Gjest Rainbow Skrevet 22. november 2005 #681 Del Skrevet 22. november 2005 Det var det da..... Det er egentlig ikke det at jeg har plassmangel... Eller jo, jeg begynner å få det også, men egentlig er det mer det at jeg har for mange store bur og for lite små!!! Nå som jeg har begynt å få¨en del langhår i pels, så fungerer det sånn på marsvin, at de må stå alene om man skal holde dem i pels. Marsvin spiser nemlig ofte på pelsen til hverandre, særlig på langhår... Det betyr at jeg har for tiden en her, men jeg venter inn tre nye langhår som skal stå alene... Det blir fire bur til fire dyr.... Og jeg har som sagt en del store bur, og ikke mange små... Driver å skal forsøke å rydde litt og få litt orden i dette nå, og jeg sitter og ser på dyra, bura og rommet de er på og skjønner at dette er litt vanskelig.... Fillern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 22. november 2005 #682 Del Skrevet 22. november 2005 Blir det ikke veldig ensomt for et marsvin å stå alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 22. november 2005 #683 Del Skrevet 22. november 2005 Blir det ikke veldig ensomt for et marsvin å stå alene? ← Det kan jeg ikke forestille meg med ørten bur med andre marsvin i rundt seg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2005 #684 Del Skrevet 22. november 2005 Spiser de på hverandre? Det er bra dere skal i gang med husbygging Rainbow Håper det går fint med deg og at du får en fin tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. november 2005 #685 Del Skrevet 22. november 2005 går ikke ann å lage en skillevegg i et stort bur da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. november 2005 #686 Del Skrevet 22. november 2005 Hvor mange marsvin har du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 22. november 2005 #687 Del Skrevet 22. november 2005 Spiser de på hverandre? Det er bra dere skal i gang med husbygging Rainbow Håper det går fint med deg og at du får en fin tirsdagskveld ← går ikke ann å lage en skillevegg i et stort bur da? ← Har tenkt å sette pappa på prosjektet ja Hvor mange marsvin har du egentlig? ← 13, får 16 om to uker. I morgen drar jeg til Mamsen en tur. Blir borte til fredag, og da blir hun med meg hjem igjen... Blir vel en uke tror jeg Kjekt å få fyllt opp fryseren ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 22. november 2005 #688 Del Skrevet 22. november 2005 Blir borte til fredag, og da blir hun med meg hjem igjen...Kjekt å få fyllt opp fryseren ja Jøsses......iiiiik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 22. november 2005 #689 Del Skrevet 22. november 2005 Jøsses......iiiiik ← :grine2: :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 22. november 2005 #690 Del Skrevet 22. november 2005 PCen min lager virkelig rare lyder Hvorfor er ikke Manner her når man trenger dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 22. november 2005 #691 Del Skrevet 22. november 2005 I morgen drar jeg til Mamsen en tur. Blir borte til fredag, og da blir hun med meg hjem igjen... Blir vel en uke tror jeg Kjekt å få fyllt opp fryseren ja ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 22. november 2005 #692 Del Skrevet 22. november 2005 I morgen drar jeg til Mamsen en tur. Blir borte til fredag, og da blir hun med meg hjem igjen... Blir vel en uke tror jeg Kjekt å få fyllt opp fryseren ja ← Så koselig med tur hjem til mamsen. Det skal vi også, men vi reiser torsdag og blir borte til søndag. Mamsen min blir ikke med hjem igjen, så vi får nok ikke fyllt opp fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. november 2005 #693 Del Skrevet 23. november 2005 ..hhmmm lurer på hvordan mamma-stek smaker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 23. november 2005 #694 Del Skrevet 23. november 2005 Dere bare ekler meg. Hun baker selvsagt masse boller og kringler og brød som jeg fyller fryseren med Nå er det også frokost, også pakking.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #695 Del Skrevet 23. november 2005 Goooood tur a chnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 25. november 2005 #696 Del Skrevet 25. november 2005 Home again!!! Etter en noget strevsom tur. Eldstemann spydde ut halve bilen på tur bortover.... På tur hjem spydde begge ut hver sin halvdel Bilen var på service, og jeg måtte punge ut med 5500 kr Menne, ellers var det koselig Traff igjen masse slekt da søskenbarnet mitt hadde Perfect Home party hos mutters, og det var kjempegøy... Fikk bestilt meg mer til mitt lovly'e Herregårdsservice, og fikk bestilt enda mer til mitt nydelige service fra Mamma (julegave ) Mamsen er med hjem og skal være en ukes tid. Kjekt med selskap Blir lite med KG tid i første omgang da men, jeg kommer nok sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. november 2005 #697 Del Skrevet 25. november 2005 Kos deg med mamsen på besøk og det hun legger igjen i fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. november 2005 #698 Del Skrevet 26. november 2005 Du må kose deg med besøk God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 26. november 2005 #699 Del Skrevet 26. november 2005 Fylle fryseren... Kjipt med spyende barn da... Men kjekt med mer servise! Kos deg med mammaen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. november 2005 #700 Del Skrevet 26. november 2005 Reisesyketabletter? Håper du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå