Gå til innhold

Homofilt par og sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, sikkert dumt spørsmål men har en kollega som påstår at i alle homofile par er det en «giver» og en «mottager»? Og at disse rollene er faste.  Jeg har alltid tenkt at de bytter på, men ble litt nysgjerrig ;) stemmer det? 

Anonymkode: 5e994...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at de kan velge selv, slik at noen har faste roller, mens andre par bytter på hvem som gir og hvem som tar. Eller at det er en blanding eller helt random ☺️

• Liker 1
Skrevet

Homofile er jo som andre folk. Noen er underdanige, andre er dominante og andre er en blanding. Kollegaen din høres litt fordomsfull ut. 

• Liker 7
Skrevet
Doge skrev (4 minutter siden):

Homofile er jo som andre folk. Noen er underdanige, andre er dominante og andre er en blanding. Kollegaen din høres litt fordomsfull ut. 

Enig ned «Doge». Like mye variasjon hos homofile par som i hetropar. I tillegg kan det over tid forandre seg. Seksualiteten er ikke dynamisk, men forandrer seg igjennom livet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke forutsetninger har han for å uttale seg? Det er en del homofile som ikke har analt samleie. Noen har fast fordeling av top/bottom, noen bytter. 

Anonymkode: ee489...0b8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilke forutsetninger har han for å uttale seg? Det er en del homofile som ikke har analt samleie. Noen har fast fordeling av top/bottom, noen bytter. 

Anonymkode: ee489...0b8

Aner ikke, er vel en antagelse, noe han har hørt eller lest? Jeg har også hørt, fra homofilt familiemedlem og fra homofil venn at det ofte er en «dame» i homofile forhold, uten at jeg har tenkt på det i seksuell betydning, helt til kollegaen sa dette. Så ble litt nysgjerrig på homofil sex og det at det blir ulike roller som må avklares, høres litt komplisert ut. 

AnonymBruker
Skrevet
Doge skrev (14 timer siden):

Har da ikke noe med fordommer å gjøre. Var bare et tema som kom opp der ingen av oss vet og derfor ok å spørre på forum 😅

Er vel lett å tenke, som heterofil, at det er enklere for heterofile der man kan ta for gitt «hvem som gjør hva» når det kommer til samleie. Mens som homofilt par må man finne ut om man er kompatibel i fht preferanser på dette området? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har da ikke noe med fordommer å gjøre. Var bare et tema som kom opp der ingen av oss vet og derfor ok å spørre på forum 😅

Er vel lett å tenke, som heterofil, at det er enklere for heterofile der man kan ta for gitt «hvem som gjør hva» når det kommer til samleie. Mens som homofilt par må man finne ut om man er kompatibel i fht preferanser på dette området? 

Vet ikke med deg, men som heterofil kvinne så er jeg også opptatt av å være kompatibel i forhold til preferanser på sex. Det er jo ikke så enkelt som at her skal penis i vagina, ferdig snakka, alle heterofile passer derfor sammen seksuelt. Preferanse for analsex er jo for eksempel en konkret ting som varierer blant både heterofile og homofile.

I tillegg så handler det jo mest om seksuell kjemi, vi må alle finne vår seksuelle match og spør du meg så tror jeg nesten homofile har det lettere for å matche i senga, de har nå iallfall en penis alle sammen og vet hva de skal gjøre med den 😛 

Anonymkode: f374f...140

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del homofile venner alle de sier det samme det er en top og en bottom. Disse rollene blir i følge dem ikke byttet. Om de skal ha en ons med en og det viser seg at den personen er det»samme» sier de at det ikke vik fungere 

Anonymkode: af369...a13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er like mange variasjoner av dette som det finnes homofile par.

Anonymkode: 8df0d...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 15.03):

Hei, sikkert dumt spørsmål men har en kollega som påstår at i alle homofile par er det en «giver» og en «mottager»? Og at disse rollene er faste.  Jeg har alltid tenkt at de bytter på, men ble litt nysgjerrig ;) stemmer det? 

Både og, hos oss stemmer det. Jeg er mottakeren og er jeg som alltid blir pult. Får de sjukeste orgasmer som mottaker. Typen vil alltid gi.

Anonymkode: defc9...367

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid vært den dominerende, gjerne iblandet litt fetisher som at mine kjærester opp igjennom også sleiker føtter/ sokker etc. 

Anonymkode: c95f3...ffa

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt stemmer ikke det. 

Anonymkode: a8b03...33d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 7.30):

Jeg har en del homofile venner alle de sier det samme det er en top og en bottom. Disse rollene blir i følge dem ikke byttet. Om de skal ha en ons med en og det viser seg at den personen er det»samme» sier de at det ikke vik fungere 

Anonymkode: af369...a13

Har jeg aldri hørt om 😂

Anonymkode: b01cc...c3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...