Gå til innhold

Velkommen til Regnbuen

Gjest Rainbow

Anbefalte innlegg

Så kjøpte jeg meg nye glugger....

Øøøhhhhm, hæ?? :klø: Har du kjøpt deg nye øyelokk?? :roll:

Jeg suser nordover til snuppen i morgen og vet ikke helt når jeg får tilgang til internet, om jeg i det hele tatt får det. Men jeg skal seffølgelig gjør så godt jeg kan og en liten hilsen skal jeg vel få plotta inn når og da ;)

Også må du ha en god helg sammen med gutta dine og hårballene :klem: Og ikke minst....ha en flotters harrytur :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Eg og vil shoppe. Er det øyelokka som e endra?? Håper ellers unger og marsvin har det bra savner ellers ein mann som eg kan stjele visan hos :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vakre Regnbue :vinke:

Jeg og Lykkeliten tenkte det var på tide med en liten visitt i dagboka de så her er vi :)

Donna Karan er det det brillemerket heter, så det er ikke rart det var dyrk. Skikkelig designermerke det ;)

Men det er godt og se at du melket VISAkua for hva den var verdet. Det er ikke ofte jeg får låne visaen til sambo, men jammen er det kjekt når jeg får lov :hoppe::sjarmor:

Kjempe :klem: fra meg og Lykkeliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#
Ser for meg bilder i Spidergirl's hode: Donna Karan designer-øyeepler! :grine2:

Eg tror nok eg kunne skli rett inn i ein sånn blond, blondere film :rodme: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

:ler::ler::ler:

Dere er så rare :ler:

Det var seff. nye briller jeg har kjøpt ;)

-------------

Jeg er helt utslitt!!

Vært i Sverige på harrytur, og kjørt hele dagen :sjenert:

Skrive mer siden :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow
:sjarmor:

:sjarmor:

---------------

Har bare helt skrivevegring for tiden....

Nesten så jeg ikke orker slå på PCen i helgen engang :roll:

Går ut fra det er nellene fra jobben som påvirker meg, så det kommer seg nok.

Bare en uke, 4 arbeidsdager igjen, så kan jeg overgi meg til den absolutte tilværelsen og gå hjemme på stas ;)

I dag har vi kikket på tomter.

Fant vel i grunnen to som var aktuelle, men av en eller annen grunn heller vi begge mot den ene som i bunn og grunn krever mer egeninnsats på grunnarbeidet :klø:

Helt uforklarlig så trivdes jeg bare bedre der :sjenert:

Vi har tatt ut hustypen vi vil ha, og skissert hvilke forandringer vi vil ha.

Sett gjennom både Sigdal og Noremas kataloger, men foreløpig ikke bestemt oss. Jeg heller mest mot Sigdals eikekjøkken.

Så vil jeg har fliser i hele hallen på gulvet, MED varmekabler, og samme på kjøkkenet :) Også skal jeg ha massssssse fliser på hele badet, som seff skal ha hjørnebadekar og spotter så det holder...

Egen isolert bod med inngang innenfra via vaskerommet blir det også en løsning på, må jo tenke på dyra mine må vite :grine2:

Jepp. Det er mye jeg vil ha :sjenert:

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ååååååh... Det kommer til å bli et FLOTT hus da!!! Sånn vil jeg og ha... :sjenert:

Kan vi ikke dra Visa'n til mannen din på nytt hus til meg også?

Kan bruke deres tomt altså! :ler:

Ha en god natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vindelspev
jammen.. dere trenger jo 2 tometer da..

skal jo bygge digert kg hus

:ler:

Den der leste jeg som "dere trenger to 2-metere for å bygge mange kilo hus..."

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

Grøss og gru

Fikk prisoverslag på huset i dag....

:overrasket: 2 266 000 kr :overrasket:

:sjokk::sjokk::sjokk:

Uffameg, det går jo ikke!!!

------------------------------

Det er fullt kjør, bare to arbeidsdager igjen nå, så er friheten vel i havn ;) Derimot så skal vi på sykehuset med Minsten i morgen, for å teste ut penicillinallergien hans. Ja, om han har eller ikke da. Jeg gruer meg, for etter min visdom så kan man gå i anafylaktisk sjokk dersom man virkelig har allergi og har blitt utsatt for stoffet før, så jeg er ikke veldig høy i hatten...

De sa vi måtte beregne en overnatting, så fikk vi heller ta det som en bonus om alt gikk helt uten problemer og reaksjoner og da kunne reise hjem på onsdag kveld.... Håper da inderlig det!!!

-----------------------------

I går kveld ringte svigersvinet!

For første gang siden bryllupet, det vil si på tre mnd, så ringte han.

Snakket med Mannen, men nevnte ingenting om bryllupet, meg eller noe som helst. Bare pjatt liksom. Syns det var dårlig at ikke Mannen heller nevnte noe, siden det tross alt er VI som er overkjørt, ikke bare JEG.

Etter at Mannen la på røyk vi ut i DEN, ja - TIDENES krangel :tristbla:

Vi er sterkt uenige nemlig... Mannen mener jeg enten må glatte over og la tingene skure og gå, eller snakke med Svinet og si hva jeg krever og hva jeg er misfornøyd med. Jeg derimot mener Svinet helt tydelig vet hva som har skjedd og at han således bør be om unnskyldning for at vi skal kunne fortsette et familiesamspill. Hvorpå Mannen mener livet ikke er så firkantet at man kan forvente at alle gjør som man sier, og at det uansett skal være mulig å snakke sammen.... - Noe jeg syns er bullshit - tross alt, dette var en beskjed vi ga om hvordan vi ønsket vårt bryllup, som Svinet bare ga F... i og gjorde motsatt....

Nei, det er ikke enkelt :roll:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Det var litt av et prisforslag på huset da :overrasket: Er helt satt ut av hva det koster for et hus i disse dager jeg . Helt synnsyker priser rett og slett :roll:

Krysser fingrene for at det går bra med minsten imorgen!!!! det kommer nok til å gå helt fint asså Rainbow :troest:

Enig med deg i at det er svigersvinet som burde tatt initiativet. Men jeg må helt ærlig si at jeg tviler på at han kommer til å gjøre det. For han virker så sta og så oppslukt i sitt eget ego :roll: Mannfolk asså :sur: Men du må stå på ditt, for slik oppførsel skal du heller ikke tolerere fra et vokstent menneske!!! Så det så!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...