Gjest Lilleulv Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 (endret) Tenkte å sette ut en tråd på vegne av ei venninne som skal kjøpe seg hund... Hun ønsker seg en liten hund, som ikke trenger så mye mosjon og som ikke er sånn bjeffete. Jeg har ikke så peil på små hunder. dere hjelpe oss Endret 31. august 2005 av Lilleulv
Gjest Lilleulv Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Kan nevne at hun har kikket litt på, og falt for cavalier king charles spaniel
Basementart Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Kan nevne at hun har kikket litt på, og falt for cavalier king charles spaniel ← Jeg hadde cavalier king charles spaniel før, herlige hunder. De kan være litt bjeffete men med rett dressering så kan man slippe det. Er en fin førstegangsrase, de krever ikke så veldig mye, men husk; det er en del pelsstell.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 En trekkopphund kanskje? Når man kjøper hund,må man også gi den mosjon!Men mange tror at små hunder bare kan bæres rundt og se søte ut,men liker hundene det?nei!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 hmmm....synes alle sånne små "pusseskinn" bjeffer jeg.... Men søte er de! En sånn liten papillon da?De har ikke så høy stemme heller....
Gjest Lilleulv Skrevet 1. september 2005 #6 Skrevet 1. september 2005 hehe ja jeg måtte le også da hun sa det. men hun er utrolig snill og en omsorgsperson. hun vil selvfølgelig gå tur med hunden, men da hun jobber mye, føler hun at hun må han en som ikke trenger så utrolig mye mosjon. Jeg jobber også mye, og jeg har en portugisisk vannhund med høyt aktivitetsbehov. det fører til at jeg stort sett går tur, trener eller er med hunden hele tiden utenom jobb, og i tillegg får jeg dårlig samvittighet fordi jeg føler at det ikke blir nok for henne. jeg forstår godt at hun vil unngå dette Hun har ikke så veldig peil på hunder, men hun har inntrykk av at mange små hunder er litt gneldrete av seg, og hun bor i blokk så hun håper å unngå et sånt problem. Jeg tror hun hadde blitt en kjempegod hundeeier jeg, dersom hun ikke får en for krevende hund. Hun er veldig klar over at hun er grønn og nybegynner i hundegamet, men ønsker å lære
Gjest Leola Skrevet 1. september 2005 #7 Skrevet 1. september 2005 Jeg har en cavalier og kan avkrefte på det sterkeste at den er noen gneldrebikje. Cavalieren er en veldig sporty, frisk og ikke minst glad hund - jeg er helt fortapt i rasen og vurderer sterkt å skaffe meg en valp til snart - må bare bearbeide mannen litt først
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #8 Skrevet 1. september 2005 Om hunden er gneldrete eller ikke kommer vel an på eieren, det.
Gjest lillelou Skrevet 1. september 2005 #9 Skrevet 1. september 2005 Har også kun positive erfaringermed cavalierer. De er en sånn glad rase .
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #10 Skrevet 1. september 2005 Om jeg noen gang skulle valgt meg en liten rase, ville jeg valgt enten cavalier, eller boston terrier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå