AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Er i et forhold med drømmemannen, og han har ofte sagt at han vil gjøre alt med meg og dele alt med meg. Jeg har blitt lykkelig hver gang han har sagt dette, og følt meg heldig. Og vi har, har hatt, et veldig nært og intimt forhold. Men i går, skjedde det noe som såret meg veldig, men som noen kanskje tenker er en latterlig bagatell. Vi spiste middag, og han hadde et glass med juice og jeg hadde en drikkeflaske med saft. Han hadde drukket opp juicen, og tømte noe av saften fra min drikkeflaske over i sitt glass. Jeg tenkte først han skulle til å drikke av min flaske, men han bare helte over fra den. Jeg sa at han kan godt drikke fra min flaske om han vil. Han sa at neida, og beklaget at han ikke spurte om lov for han helte over deler av min saft i sitt glass. Jeg sa det var greit, at jeg gjerne deler og han kan drikke fra flaska også. Da sa han nei, fordi det er jo min flaske. Hva så? sa jeg. Han sa at det er jo personlig, han vil ikke drikke av "andres" drikkeflaske. Jeg sa at jeg er vel ikke bare "andre," jeg er jo kjæresten din.... Men nei, han ble sint, og jeg ble sint. Sa at når han holder på sånn, viser han i handling at jeg er ekkel for han. Han sa nei. Jeg ble såret og lei meg, og sa at det nok bare var løgn da han sa at han ville dele alt med meg, gjøre alt med meg. Han sa at jeg var idiotisk som sa det, og at han ikke synes det å dele drikkeflaske er vanlig - jeg sa at jo, de fleste par gjør nok det. Da sa han bare at herregud da, jeg kunne da ikke ta det bokstavelig! At jeg lever i en drømmeverden. Gikk nesten to timer til diskusjon om dette, som også handlet om forholdet og at jeg føler han ikke er like forelska i meg som jeg er i han. I de to timene hverken holdt han rundt meg, klemte meg, trøstet meg, eller gav meg noen bekrefteler, mens jeg satt ved siden av han og bare lengtet etter at han skulle holde rundt meg. Det gjorde han etter at jeg kommenterte hvor kald han var/er. Hva burde jeg gjøre her? Når kjæresten ikke vil drikke av min flaske, er ikke det veldig kaldt og at han på en måte viser avsky for meg, synes jeg er ekkel? Han har jo slikket meg, kysset meg, hatt sex, men dele drikkflaske, det er for ekkelt? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 388ff...d4c
Populært innlegg Newgirll Skrevet 21. april 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 21. april 2021 Oi, du høres slitsom ut å være kjæreste med. Jeg kysser kjæresten min på munnen, men henter meg heller et eget glass enn å drikke av hans. Respekter hvor grensene hans går, det har ingenting med at han syns du er ekkel. 81
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Ja, det er du som er rar. Og slitsom. Anonymkode: 4a15e...474 34
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Newgirll skrev (1 minutt siden): Oi, du høres slitsom ut å være kjæreste med. Jeg kysser kjæresten min på munnen, men henter meg heller et eget glass enn å drikke av hans. Respekter hvor grensene hans går, det har ingenting med at han syns du er ekkel. Hvis det ikke er at jeg er ekkel, hva er det da? Han vil tydeligvis ikke dele og gjøre alt med meg likevel, jeg er ikke bra nok. Anonymkode: 388ff...d4c
L'amie Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Jeg hadde nok sagt en humoristisk kommentar som påpekte den bristende logikken i at dere kan kysse (++), men ikke drikke av samme drikkeflaske. Så hadde jeg ikke gjort noe større sak ut av det - det er en logisk brist, ikke et tegn på at han syns du er ekkel. Her må du jobbe med din egen selvtillit. Kan godt hende at han ikke er nok støttende, men det blir slitsomt hvis din egen selvtillit baseres på hva han syns om deg. 25
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Noen liker ikke å drikke av samme flaske som andre, selv om det er partneren. Det går på oppdragelse mer enn på at han synes du er ekkel - han er bare vant til at man ikke gjør sånt. Jeg har det ikke sånn med drikke, men med mat. Jeg spiser ikke mat partneren min har spist på, typ halvspist burger eller noe. Andre partnere synes dette er null stress og kan dele mat med familie og til og med venner også. For å dra det langt - ville du spist mat han hadde tygget på og spyttet ut? Det er jo ikke mer uhygenisk enn andre ting dere gjør sammen - men man har jo lov til å ikke ha lyst til det likevel? Å dele drikkeflaske er mindre ekstremt, men samme logikk- at hva man synes blir ekkelt ikke har noe med hygiene eller å synes den andre er ekkel, men at man har noen matintimgrenser, og at man må godta at de ikke nødvendigvis er samme sted for begge. Anonymkode: c219d...241 20
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Ja du overdriver og lager drama ut av en bagatell og nei man kan ikke være den andres ALT! Fortsetter du sånn får du det ikke bra og du kveler nok typen din.... Anonymkode: 41ea2...ed4 34
tangent Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 Skjønner mannen godt, med unntak av at han ble så sint. Du leser utrolig mye inn i noe som ikke betyr noe som helst. Jeg ville blitt irritert og oppgitt. Jeg foretrekker også å bruke eget glass eller flaske hvis det er mulig. Handler ikke om ekkelhet hos personen jeg er sammen med. Det er bare noe jeg har i ryggmargen. Har jo blitt oppdratt med at man ikke skal dele sånne ting i barndommen. Hadde vi vært på skogstur og kun hatt en flaske hadde jeg lett delt. Har ikke lyst til å dele tannbørste heller. 🤷🏼♀️ 20
Delfin82 Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis det ikke er at jeg er ekkel, hva er det da? Han vil tydeligvis ikke dele og gjøre alt med meg likevel, jeg er ikke bra nok. Anonymkode: 388ff...d4c Hvor gammel er du? Skal du overtenke alle slike ting så blir det slitsomt å være i forhold med deg. Kysser han deg med tunge? Går han ned på deg? Går du ned på han? Hvis ja her så synes han jo ikke du er ekkel. Han bare liker ikke å drikke av samme flaske som andre. Vi alle har våre preferanser 12
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 L'amie skrev (Akkurat nå): Jeg hadde nok sagt en humoristisk kommentar som påpekte den bristende logikken i at dere kan kysse (++), men ikke drikke av samme drikkeflaske. Så hadde jeg ikke gjort noe større sak ut av det - det er en logisk brist, ikke et tegn på at han syns du er ekkel. Her må du jobbe med din egen selvtillit. Kan godt hende at han ikke er nok støttende, men det blir slitsomt hvis din egen selvtillit baseres på hva han syns om deg. Nå kysser man ikke mellom hver matbit. Kan til og med ta en slurk av venninners flaske, men aldri om vi spiser mat. Sier ikke det er uhygienisk. Men litt ekkelt, ja. Anonymkode: 4a15e...474 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 Er vel snakk om at spyttet ditt er lagret på den flasken. Du er ikke ekkel, men flaska de er en bakterie bombe. Stakkars mann hvis du lager drama i forholdet pga dette her. Du må virkelig jobbe med usikkerheten din. For sånn du holder på nå betyr at du blir singel innen rimelig kort tid 🙄 Anonymkode: 709a6...fda 11
Newgirll Skrevet 21. april 2021 #12 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis det ikke er at jeg er ekkel, hva er det da? Han vil tydeligvis ikke dele og gjøre alt med meg likevel, jeg er ikke bra nok. Anonymkode: 388ff...d4c Jeg håper du kødder, dette blir for galt 19
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #13 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen liker ikke å drikke av samme flaske som andre, selv om det er partneren. Det går på oppdragelse mer enn på at han synes du er ekkel - han er bare vant til at man ikke gjør sånt. Jeg har det ikke sånn med drikke, men med mat. Jeg spiser ikke mat partneren min har spist på, typ halvspist burger eller noe. Andre partnere synes dette er null stress og kan dele mat med familie og til og med venner også. For å dra det langt - ville du spist mat han hadde tygget på og spyttet ut? Det er jo ikke mer uhygenisk enn andre ting dere gjør sammen - men man har jo lov til å ikke ha lyst til det likevel? Å dele drikkeflaske er mindre ekstremt, men samme logikk- at hva man synes blir ekkelt ikke har noe med hygiene eller å synes den andre er ekkel, men at man har noen matintimgrenser, og at man må godta at de ikke nødvendigvis er samme sted for begge. Anonymkode: c219d...241 Å spise tygget mat er ekstremt ja. Men, han pleier å spise opp mat som jeg ikke vil ha mer av f.eks., så at plutselig drikkeflaska er så mye verre er bare rart, og sårende. Anonymkode: 388ff...d4c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #14 Skrevet 21. april 2021 2 timer krangel fordi han ikke ville drikke av drikkeflasken din? Enten er dere tenåringer, eller så har du PMS, eller så bør du skifte prevensjon. Dette er overhodet ikke greit! Hvis du ikke beklager deg for at du overreagerte og prøver å gå inn i deg selv så det ikke skjer igjen, så bør du ikke regne med at dette forholdet blir langvarig!! 😱 Anonymkode: e0b55...480 27
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 L'amie skrev (3 minutter siden): Jeg hadde nok sagt en humoristisk kommentar som påpekte den bristende logikken i at dere kan kysse (++), men ikke drikke av samme drikkeflaske. Så hadde jeg ikke gjort noe større sak ut av det - det er en logisk brist, ikke et tegn på at han syns du er ekkel. Her må du jobbe med din egen selvtillit. Kan godt hende at han ikke er nok støttende, men det blir slitsomt hvis din egen selvtillit baseres på hva han syns om deg. Ja, det er bristende logikk! Han påstår at plastflasker er bakteriebomber, at de aldri blir helt rene - og spurte når jeg sist vasket den? Latterlig. Jeg drikker jo av flaska, og kan kysse han etterpå. Han får meg til å føle meg kjempeekkel. Anonymkode: 388ff...d4c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #16 Skrevet 21. april 2021 Du overdriver litt.... ikke alle liker å dele samme flaske. Mannen og jeg gjør det. Men det er nå oss. Vi kan gjerne spise fra hverandres tallerken. Men igjen. Det er oss. Han mener nok å dele alt med deg på en annen måte enn du tenker som med drikke flaska. Anonymkode: 65503...849 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 TS: Ja, du er rar. Du lager en krangel ut av noe som ikke betyr noe som helst. Og så forventer du i tillegg at han skal holde rundt deg og trøste deg?? Tror du bør jobbe seriøst med deg selv. Anonymkode: d9ddd...1fc 21
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #18 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å spise tygget mat er ekstremt ja. Men, han pleier å spise opp mat som jeg ikke vil ha mer av f.eks., så at plutselig drikkeflaska er så mye verre er bare rart, og sårende. Anonymkode: 388ff...d4c Så du synes det er ekstremt. Men det er jo ikke hygienisk eklere enn å ha oralsex og så råkline feks. Men vi er oppdratt til at det er ekkelt. Så går jo grensa di et sted også. Han synes vannflaske er eklere enn å spise opp matrester. Jeg synes motsatt. Ingen av oss tar feil, og ingen av oss synes partner er ekkel. Dette handler om mat og bilder man får i hodet, ikke deg. Anonymkode: c219d...241 5
bundaberg Skrevet 21. april 2021 #19 Skrevet 21. april 2021 Ah. I-lands problemer på dagsorden, igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #20 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 2 timer krangel fordi han ikke ville drikke av drikkeflasken din? Enten er dere tenåringer, eller så har du PMS, eller så bør du skifte prevensjon. Dette er overhodet ikke greit! Hvis du ikke beklager deg for at du overreagerte og prøver å gå inn i deg selv så det ikke skjer igjen, så bør du ikke regne med at dette forholdet blir langvarig!! 😱 Anonymkode: e0b55...480 Vi har vært sammen i halvannet år allerede, og det blir nok ganske langvarig ja. Vi er begge godt voksne. Anonymkode: 388ff...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå