Gå til innhold

Velkommen til Regnbuen

Gjest Rainbow

Anbefalte innlegg

Joda, de får det... Og de er avhengige av den de første 3 ukene omtrent, selv om jeg faktisk har hatt to små på 1,5 uke som var blitt morløse og de klarte seg !!!

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Say no more!!!!

I morges stod jeg i 40 minutter og frøs av meg mesteparten av legemet!

Jeg hadde seff ikke fått med meg at det var Nissefest i barnehagen :overrasket: Det stemmer egentlig ikke, for jeg visste det skulle være, men ikke at det var på morgenen og meningen at foreldrene skulle være med :sjenert:

DET VAR KALDT DET :sur:

Så iiiiilte jeg avgårde på julegavehandel.

Det stemmer vel heller ikke helt, jeg ilte avgårde på panikk-julegave-handel :sjenert:

Men det ga forsåvidt resultater, selv om Elkjøp seff ikke hadde flere Playstation igjen og jeg måtte bestille og komme for å hente i morgen :roll:

Menne, det er i allefall bestilt og kommer i morgen!

Så fikk jeg kjøpt en gave til hver av ungene, og når jeg får hentet Playstation i morgen har jeg bare EN gave igjen til Minsten. Er ferdig med Mannen også, kjøpte en sånn kåpe/frakk-ting, som rekker til midt på låra, type sort stoff ;)

Kjøpte en krydderpølse til Papsen fra ungene og en parfyme til søstra fra Meg og Mannen. Så kjøpte jeg håndklær fra Meg og Mannen til svoger og et håndlaget julenisselys fra ungene. Han får en kalender med bilde av Minsten på også. Og en marsipangris :ler:

Så, tingen er at jeg har en pakke igjen til Minsten, en til Søstra, en til Mamsen og Papsen fra Meg og Mannen, og en til mamsen fra ungene... Med tanke på hvor jeg var i morges er det ganske supert. Siden jeg vet hva jeg skal kjøpe til mine foreldre fra oss så er den ganske grei, men jeg må helt til Hamar for å kjøpe den :sjenert:

Jallfall :sjarmor:

Er sånn passelig på rett spor.

Fikk jammen knæsja til meg Rødvinsalami og fenalår i dag åsså (og ja, jeg har seff kjøpt juleøl for å smake i kveld) :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flinke gavekjøper rainbow..

der ser du.. du trengte ikke meg til å dra visakortet du,

greite det jo helt på egenhånd

:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så effektiv du har vært i det siste da vennen! :klem: Da har du iallfall blitt frisk igjen.

Og gratulerer så mye som bestemor! :rosasmil:

Blir ikke så mye KG-tid for tida, men jeg kommer sterkere tilbake! :tommel:

Hvis ikke jeg rekker innom før jul vil jeg bare ønske deg en riktig GOD JUL!!!

Stoooooooooooooooooooooooooooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks Isola :klem:

--o0o--

Jepp Ida, jeg har blitt en kløpper med kortet :sjarmor:

--o0o--

Puh.

Bare et lite bur til nå, så er det kvelden og da skal jeg kose meg med litt speket elgkjøtt og en juleøl :grine2:

Da har jeg gjort unna hele 5 bur, og bare bingen og to bur gjenstår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bli helt borte for meg da.
Jeg blir ikke helt borte før jeg vet at operasjonen til Alwa har gått bra...så derfor kikker jeg innom igjen på nyåret.

Jeg håper du og dine får en god jul og får samlet gode minner. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke helt borte før jeg vet at operasjonen til Alwa har gått bra...så derfor kikker jeg innom igjen på nyåret.

:grine::grine::grine:

Vil ikke du skal forsvinne Sixx, hvem skal jeg da snakke englesk med når jeg tar meg en fest på Regnbuen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeejjjj.

Endelig ser jeg lyset!!!

I dag kom jeg jammen i boks med julegavene, og jammen fikk jeg ikke rengjort siste burene også :grine2:

I morgen er det vasking - så blir det da omsider pynta til jul her også :sjarmor:

Bare to dager til Mannen kommer :hjerter_rundt:

Kjenner virkelig at jeg savner han nå, skal bli så godt å ligge i armkroken igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her kommer jeg omsider innom for å ønske deg en riktig god jul

og et godt nyttår :nisse: Er ikke så aktiv på KG lengre jeg :rodme:

Kanskje KG gløden i meg kommer tilbake snart :)

Kos deg masse med mann og barn i jula!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert:

:sur: Forbaskede værguder som skal forsinke allllt :tristbla:

Flyet kom seg ikke avgårde fra Gardermoen som avtalt, så nå er de altså 8 timer forsinket...

Søren heller, nå kommer han ikke før langt utpå natta i beste fall...

I verste fall ikke før i morgen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bhsiltsk

HÅÅÅPER du ser denne før dere drar nedover...

Samboer frir nok IKKE på nyttårsaften, nei. :) Og jeg vet ærlig talt ikke om jeg har lyst at han skal gjøre det, heller. Vil ikke bli fridd til på en dag som allerede ER noe, liksom. :)

Anyway.

Gooood Jul til deg og alle dine pluss småttingene!!!

Kos dere hele jula!!

Mange varme klemmer fra meg!

:klem::nisse::nisseblunk::nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå herlig at mannen endelig kom hjem da Rainbow!!! Herlig...

Da gjenstår det bare for meg å ønske dere en RIKTIG GOD JUL, og alt godt for det nye året!

Jeg skal nok få feiret litt jul jeg å..til tross for jobbing helt til 4.juledag...Har lagt frem en god bok og gleder meg til å få fri og bare slappe av og lese!! ;)

Goood :klem: fra Madden :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...