Gå til innhold

All ære til trollene! - Hvordan en gruppe mennesker gjør livet morsomt

Anbefalte innlegg

Gjest Jaconandersen
Skrevet

Mange klager over trollene. De som skriver morsomme ting for å ilden folk opp og skape liv og røre. Krydderet på Kvinneguiden og nettet for øvrig. Saltet som hindrer ting fra å råttne. Sylteagurken på burgeren 😋 mMm

Folk skriver at de skulle ønske trollene ikke var her, men hvor kjedelig hadde ikke forumet blitt da? Ingen vitser, ingen oppildning, bare kjedelige tråder. Med de samme kjedelige og frekke svarene. Om trollene forsvant ville det bare vært de frekke igjen som skriver dump ham og at andre er stygge. Bare tørrhet og kjedsomhet.

Nei jeg vil si: takk troll! Dere gjør livene våre bedre!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker humoristene, men ikke de som oppfører seg stygt eller kun er ute etter å provosere. 

Anonymkode: b6687...bd8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Troll har et ufortjent dårlig rykte etter min mening. Mange troll er også helt harmløse, men folk henger seg stort sett opp i de få  trollene som bedriver hets, men mange troll skriver kun humoristisk og er ikke stygge med folk.

Anonymkode: 5b33b...d76

Skrevet
Jaconandersen skrev (15 minutter siden):

Mange klager over trollene. De som skriver morsomme ting for å ilden folk opp og skape liv og røre. Krydderet på Kvinneguiden og nettet for øvrig. Saltet som hindrer ting fra å råttne. Sylteagurken på burgeren 😋 mMm

Folk skriver at de skulle ønske trollene ikke var her, men hvor kjedelig hadde ikke forumet blitt da? Ingen vitser, ingen oppildning, bare kjedelige tråder. Med de samme kjedelige og frekke svarene. Om trollene forsvant ville det bare vært de frekke igjen som skriver dump ham og at andre er stygge. Bare tørrhet og kjedsomhet.

Nei jeg vil si: takk troll! Dere gjør livene våre bedre!

Kan så være i noen tilfeller.......Men på hvilken måte synes du trollene gjør livet bedre til f.eks. uføretrygdede....med tråd etter tråd om at sistnevnte gruppe har det alt for bra?

Gjest Jaconandersen
Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Kan så være i noen tilfeller.......Men på hvilken måte synes du trollene gjør livet bedre til f.eks. uføretrygdede....med tråd etter tråd om at sistnevnte gruppe har det alt for bra?

Dette er ikke troll, det er vanlige brukere av Kvinneguiden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker humoristene, men ikke de som oppfører seg stygt eller kun er ute etter å provosere

Anonymkode: b6687...bd8

Om du ikke provoserer så er de pr definisjon ikke nettroll.

Anonymkode: d8152...d12

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...