Gå til innhold

Velkommen til Regnbuen

Gjest Rainbow

Anbefalte innlegg

vel egentlig heter han bare Fluffy.

men broren til sambo var her en dag sammen med dattera si på 2 år.

og da drev han å kalte han får kåre..

og siden da har dattera kalt han for kåre (og svigerbror og for den saks skyld)

(eller kåre natti gikk hun rundt og sa en periode da hun så at han lå å sov i buret sitt)

så derfor ble det kåre-fluffy

Kos deeg på utstilling da regnbuen vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ååååhhhh, hvordan gikk det Rainbow???  :hoppe:

:sjarmor: I'm back :sjarmor:

Helgen har vært intet mindre enn strålende!!!

Jeg har hatt det utrolig gøy. Det var koselig, sosialt, interessant og veldig lærerikt. Og jammen fikk vi ikke vist oss litt frem også ;)

Jeg hadde med meg fire marsvin. Det ene hadde jeg avtalt å selge til henne jeg var hos, også hadde jeg med tre jeg skulle stille ut på utstillingen.

Min skjønne lille svenske jente slo til og ble Best I Rasen Junior og fikk certifikat hos begge dommerne :grine2: Det betyr at når hun er fem mnd og jeg stiller henne ut en gang til, så trenger hun bare et certifikat for å blir CHAMPION :sjarmor:

Veldig digg! I tillegg snek hun seg frem og ble Dommerens favoritt og fikk flott rosett. Denne tittelen er kjempegjev, dommeren syns hun var veeeeldig lovende....

Ellers så fikk jeg pratet, kost, stillt ut, vasket, børstet og lært ubeskrivelig mye marsvin.... Kjempegøy!!!

Fikk sneket til meg en liten jente til, så jeg kom hjem med like mange som jeg dro med, hadde bare byttet litt :ler:

Gjett om det ga mersmak ;)

Men kjempegodt å komme hjem til sitt eget, få dusjet, spist og kommet i orden igjen, både for meg og dyra...

Og JA, jeg skal legge meg VELDIG tidlig i kveld. Er trøtt som en strømpe etter sene kvelder og tidlige morgener og masse styring og reising.

So long :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig at lillejenta vant både en og flere priser. Kan skjønner matmor var stolt da ja :smilbla:

Dette er den første utstillinga du er med på, ikke sant?

Synes det er godt å se at du hvertfall har funnet 1 lidenskap å pusle med :klem:

Noen planer for uka som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå så jeg noe sikkelig ekkelt altså

på den serien en annen verden på tv3

i dag var det en familie som skulle til peru

og der spiser man som kjent marsvin :frustrert:

så at de tok et marsvin ut.. og la en diger kniv på nakken deres... mer så jeg ikke.. slo rask over..

måkke ta livet av det lille søte dyret vel

skal vi saksøke tv3 for dette her? kan jo få traumer jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Skal si du har kost deg på utstilling da :)

Og må få gratulere med den lille hamsterpia de som var en slik liten vinner :hoppe:

:klem:

:forvirret: - Du skal ikke høre på Ida!!! Jeg har ingen hamstre.

Så artig at lillejenta vant både en og flere priser. Kan skjønner matmor var stolt da ja  :smilbla:

Dette er den første utstillinga du er med på, ikke sant?

Synes det er godt å se at du hvertfall har funnet 1 lidenskap å pusle med  :klem:

Noen planer for uka som kommer?

:grine2: :grine2: :grine2:

Jeg er ekstatisk. Det var dritgøy, skal definitivt fortsette i den retningen. Og lidenskap, joda, i dag har jeg satt sammen mitt første par, og om 10 uker kommer det bebisser :grine2:

- jobbe, jobbe, jobbe.... (Snart feeeeerdiiiiig :roll: )

nå så jeg noe sikkelig ekkelt altså

på den serien en annen verden på tv3

i dag var det en familie som skulle til peru

og der spiser man som kjent marsvin  :frustrert:

så at de tok et marsvin ut.. og la en diger kniv på nakken deres... mer så jeg ikke.. slo rask over..

måkke ta livet av det lille søte dyret vel

skal vi saksøke tv3 for dette her? kan jo få traumer jo

Jeg så IKKE programmet, men visste det skulle komme. Hver sin lyst, kvalmt var det for min del, men man vet jo at kinesere spiser katter og hunder så det kom ikke som et sjokk direkte :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom og oppdaterer litt! Jeg er sløv på kg for tiden... :sjenert: Skal skjerpe meg!

Du har virkelig funnet en flott hobby rainbow!! Blir helt imponert over hva du får til jeg med disse små nøstene dine!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: så utrolig mye morsomt med marsvin da!!! Jeg visste ærlig talt ikke at det var utstillinger for de!! Men høres jo artig ut!! :)

Har bare vært borti et marsvin, eksen min sin... den ble helt gal når noen snakka til den, begynte å "synge" og hoppe, heh....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...