jaeols Skrevet 21. april 2021 #1 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg fikk meg en Garmin klokke på bursdagen min. Den er jeg veldig fornøyd med, får registrert alt når jeg trener og jeg trener mye. Det som ikke er så bra er at den må lades en gang i døgnet. Min sønn har en som er likedan og han lader en gang i uka. Hva er da som er problemet med min klokke? Jeg har skrudd ned styrke på lyset. Men strømmen renner ut. Det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 21. april 2021 #2 Del Skrevet 21. april 2021 Det hørtes drøyt ut! Jeg lader ca en gang i uka, litt mer om jeg har på mye GPS tracking. Har du feks på kontinuerlig pulsmåling på skjermen? Eller mye GPS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Del Skrevet 21. april 2021 Ta kontakt med garmin kundeservice. De er hjelpsomme. Anonymkode: 63aad...69c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 22. april 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2021 thinkywinky skrev (På 21.4.2021 den 20.24): Det hørtes drøyt ut! Jeg lader ca en gang i uka, litt mer om jeg har på mye GPS tracking. Har du feks på kontinuerlig pulsmåling på skjermen? Eller mye GPS? Spurte på Power, men de sa det samme. Men viste ikke hvordan jeg skulle slå av GPS. Det vet heller ikke jeg. Står ingen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 22. april 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 22. april 2021 På min Garmin kommer ikke lyset på når jeg beveger håndleddet, og jeg må lade en gang i døgnet. Det kan ikke være rett. Det står at når du beveger håndleddet , så skal klokka lyse. Men det gjør den ikke. Det kunne heller ikke Power svare på. Så jeg er like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg har hatt min vivoactive i 2,5 år. Jeg lader vel hver 2.-3. dag. Trener hver dag. Klokken trekker mye strøm når den «leter» etter kobling opp mot telefonen. Har du forsøkt å slå av bluetooth på klokka? Sørge for at klokka og telefonen er koblet sammen riktig? Og viktig at du trykker ferdig ut av en treningsøkt så ikke gps står på hele tiden Anonymkode: ddaaf...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 22. april 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du forsøkt å slå av bluetooth på klokka? Sørge for at klokka og telefonen er koblet sammen riktig? Og viktig at du trykker ferdig ut av en treningsøkt så ikke gps står på hele tiden Ser nå at jeg må slå av GPS manuelt etter økta. Trodde den slo seg av når jeg avsluttet økta. Så der gikk nok strømmen. Ellers ser det bra ut nå. Regner med at det holder. Kan prøve å slå av bluetooth. Hvorfor fungerer ikke lyset bed håndleddsbevegelse? Det står på, men intet skjer. Jeg har gjort som bruksanvisningen sier. Vet ikke om annen måte å koble sammen på. Endret 23. april 2021 av jaeols Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 25. april 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 25. april 2021 Det som er rart er at den registrerer kalorier når jeg sover og klokka ikke er på håndleddet. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 27. mai 2021 Er det noen som vet hvordan man slår av og på gps på Garmin Vivoactive 3? Nå må jeg gjennom fem menyer for å slå av. Er det ikke noen raskere måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå