Pasha Skrevet 23. september 2005 #261 Del Skrevet 23. september 2005 vel egentlig heter han bare Fluffy. men broren til sambo var her en dag sammen med dattera si på 2 år. og da drev han å kalte han får kåre.. og siden da har dattera kalt han for kåre (og svigerbror og for den saks skyld) (eller kåre natti gikk hun rundt og sa en periode da hun så at han lå å sov i buret sitt) så derfor ble det kåre-fluffy Kos deeg på utstilling da regnbuen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 23. september 2005 #262 Del Skrevet 23. september 2005 Heeeter han virkelig Kåre-Fluffy? Og eeeeer det virkelig helg allerede? :klø: God utstilling, skal melde på mine Pelser også. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 23. september 2005 #263 Del Skrevet 23. september 2005 vel egentlig heter han bare Fluffy. Kos deeg på utstilling da regnbuen vår ← Takk og takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 23. september 2005 #264 Del Skrevet 23. september 2005 ← Vel, atte... ikke på samme utstilling da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 23. september 2005 #265 Del Skrevet 23. september 2005 Håper du har det fint på ustilling!!!! Det ble vel 1. plass på pelsdottene dine??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 23. september 2005 #266 Del Skrevet 23. september 2005 Psssssssssssssst.... Nå har jeg laget meg en dagbok her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #267 Del Skrevet 24. september 2005 Ååååhhhh, hvordan gikk det Rainbow??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 25. september 2005 #268 Del Skrevet 25. september 2005 Ååååhhhh, hvordan gikk det Rainbow??? ← I'm back Helgen har vært intet mindre enn strålende!!! Jeg har hatt det utrolig gøy. Det var koselig, sosialt, interessant og veldig lærerikt. Og jammen fikk vi ikke vist oss litt frem også Jeg hadde med meg fire marsvin. Det ene hadde jeg avtalt å selge til henne jeg var hos, også hadde jeg med tre jeg skulle stille ut på utstillingen. Min skjønne lille svenske jente slo til og ble Best I Rasen Junior og fikk certifikat hos begge dommerne :grine2: Det betyr at når hun er fem mnd og jeg stiller henne ut en gang til, så trenger hun bare et certifikat for å blir CHAMPION Veldig digg! I tillegg snek hun seg frem og ble Dommerens favoritt og fikk flott rosett. Denne tittelen er kjempegjev, dommeren syns hun var veeeeldig lovende.... Ellers så fikk jeg pratet, kost, stillt ut, vasket, børstet og lært ubeskrivelig mye marsvin.... Kjempegøy!!! Fikk sneket til meg en liten jente til, så jeg kom hjem med like mange som jeg dro med, hadde bare byttet litt Gjett om det ga mersmak Men kjempegodt å komme hjem til sitt eget, få dusjet, spist og kommet i orden igjen, både for meg og dyra... Og JA, jeg skal legge meg VELDIG tidlig i kveld. Er trøtt som en strømpe etter sene kvelder og tidlige morgener og masse styring og reising. So long Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. september 2005 #269 Del Skrevet 25. september 2005 Så flott at du i hvertfall har hatt en topp helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. september 2005 #270 Del Skrevet 25. september 2005 også fine hamsterne dine skkert var på utstliing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 25. september 2005 #271 Del Skrevet 25. september 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. september 2005 #272 Del Skrevet 25. september 2005 Skal si du har kost deg på utstilling da Og må få gratulere med den lille hamsterpia de som var en slik liten vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 25. september 2005 #273 Del Skrevet 25. september 2005 Ja d hørtest veldig kjekt ut! Gratulerer jento!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #274 Del Skrevet 25. september 2005 Så artig at lillejenta vant både en og flere priser. Kan skjønner matmor var stolt da ja Dette er den første utstillinga du er med på, ikke sant? Synes det er godt å se at du hvertfall har funnet 1 lidenskap å pusle med Noen planer for uka som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. september 2005 #275 Del Skrevet 25. september 2005 nå så jeg noe sikkelig ekkelt altså på den serien en annen verden på tv3 i dag var det en familie som skulle til peru og der spiser man som kjent marsvin så at de tok et marsvin ut.. og la en diger kniv på nakken deres... mer så jeg ikke.. slo rask over.. måkke ta livet av det lille søte dyret vel skal vi saksøke tv3 for dette her? kan jo få traumer jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 26. september 2005 #276 Del Skrevet 26. september 2005 Skal si du har kost deg på utstilling da Og må få gratulere med den lille hamsterpia de som var en slik liten vinner ← - Du skal ikke høre på Ida!!! Jeg har ingen hamstre. Så artig at lillejenta vant både en og flere priser. Kan skjønner matmor var stolt da ja Dette er den første utstillinga du er med på, ikke sant? Synes det er godt å se at du hvertfall har funnet 1 lidenskap å pusle med Noen planer for uka som kommer? ← :grine2: :grine2: :grine2: Jeg er ekstatisk. Det var dritgøy, skal definitivt fortsette i den retningen. Og lidenskap, joda, i dag har jeg satt sammen mitt første par, og om 10 uker kommer det bebisser :grine2: - jobbe, jobbe, jobbe.... (Snart feeeeerdiiiiig ) nå så jeg noe sikkelig ekkelt altså på den serien en annen verden på tv3 i dag var det en familie som skulle til peru og der spiser man som kjent marsvin så at de tok et marsvin ut.. og la en diger kniv på nakken deres... mer så jeg ikke.. slo rask over.. måkke ta livet av det lille søte dyret vel skal vi saksøke tv3 for dette her? kan jo få traumer jo ← Jeg så IKKE programmet, men visste det skulle komme. Hver sin lyst, kvalmt var det for min del, men man vet jo at kinesere spiser katter og hunder så det kom ikke som et sjokk direkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. september 2005 #277 Del Skrevet 26. september 2005 nei. marsvin er jo nasjonalretten der.. rart egentlig.. ikke mye mat i en sånn liten krabat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. september 2005 #278 Del Skrevet 26. september 2005 Bare innom og oppdaterer litt! Jeg er sløv på kg for tiden... Skal skjerpe meg! Du har virkelig funnet en flott hobby rainbow!! Blir helt imponert over hva du får til jeg med disse små nøstene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. september 2005 #279 Del Skrevet 26. september 2005 Hei på deg Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 26. september 2005 #280 Del Skrevet 26. september 2005 så utrolig mye morsomt med marsvin da!!! Jeg visste ærlig talt ikke at det var utstillinger for de!! Men høres jo artig ut!! Har bare vært borti et marsvin, eksen min sin... den ble helt gal når noen snakka til den, begynte å "synge" og hoppe, heh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå