AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Dere som bruker briller, hvordan føles det når dere beveger hodet og blikket hvor avstanden forandrer seg? Jeg har mine første briller nå og siden jeg ser dårlig på både nære og avstand kjøpte jeg en av hver. Ser greit uten også, så tenkte å bare bruke de ved behov. Nå har jeg hatt de en stund og de fungerer greit når jeg holder blikket langt borte eller stabilt på en bok, men så fort jeg beveger meg blir alt rart og jeg blir uvell. Skjønner at disse ikke er laget for å gå rundt med, men må jo bevege hodet og blikket litt når jeg kjører bil (der jeg oftest bruker avstandsbrillene) eller leser. Så lurer på om jeg rett og slett har fått feil brillet eller skal det være slik? Eller burde jeh hatt progresive siden jeg har flere synsfeil? Skal snakke med optikeren, men er nysgjerrig på erfaringer først. Anonymkode: 13dab...71a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Jeg har progressive briller og har ingen problemer. Kanskje det er det du trenger, ja. Anonymkode: 1b519...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå