Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan noen forklare meg hva som er forskjellene på disse telefonene, for SE har fått så mange med for like navn at det går i surr for meg. :sjenert:

Hvilken mener dere er best? Og hvordan er Z600? Skal ha SE neste gang, men klarer ikke finne ut hvilken... :forvirret:

Endret av Totalya
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte W800i til 15 åringen i dag. Den ser veldig bra ut der den ligger til lading nå.

Jeg har Z600 og den er helt grei. Ikke spesiell hverken den ene eller den andre veien!

Endret av Brunhilde
Skrevet

s750i har jeg ikke hørt om. Mulig det er en kommende modell?

Av k750i og S700i så ville jeg helt klart ha valgt K750i.

Herer en sammenligning av S700 og K750i.

Skrevet

W800i og K750i er samme telefon med unntak av at MP3-spilleren er oppgradert, og innpakningen har ny farge og design. I tillegg selges W800i med 512 MB minnekort, mens K750i leveres uten. MP3-oppgraderingen innebærer at man kan skru av mobilsenderen slik at spilleren kan brukes på fly.

Skrevet (endret)

K750i har et supert fotoapparat! 2 megapixler!!!!

K700i har to skjermer, en forann, og en bak. s har jeg ikke hørt om.

Ellers husker jeg ikke forskjellen, men det er flere grunner til at jeg valgte K750i og ikke K700i, som jeg egentlig ville ha først...

Her har Elkjøp sammenlignet 750 og 700:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...Ee_00001ZzYDlTZ

Endret av AUF
Skrevet

K700i har IKKE to skjermer. Tro meg. Hadde den, og solgte den.

K750i er en god telefon. Den er billig til å være såpass spekka med ekstra utstyr, har et supert kamera, minnekort og mp3spiller. Skjermen er veldig bra, kvaliteten på bildene er super og ekstrautstyret man får med er bedre enn på andre telefoner (handsfree og (det beste) USB-kabel fra telefon -> pc.

Skrevet

Farsken, hvilken hadde to skjermer da... *klø seg i hodet*

Skrevet (endret)

S750 finnes ikke

S700i er en litt eldre modell som jeg ikke ser noen fordelee med (i forhold til de andre), utenom stor skjerm. De er en dreibar (swiwel-) telefon.

http://images.gfx.no//17/17976/sony_ericss...700_large_2.jpg

K750i er en ny og veldig bra telefon på alle måter (i følge kritikker).

2 Megapixel kamera

Bluetooth

Mp3-spiller

Plass til minnekort

Radio

http://images.gfx.no//70/70757/K750_front_Low_2_2-0.jpg

Ellers har du:

W800i som er en "walkman"-telefon. Dette er den nyeste modellen. Den er nesten identisk med K750i, bortsett fra det ytre utseendet, ting som følger med i pakken, og mulighet for å skru av telefon-delen og bruke den som kun mp3-spiller.

http://images.gfx.no//85/85196/sony_ericss...0i_pic1_l_2.jpg

Jeg har fjernet img-tagene i innlegget, da det kun er supermedlemmer som har anledning til å legge bilder som vedlegg i innleggene.

Misty (mod)

Endret av Misty
Gjest porselen
Skrevet
Jeg kjøpte W800i til 15 åringen i dag. Den ser veldig bra ut der den ligger til lading nå.

Jeg har Z600 og den er helt grei. Ikke spesiell hverken den ene eller den andre veien!

Og den betalte du hvor mye for? Er nysgjerrig fordi jeg skal kjøpe mobil i fødselsdagsgave til sønnen min?

Skrevet

W800i ligger på rundt 3600kr uten abonnement. Har ikke sett noen butikker som har den inne ennå, så om noen har sett den så setter jeg pris på et tips.

Skrevet

Hva med K750i da? Det er nesten samme telefon men i annerledes innpakning som du ser i Cronos innlegg. Den koster ca 3100kr uten abonnement. Om heller ikke den er aktuell, så kanskje du finner noe annet her: http://amobil.no/prisguide.php

Skrevet
Og den betalte du hvor mye for? Er nysgjerrig fordi jeg skal kjøpe mobil i fødselsdagsgave til sønnen min?

2500,- med Telenor Privat+ - han betaler for abonnementet, jeg betaler tellerskrittene.

W800i ligger på rundt 3600kr uten abonnement. Har ikke sett noen butikker som har den inne ennå, så om noen har sett den så setter jeg pris på et tips.

Tror ikke prisen din stemmer helt? Uten abonnement kostet den jeg kjøpte 4800,- Spaceworld hadde den, der var prisen 3300,- med Telenor Privat+

Jeg handlet i lokal butikk - ikke kjede.

Uups, litt dyr for min sønn da.

Det var dumt, for det er en skikkelig kul telefon!

Skrevet
2500,- med Telenor Privat+ - han betaler for abonnementet, jeg betaler tellerskrittene.

Tror ikke prisen din stemmer helt? Uten abonnement kostet den jeg kjøpte 4800,- Spaceworld hadde den, der var prisen 3300,- med Telenor Privat+

Jeg handlet i lokal butikk - ikke kjede.

Det var dumt, for det er en skikkelig kul telefon!

OUCH! Det var rimelig heftig pris, tror ikke jeg har sett den så høyt priset noen gang. Man kan spare mye på å se på flere butikker. Men, men det viktigste er vel at gutten ble fornøyd med telefonen.

Skrevet (endret)
OUCH! Det var rimelig heftig pris, tror ikke jeg har sett den så høyt priset noen gang. Man kan spare mye på å se på flere butikker. Men, men det viktigste er vel at gutten ble fornøyd med telefonen.

Nå la apple ved en bra link - den eneste jeg fant med samme abb. var ikke mer enn 100,- billigere. Kanskje du kan linke litt selv, eller skal du bare pirke? Jeg kan jo også påstå diverse, men uten dokumentasjon er det lite verd, gitt... Dessuten - sett noen gang? Hvor lenge har denne telefonen vært på markedet? Bare lurer litt, jeg...

I tillegg må jeg innrømme at jeg både kan og vil betale litt ekstra for personlig service i en forretning som er opptatt av å betjene kundene fremfor å handle i kjedebutikk eller på nett...

Endret av Brunhilde
Skrevet

Å herregud da. Skal du begynne å ta det personlig og nå. Jeg sa til en innlegger at jeg har sett telefonen til rundt 3600,- uten abonnement som du både kan se i linken fra Din Pris som er postet lenger opp og i linken her

http://prisguide.amobil.no/vis_produkt.php?product_id=31159

Om du heller vil gå i en butikk og betale blodpris i stedet for å handle på nett så er jo det helt greit, men du må da godta at andre kan komme med andre forslag til folk som er interessert i denne telefonen.

Om du kikker innom Elkjøp så har de den der og. Bla. Mosjøen Elkjøp har den inne på lager i dag. Så kjære deg, det samme gjelder Elkjøp Stavanger så den finnes i høyeste grad i butikkene. Og før du kommer med mere spy om at "bla bla bla, det var telefonen med abonnement det var snakk om" så se i innlegg høyere oppe at den nevnte prisen gjelder uten abonnement. Telenorabonnement vet jeg ingenting om og jeg kan ikke fatte at noen er villige til å betale blodpris for å være kunder hos dem heller.

Så lille venn, du sitter ikke med fasiten selv om du i høyeste grad later til å tro det.

Skrevet
Så lille venn, du sitter ikke med fasiten selv om du i høyeste grad later til å tro det.

Så søt du er når du er sint! :ler::ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...