Gå til innhold

Velkommen til Regnbuen

Gjest Rainbow

Anbefalte innlegg

:nissekonekyss: God jul og godt nytt år til deg og dine. Måtte det nye året bringe alt godt og julen bli slik du ønsker den. :nissevink:

Håper du får en riktig så trivlig jul. og koser seg med gubben som endelig er hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuuusen takk alle sammen.... :klem:

Vel hjemme.

Utrolig deilig å komme seg hjem og kunne styre som man selv vil...

Sitter og koser med Mannen og ser i huskataloger og gumler snop og fyrer i ovnen og bare koooooooser meg helt glugg fordervet :lol:

Tuuuuuusen takk Vindel, for det flotte julekortet og presangen jeg fikk i posten på selveste julaften - det var så flott!!!!

Fikk nesten tårer i øynene, setter utrolig stor pris på gaven og omtanken!!

Tusen bamse- :klem: fra meg altså

Ungene begynner å bli ganske urolige, de fikk jo tonnevis med gaver, men det har vært lite med uteliv og aktivisering, så det klør nok i noen rumper her ja ;)

Fikk utrolig mye fint i år, og MASSE til det nye servicet mitt :sjarmor:

Mannen hadde jammen kjøpt parfyme til meg og to kartonger med røyk :rodme:

Så det fikk jeg på lillejulaften. På julaften tryllet han frem et sølvarmbånd og et lekkert smykke - et hjerte med både stener og gull og sølv :hjerte:

Snillingen...

Maten har vært god og mye har det også vært. Vin og god drikke, og god stemning hos Mutters. Koselig å være der i år, tre år siden sist vi var sammen med dem :)

Dyra hadde overlevd å være alene i to døgn, selv om jeg hadde bekymret meg fryktelig :ler: Men de var nok glade når mor kom hjem med godis likevel ;)

I kveld er det Alene hjemme, noe jeg MÅ ha med meg hver jul, og jeg ler like godt hver gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene hjemme er en koselig film det da. Ingen er så søt som "Kevin" i den filmen der ;)

Godt å høre at du har det bra snuppa :klem: Og kos deg videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

disse mannfolka..

hva er det de finner på

synes det er nok med vanlig tv jeg nå da

svoger har widescreen og det ser snålt ut synes ¨jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha..

tenkte tv jeg

;)

Det snør, det snør, tiddeli bom...

Jeg har en viss anelse om hva vi har å gjøre i dag ja :ler:

Ekkelt nok er det 16 kalde grader så det er så utrivelig å bevege legemet utendørs...

Jeg skal skifte i marsvinbur i dag, og ta en god runde oppe og nede med støvsugeren, samt vaske et tonn med klær... Mannen har fått liste han åsså :sjarmor:

Bare å hive i seg maten og skride til verket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh...

Ferdig med alle bura, minus ett...

Har støvsugd og spist taco og vasket to maskiner :klappe:

Flink i dag.

I morgen VIL jeg ha det RollerCoaster spillet med Wildlife park...

Det kostet bare 249 på Elkjøp, mens her på Narvesen kostet det 449 :overrasket:

Sukk og stønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

narvesen vet¨å ta seg betalt ja...

en sånn diger 1 kg marsipangris kostet 60 kr mer der enn på Maxi (og maxi er jo dyrt med mat)

Flink du har vært i dag med hensyn til rydding da!

har ikke vært så flink jeg da.. handlet litt mat og bestilt en kommode.. det var mitt bidrag til heimen i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommode er da kjekt ;)

Ny dag!

Har lagt ut to marsvin til salg og håper de blir solgt i løpet av et par-tre uker.

Så har jeg lånt inn en hann til en av mine andre hunner, men den hersens dama spiller høy på pæra og prøver å grisebanke Hannen hele tiden... Sukk, gir henne juling og tvangsparrer de snart :sur:

Ellers så SKAL jeg altså ta meg en tur til mer siviliserte strøk og handle litt, og vær sikker på at i dag SKAL jeg ha det spillet!!!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

synes jeg ser rainbow holder fast hannen oppe på hunnen.. slik at de lager babyer

:ler::ler::ler:

Verste er at det snart må til om ikke den hersens dama kan bli litt mer velvillig innstilt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisteste dagen i 2005!

Wow.

Jeg blir alltid litt andektig på disse dager og forsøker å huske hvordan jeg egentlig så for meg at dette året skulle bli. Det blir jo som regel noe helt annet enn hva man forestilte seg...

Ellers så er det seffølgelig BIRD til middag i dag - min egen tilbreredte gourmet-kylling som er sååååå god!!!

Mannen er ute en tur, for å forsøke å finne tak i det hersens spillet jeg da tydeligvis trenger for å få det nye til å funke :forvirret:

Selv sitter jeg og planlegger Danmarkstur med en venninne i februar. Vi skal selvsagt hente marsvin, og jeg bestiller selvsagt mange flere enn jeg har plass til.... Gah :forvirret:

Men whats a girl to do, når man får så mange sinnsykt bra tilbud? For danskene syns jeg det er kjempegøy å selge dyr til andre land, det gir dem jo god pr... så dermed gir de skikkelig gode tilbud, og jeg får meg jo ikke helt til å si nei...

:sjenert:

Godt Gubben drar før den tid :ler:

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...