Gå til innhold

Dykkerdrakt istedenfor "sexy" badedrakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er relativt ung vakker i ansiktet, men jeg har hatt lite kontroll på kostholdet og føler meg ikke sånn særs stolt over kroppsformen, spesielt rundt magen og lårene hvor jeg er litt ekstra vid.

Har gått med shorts og topp ett år, men følte også veldig på skammen. Vanlig badedrakt kommer ikke på tale :(

Er det "sosialt greit" å gå med dykkerdrakt på stranda. Her snakker jeg en typisk surferdrakt med åpne føtter, hender og hode/hals, mens kroppen er dekket med stoffet. Synes også det høres greit ut at jeg ikke blir alt for våt eller kald.

Hva tenker andre? Hvordan ser deres badegarderobe ut? 

Anonymkode: 350a9...245

AnonymBruker
Skrevet

Du blir like våt som når du er naken, med mindre du har tørrdrakt på (det du snakker om kalles våtdrakt). Tørrdrakt er vanskelig å svømme og bevege seg i, du har ikke den samme bevegelsesfriheten som i våtdrakt. 

Du kommer sikkert til å få litt rare blikk, men det skal du ikke tenke på. Om noen spør, sier du bare at du fryser for mye til å bade uten den! Gå med det du er komfortabel med 🙏🏻

Anonymkode: d6dc1...27b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du blir like våt som når du er naken, med mindre du har tørrdrakt på (det du snakker om kalles våtdrakt). Tørrdrakt er vanskelig å svømme og bevege seg i, du har ikke den samme bevegelsesfriheten som i våtdrakt. 

Du kommer sikkert til å få litt rare blikk, men det skal du ikke tenke på. Om noen spør, sier du bare at du fryser for mye til å bade uten den! Gå med det du er komfortabel med 🙏🏻

Anonymkode: d6dc1...27b

Ja, det var våtdrakt jeg tenkte på. 

Blir nok litt rart å si at "jeg fryser for mye til å gå uten" i 25 +, men det får gå 😅

Jeg tenker jo også at det er praktisk, fordi jeg bare kan slenge på meg en t-skjorte (eller ingenting) og kunne gå rundt uten særlig mye skam, nettopp fordi kroppen er dekt til. Høres ganske deilig ut egentlig :)

Skrevet

Nei, ikke bruk våtdrakt, det blir varmt og klamt.  Ta heller en runde med deg selv og gå på stranden med det du finner behagelig og naturlig.  Ikke vær redd for hva andre måtte mene.  Det er jo bare slik at ikke alle har en perfekt timeglassfigur. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Opplegget ditt lyser dessverre usikkerhet så langt du er synlig. Alle skjønner greia. Litt i samme liga som skalla menn digger caps 🤫

Anonymkode: 3d33c...1e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir nok litt rart å si at "jeg fryser for mye til å gå uten" i 25 +, men det får gå 😅

Jeg tenker jo også at det er praktisk, fordi jeg bare kan slenge på meg en t-skjorte (eller ingenting) og kunne gå rundt uten særlig mye skam, nettopp fordi kroppen er dekt til. Høres ganske deilig ut egentlig :)

Du vil ikke ha T-skjorte over blaut våtdrakt.. 

foreslår heller badeshorts og T-skjorte.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 14.36):

Folk kommer jo til å stirre mer på deg hvis du har på deg denne drakten, enn hvis du bruker bikini 😉

Anonymkode: 0781b...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...