Lula Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Jeg og min familie må på en reise til Sverige av velferdshensyn, og er i utgangspunktet etter reglene fritatt fra innreisekarantene (så lenge vi tester oss før avreise og ved grensen ved innreise, fyller ut skjema etc). Vår destinasjon er imidlertid i overkant av 6 timer unna med bil. Jeg finner ingen informasjon rundt om det er greit å overnatte (hotell, evt annet egnet sted), og om det påvirker karantenefritaket. Evt hvordan vi må forholde oss under reisen for å opprettholde karantenefritaket. Jeg finner heller ikke info om hvor jeg kan henvende meg for å få svar på det jeg lurer på. Noen som ha vært borti tilsvarende problemstilling og kan dele info? evt noen som har tips til hvor jeg kan henvende meg for å få svar? Jeg kan godt gå i karantene ved innreise, men for de andre i familien ville det medføre utfordringer. Takknemlig for alle kommentarer som har konkrete tips og/eller erfaringer med tilsvarende
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Dere slipper ikke unna innreisekarantene når dere kommer hjem igjen, men dere slipper å ta karantenetiden på karantenehotell.
Anbefalte innlegg