Laraa Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Jeg husker at før i tiden kostet det en halv formue å ringe kundeservice. Det var noen bedrifter som hadde såkalt grønt nummer som betød at det ikke kostet ekstra å ringe ,men ellers var det dyrt. Nå må jeg ringe kundeservice til Fedex ( i Norge) og spørre rundt fortolling pga en pakke jeg har bestilt. Koster det meg mye ekstra å ringe dit og sitte lenge på linjen og vente på svar?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Det spørs på telefonnummeret. Jeg ser at de har et vanlig telefonnummer, så da er det bare vanlig takst. Anonymkode: d6352...d93
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Det er rart - hvordan folk kan bruke tid på å skrive spørsmål her, som de kunne fått svar på ved å bruke samme tiden på å klikke inn på "kontakt" på firmaet de skal ringe til. Selvhjulpenhet er ingen dum ting. Anonymkode: dc605...b45 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 https://www.fedex.com/no-no/customer-support.html De har et vanlig nummer, så da kommer det an på hva slags abonnemnt du har Anonymkode: 000b4...9a1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er rart - hvordan folk kan bruke tid på å skrive spørsmål her, som de kunne fått svar på ved å bruke samme tiden på å klikke inn på "kontakt" på firmaet de skal ringe til. Selvhjulpenhet er ingen dum ting. Anonymkode: dc605...b45 rart hvordan folk kan bruke tid på ( eller i det hele tatt gidder) å skrive svar her, som hverken er konstruktivt eller nyttig. Finn deg en annen tråd der du faktisk kan bidra med noe 🙄 Anonymkode: 12978...ba5 2
Laraa Skrevet 21. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): https://www.fedex.com/no-no/customer-support.html De har et vanlig nummer, så da kommer det an på hva slags abonnemnt du har Anonymkode: 000b4...9a1 Jeg har ice
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Laraa skrev (3 timer siden): Jeg har ice Hjelpes. Hvis du har abonnement med fri tale betaler du ingenting for å ringe til vanlig tlf nummer Anonymkode: f87ec...50f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 For noen år siden kom det nye regler for dette. Endel kundeservicer hadde korte nummer som f.eks. 02020 og de var veldig dyre å ringe til. Men etter de nye reglene skal alle bedrifter kunne kontaktes på vanlige telefonnummer til vanlige takster. Er usikker på hvor de er forpliktet til å opplyse om dette 'billige' nummeret. Min arbeidsplass måtte få nytt nummer til kundeservice som ble noe som så ut som et mobilnummer. Anonymkode: f41bc...4e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå