærer på en liten depresjon, og det har du gjort en stund. Livet lyser opp litt etter litt, det kan bare ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 4. januar 2006 #876 Del Skrevet 4. januar 2006 Thanks Doc Phoenix For en megadårlig dag!!! Først var jeg hos vet. med et marsvin som har hatt drypp for en stund siden. Han har vært lam i halve ansiktet siden, men nå i det siste har han fått problemer med øyet og nesa på den lamme siden. Vet. og jeg fant ut det beste var om han slapp og plages mer og avlivet han før han ble mer redusert. Så kom jeg hjem og måtte kjøre Mannen rett til skyssen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 4. januar 2006 #877 Del Skrevet 4. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #878 Del Skrevet 4. januar 2006 Uff da Rainbow Å avlive dyr er nå aldri særlig morro men når det gjelder om dyret skal gå å plages eller ikke så er nå i grunnen valget enkelt. Og mannen kommer snart hjem igjen, du så jo hvor fort de forrige mnd. gikk.Sant? Også synes jeg du skal gjøre som meg,ikke fokusere så fælt på hvordan året startet. DET SPILLER INGEN ROLLE!!!!! Godt nytt år da snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. januar 2006 #879 Del Skrevet 4. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 4. januar 2006 #880 Del Skrevet 4. januar 2006 Også synes jeg du skal gjøre som meg,ikke fokusere så fælt på hvordan året startet. DET SPILLER INGEN ROLLE!!!!! [ Hm, joa, jeg er med på alt som er gæernt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå