Gjest Rainbow Skrevet 25. oktober 2005 #421 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har du prøvd, så har du prøvd. Kanskje det er på tide med time hos vet'en. ← HURRA -- der har jeg fått avtalt ny sjanse for FIRE stykker :grine2: Noen som driver omplassering av gnagere har sagt ja til å ta dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 25. oktober 2005 #422 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei vennen Det er ikke så lenge til jul nå egentlig, idag er det mindre enn 2 måneder igjen til julaften tenk Så det er ikke mange ukene til julenissen kommer hjem med mannen din en tur ← Jeg syns jeg ser han sitte i julenissesleden - kanskje nissen slipper han ned i pipa Det snør Det snør kjempemasse Hele vintern kom på en dag her hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. oktober 2005 #423 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg vil også ha snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #424 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så fint at det kanskje løser seg med 4 av de små Rainbow Du var snill som tok i mot dem i utgangspunktet selv om du hadde nok å stri med. Håper det går fint med deg. Ble lite internet på meg i kveld for det er høyst ustabilt. Og det ble nesten humøret mitt da det ikke funka som det skulle også Ha en flott onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. oktober 2005 #425 Del Skrevet 26. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. oktober 2005 #426 Del Skrevet 26. oktober 2005 Snør det hos deg?! Ååååå..jeg er nesten tilbøyelig til å få litt julestemning bare ved tanken!! Her regner det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 26. oktober 2005 #427 Del Skrevet 26. oktober 2005 *Sender masse snø til Madden og Vimsevips* Jeg trodde nesten ikke egne glugger da jeg stod opp i dag Det må da minst ha kommet 20 cm med nysnø her.... Hvilket ville vært helt ok for min del, om det nå ikke hadde vært for at det er meg som må måke den bort Fant en stilling i kommunen jeg fikk kjempelyst til å søke på faktisk. På tross av at jeg skulle være hjemme til Mannen kommer i mars.... Søknadsfrist i begynnelsen av november, så her er det visst bare å hive seg rundt tenker jeg Vet ikke om jeg har så gode sjanser, men det er verdt et forsøk! Er bare 50% også, og det passer meg helt utmerket!!! Jeg er så lettet for at jeg klarte å få ordnet det for 4 av marsvina, jeg kunne fly... Nesten altså Bare det nå ikke skjærer seg igjen da Nei, her kan man vel ikke sitte - her er det bare å sette i gang med frokost, fyre i ovnen, måke snø, skifte i marsvinbur, skrive søknad...... - ja, omtrent sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 26. oktober 2005 #428 Del Skrevet 26. oktober 2005 Her er det også deilig julestemning med fine snøen. Det eneste som krasja var at isbilen kom, men jeg bare innbilte meg at det var bjelleklang fra en hestetrukken slede istedet, og vips var eventyrbildet gjennopprettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 26. oktober 2005 #429 Del Skrevet 26. oktober 2005 Her er det også deilig julestemning med fine snøen. Det eneste som krasja var at isbilen kom, men jeg bare innbilte meg at det var bjelleklang fra en hestetrukken slede istedet, og vips var eventyrbildet gjennopprettet! ← Godt tenkt Vindel Nå har jeg vært utrolig effektiv i dag altså... Har måkt hele gårdsplassen, og fytti grisen så trøtt og sliten jeg ble Det ble selvsagt mildvær nå på morgenen så all snøen var drittung!!! Her blir man jammen sprek om det fortsetter Så har jeg rengjort 4 marsvinbur og klipt klør på 8 stk marsvin Så har jeg endatil rukket å sette på en ny vaskemaskin Det er jammen ikke ofte jeg er SÅ effektiv!!! I går fant jeg frem dagboka mi. Jeg var så flink å skrive i den frem til i mai tenker jeg, men så ble det et og annet innlegg og siden juni har jeg ikke hatt den fremme... Det er litt synd, for jeg syns det er kjempegøy å se tilbake på tankene mine for to år siden, hva gjorde jeg, hva tenkte jeg og hvordan hadde jeg det da?!? Så i går tok jeg den frem. Først oppsummerte jeg bryllup, jobb, marsvin og vekt - og det tok en god del sider altså :grine2: Nå gleder jeg meg bare kjempemye til 4 av marsvina drar den 3 november, og jeg har endatil muligens en som er interessert i enda et Er herlig å få dem ut, for jeg har egentlig ikke mulighet til å sitte med så mange i lengden. Herlig er det jo å slippe å avlive dem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 26. oktober 2005 #430 Del Skrevet 26. oktober 2005 Alt årnær seg for den smukke! Du har vært igjennom en superslanking, var det ikke sånn? Mener å huske jeg leste noen helt imponerende tall. :applaus: Skolearbeid, ja. Nettopp. Akkurat. *lunte ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 26. oktober 2005 #431 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kanke jeg få en PM og høre litt om jobben da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 26. oktober 2005 #432 Del Skrevet 26. oktober 2005 Alt årnær seg for den smukke! Du har vært igjennom en superslanking, var det ikke sånn? Mener å huske jeg leste noen helt imponerende tall. :applaus: Skolearbeid, ja. Nettopp. Akkurat. *lunte ut* ← 20 kg på ett år Kanke jeg få en PM og høre litt om jobben da? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. oktober 2005 #433 Del Skrevet 26. oktober 2005 20 kg!! Wow!! har nesten slanket bort halve meg da!! ikke verst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 26. oktober 2005 #434 Del Skrevet 26. oktober 2005 20 kg på ett år Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #435 Del Skrevet 26. oktober 2005 20 kilo??? Det er jo knallmye. Gratulerer Men det holder nå da vel? Du er da ikke sååå stor? Må ikke forsvinne for oss vet du Uff ja, snømåking. Derfor er menn guds gave til kvinnen Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 26. oktober 2005 #436 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg var rimelig synlig i terrenget. Nå er jeg mer passelig Og så ubeskrivelig mye mer fornøyd med meg selv (Men Alwa, enn hvis man ikke har Mann da, eller at Mannen er borte, eller syk, eller bare uten armer for eksempel :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. oktober 2005 #437 Del Skrevet 27. oktober 2005 hhmmm da må man bruke nabomannen tenke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 27. oktober 2005 #438 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har så vondt i magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 27. oktober 2005 #439 Del Skrevet 27. oktober 2005 Men alle sammen har fått lus Enda flere husdyr....rene zoologiske hagen hos dere nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 27. oktober 2005 #440 Del Skrevet 27. oktober 2005 Enda flere husdyr....rene zoologiske hagen hos dere nå da? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå